Το SOFTONE Cloud ERP Series 6 εισάγει ένα νέο, εύχρηστο και φιλικό user interface το οποίο προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε χρήστη βάσει του ρόλου του, βοηθώντας τον να κάνει περισσότερα έως και 50% πιο γρήγορα, με λιγότερες πληκτρολογήσεις και κλικ. Στο SOFTONE Series 6, όλα είναι αρκετά διαφορετικά όμως παραμένουν εντυπωσιακά οικεία, διατηρώντας την αίσθηση σιγουριάς των προηγούμενων γενιών του SOFTONE ERP.
Ευκολία, απλότητα, ταχύτητα και παραγωγικότητα. Τα πάντα στο επίκεντρο για εσάς.
Με μεγαλύτερη απλότητα σε κάθε οθόνη, το SOFTONE Cloud ERP Series 6 προσφέρει μία πρωτοφανή εμπειρία χρήσης που βελτιώνει την παραγωγικότητα κάθε εργαζόμενου, κάνοντας την καθημερινή του λειτουργία πιο εύκολη και αποδοτική.
Δωρεάν ΔοκιμήΣτο SOFTONE Series 6, η οθόνη εργασίας έχει εξαιρετική εκμετάλλευση χώρου ευνοώντας σημαντικά την ταυτόχρονη παράθεση πολλαπλών εργασιών. Το μενού της εφαρμογής είναι απλοποιημένο και είναι πλήρως παραμετρικό στις ανάγκες κάθε χρήστη ή ομάδας χρηστών. Η μετάβαση μεταξύ εργασιών γίνεται απίστευτα γρήγορα και διαισθητικά χωρίς ούτε ένα περιττό click.
Το νέο περιβάλλον εργασίας είναι εντυπωσιακά απλό. Γραμματοσειρές και χαρακτήρες της εφαρμογής έχουν λιτή σχεδίαση και απλοποιημένη διάταξη, δημιουργώντας περισσότερο ωφέλιμο χώρο στην οθόνη εργασίας. Οι νέες επιλογές θεμάτων επιτρέπουν στους χρήστες να αλλάξουν την εμφάνιση του μενού και του φόντου της εφαρμογής προσαρμόζοντας έτσι την ευκρίνεια του περιβάλλοντος εργασίας όπως επιθυμούν.
Η νέα έκδοση SOFTONE Series 6 περιλαμβάνει μία σειρά βελτιώσεων στον αθέατο πυρήνα της εφαρμογής, που σε συνδυασμό με το απλοποιημένο γραφικό περιβάλλον απαιτούν σημαντικά λιγότερους πόρους για κάθε εργασία. Το αποτέλεσμα; H ταχύτητα εκτέλεσης των εργασιών αυξάνεται έως και 50% πιο γρήγορα.
Το ανασχεδιασμένο portal του SOFTONE Series 6 χρησιμοποιεί τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και μπορεί να φιλοξενήσει κάθε τύπου gadget. Από δεδομένα από κάθε πηγή
της εφαρμογής, έως κάθε μορφής πληροφορίες από web, browser ή html πηγές.
Δημιουργήστε εξατομικευμένα dashboards προσαρμοσμένα απόλυτα στις ανάγκες του ρόλου σας. Μοιραστείτε τα με την ομάδα σας και δείτε στοιχεία πωλήσεων, υπόλοιπα αποθήκης, ιστορικό παραγγελιών ή ακόμη και τις επιδόσεις της ομάδας πωλήσεων με μία ματιά, σε πραγματικό χρόνο.
Συνθέστε και οργανώστε το χώρο του
προσωπικού σας dashboard με απλά drag-and-drop. Επιλέξτε τον τρόπο απεικόνισης των gadget σας, τοποθετώντας τα όπως εσείς επιθυμείτε. Μεταβείτε άμεσα σε
οποιαδήποτε ενότητα της εφαρμογής απευθείας από το κεντρικό dashboard.
Η πρόσβαση σε λειτουργικές ενότητες, και η εφαρμογή φίλτρων ή η προβολή ευρετηρίων, ήταν πάντοτε απλή με το SOFTONE ERP. Στο SOFTONE Series 6 τα διαθέσιμα ευρετήρια και εργαλεία, οι εργασίες και οι προβολές κάθε ενότητας, εμφανίζονται σε ένα αναδυόμενο πλευρικό μενού. Το ανανεωμένο σχεδιαστικά μενού εισάγει ένα νέο, δυναμικό τρόπο εργασίας. Σε κάθε ενότητα, ο χρήστης μπορεί με ένα απλό mouse over να εμφανίσει και να τρέξει άμεσα τις πλέον συνηθισμένες εργασίες και σχετικές ενέργειες, τα ευρετήρια και τις φόρμες του SOFTONE ERP.
Εύκολα και απλά, μπορείτε να συγκεντρώσετε σε ένα σημείο όλες τις ενέργειες που αφορούν κάποια συγκεκριμένη εργασία. Για σημαντικές λειτουργίες όπως πχ. τα projects, οι εμπορικοί συναλλασσόμενοι ή οι εργαζόμενοι, διατίθεται ένα πλήρες ιστορικό (δενδρικής μορφής), το οποίο απεικονίζει χρονικά όλες τις σχετικές ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί όπως παραγγελίες, τιμολόγια, αποδείξεις, πληρωμές κοκ.
Το SOFTONE Series 6 διαθέτει ισχυρές λειτουργίες αναζήτησης (πολλαπλών κριτηρίων) μέσα στο μενού, τα ευρετήρια και τις σχετικές εργασίες. Λειτουργώντας σαν μία πραγματική μηχανή εύρεσης λέξεων ή φράσεων κειμένου, εμφανίζει αποτελέσματα μόνο για το μενού, το ευρετήριο ή τη σχετική εργασία που βρίσκεται ο χρήστης. Επιπλέον, διευκολύνει την πραγματοποίηση αναζητήσεων σε πλέγματα εργασίας ή combo boxes.
Παρακαλούμε, συμπληρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες. Στο email που θα δηλώσετε, θα λάβετε όλες τις απαραίτητες οδηγίες για την ενεργοποίηση και χρήση της εφαρμογής.