Home > Διαχείριση Προσωπικού > SOFTONE CloudShift







CloudShift
Διαχείριση βαρδιολογίου







Προγραμματίστε τις βάρδιες των εργαζομένων σας, εύκολα και απλά

Αυτοματοποιήστε πλήρως τις διαδικασίες υπολογισμού των βαρδιών των εργαζομένων σας, διασφαλίζοντας παράλληλα την εναρμόνιση της επιχείρησής σας με όλες τις σχετικές διατάξεις της φορολογικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας.

Η web εφαρμογή CloudShift της SOFTONE συνδυάζει τις λειτουργικές απαιτήσεις της επιχείρησής σας με τις ανάγκες των εργαζόμενών σας, επιτρέποντάς σας να παράξετε αποδοτικά προγράμματα εργασίας, να μειώσετε το κόστος και να μεγιστοποιήσετε την παραγωγικότητα κάθε βάρδιας.

Ολοκληρωμένη διαχείριση βαρδιολογίου
για οποιοδήποτε σύστημα HR & Μισθοδοσίας

Ενσωματώνοντας την ισχυρή τεχνογνωσία της SOFTONE στο cloud, η web εφαρμογή CloudShift διασυνδέεται και επικοινωνεί απρόσκοπτα με οποιοδήποτε σύστημα HR ή Μισθοδοσίας επιτρέποντας την αμφίδρομη μεταφορά στοιχείων εργαζομένων και βαρδιών.

Αξιοποιώντας πρωτοποριακές τεχνολογίες επικοινωνίας και μεταφοράς δεδομένων, το CloudShift αντλεί τα στοιχεία των εργαζομένων από την εφαρμογή HR ή/και Payroll της επιχείρησής σας, ενώ ταυτόχρονα τις τροφοδοτεί με τις εγκεκριμένες βάρδιες προσωπικού.

Λήψη προσωπικών στοιχείων, στοιχείων σύμβασης, ωραρίων εργασίας κα

Αποστολή εγκεκριμένων βαρδιών για τη διαβίβαση ψηφιακών ωραρίων και δεδομένων Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ

Έλεγχοι απουσιών (άδειες-ασθένειες) κατά την κατάρτιση πλάνων εργασίας

Πρόσβαση εργαζομένων στο πρόγραμμα εργασίας τους από οπουδήποτε, με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής

Απρόσκοπτη διασύνδεση με τις εφαρμογές της SOFTONE

Συνεργαζόμενο απρόσκοπτα με τις εφαρμογές SOFTONE HRMS και SOFTONE Payroll καθώς και την πλατφόρμα αλληλεπίδρασης εργαζομένων επιχείρησης SOFTONE MyWorkplace, το CloudShift παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης αποστολής της Ψηφιακής Οργάνωσης Χρόνου στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και διενέργειας των απαιτούμενων ελέγχων της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, επιτρέποντας παράλληλα την πρόσβαση κάθε εργαζόμενου στο πρόγραμμα εργασίας του, από οπουδήποτε και με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής.

Ισχυρές δυνατότητες. Πολλαπλά οφέλη!

Ευκολία χρήσης

Δημιουργία νέων βαρδιών, ακύρωση υπολογισμένων βαρδιών, αλλαγή ωραρίων, μετακίνηση εργαζομένων σε βάρδιες, με απλές κινήσεις που δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις.

Ταχύτητα & ακρίβεια

Αυτόματη κατάρτιση βαρδιών με χρήση εξελιγμένων αλγορίθμων της εφαρμογής, που διασφαλίζουν γρήγορη εκτέλεση και μέγιστη ακρίβεια κάθε εργασίας υπολογισμού.

Ευελιξία χρήσης

Λειτουργία στο Cloud, που παρέχει τη δυνατότητα κατάρτισης ή μεταβολής πλάνων εργασίας 24x7, καθώς και εύκολης πρόσβασης κάθε εργαζομένου στο πρόγραμμα εργασίας του.

Καλύτερος έλεγχος

Φιλικό περιβάλλον εργασίας που διευκολύνει τον έλεγχο και την παρακολούθηση των πλάνων βαρδιών, άμεση εξαγωγή πλάνων σε αρχείο excel για ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου.

Απρόσκοπτη διασύνδεση

Αμφίδρομη επικοινωνία με τις λύσεις HRMS και Payroll της SOFTONE, αλλά και οποιαδήποτε άλλη τρίτη εφαρμογή και σύστημα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και μισθοδοσίας, για την άντληση και μεταφορά στοιχείων εργαζομένων και βαρδιών.

Ανεξάρτητη λειτουργία

Καταχώρηση προσωπικών στοιχείων εργαζομένων, στοιχείων σύμβασης, κέντρων εργασίας, υπολογισμός βαρδιών, παρακολούθηση πλάνων εργασίας ακόμη και αν η επιχείρηση δεν διαθέτει κανένα πρόγραμμα μισθοδοσίας ή σύστημα HRMS.

Όλες οι λειτουργίες διαχείρισης βαρδιών
σε μία on-line εφαρμογή

Με ισχυρή λειτουργικότητα, φιλικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητα προσαρμογής στις απαιτήσεις λειτουργίας της δικής σας επιχείρησης, η εφαρμογή CloudShift σας βοηθάει να σχεδιάζετε, να προγραμματίζετε και να παρακολουθείτε τις βάρδιες των εργαζομένων σας.

Ενσωματώνοντας λειτουργία κατάρτισης πολλαπλών πλάνων για κάθε κέντρο και πόστο εργασίας για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, διακριτούς ρόλους για τον υπολογισμό και πολλαπλούς τρόπους απεικόνισής τους, το CloudShift διευκολύνει τον άμεσο έλεγχο και την τροποποίηση των πλάνων εργασίας της επιχείρησής σας πριν από την οριστικοποίησή τους.

Ολοκληρωμένο αρχείο εργαζομένων
με δυνατότητα καταχώρησης

Στοιχείων σύμβασης εργασίας
(ημέρες και ώρες εργασίας, ρεπό κα)

Ειδικοτήτων, δεξιοτήτων και
λοιπών χαρακτηριστικών

Κέντρων και πόστων εργασίας

Περιορισμών και προτιμήσεων
επί ωραρίων εργασίας

  • Υπολογισμός και παρακολούθηση ανά πόστο και κέντρο εργασίας
  • Διαχείριση τύπου ημερών (καθημερινές, ΣΚ, αργίες κλπ)
  • Παρακολούθηση πολλαπλών πλάνων εργασίας
  • Διαχείριση απεριορίστων ζωνών βαρδιών
  • Δημιουργία, ακύρωση βάρδιας, καθώς και αλλαγή ωραρίου βάρδιας
  • Μετακίνηση ή/και προσθήκη εργαζομένου σε βάρδια
  • Προσθήκη ρεπό και day off εργαζομένου
  • Προσωρινή αποθήκευση, τροποποίηση και οριστικοποίηση πλάνων

Δείτε επιπλέον




Με ενδιαφέρει








   Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου*

*Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική