Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  CRM για μικρές επιχειρήσεις



CRM για μικρές επιχειρήσεις

January 9, 2017


Business Software

Εάν έχετε μια μικρή επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό, φαντάζει λογικό ίσως να αμφιβάλλετε σχετικά με το εάν θα πρέπει να επενδύσετε σε μια λύση CRM. Αν και σε ένα βαθμό είναι κατανοητές αυτές οι ανησυχίες, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας πως το CRM -σε γενικές γραμμές- μειώνει τα λειτουργικά κόστη και αυξάνει την ακρίβεια πληροφόρησης, ενδυναμώνοντας την συνεργασία και την αποτελεσματική διαχείριση των δεδομένων σας.

Εάν θέλαμε να δώσουμε έμφαση συγκεκριμένα στοιχεία που προσφέρει ένα σύστημα CRM σε μία μικρή επιχείρηση, θα καταλήγαμε στα ακόλουθα:

  • αποθήκευση πληροφοριών πελατών
  • αποτελεσματικός διαμοιρασμός δεδομένων
  • προσθήκη εξειδικευμένων πληροφοριών για καθένα πελάτη χωριστά, με τη χρήση ενσωματωμένων ημερολογίων και memos
  • προσθήκη tasks ανάλογα με την προτεραιότητα
  • ανάθεση εργασιών στους εργαζόμενους
  • δημιουργία αρχείου, σχετικού με την ανταπόκριση των πελατών
  • αποστολή emails και newsletters
  • δημιουργία λίστας υποψηφίων πελατών
  • συνεχής παρακολούθηση προόδου
  • ανάλυση δεδομένων και σχεδιασμός μελλοντικών στρατηγικών κινήσεων.

Δεδομένων αυτών των πλεονεκτημάτων, η επιλογή του κατάλληλου CRM εξαρτάται άμεσα από τις ανάγκες σας, καθώς και αυτές των εργαζομένων σας. Σε τελική ανάλυση, ένα σύστημα CRM θα είναι τόσο αποτελεσματικό όσο κι ο στόχος τον οποίο εξυπηρετεί, αλλά και οι χρήστες που θα το χρησιμοποιούν. Εντούτοις, στο γενικό αυτό πλαίσιο, μπορούμε να προσθέσουμε και κάποιες επιμέρους παραμέτρους που θα πρέπει μια μικρή επιχείρηση να λάβει υπόψη της κατά την επιλογή μιας λύσης CRM.

Είναι λογικό να ξεκινήσουμε με το θέμα της ευχρηστίας, μιας και πρέπει να έχετε υπόψη σας πως είναι χρήσιμο να επιλέγετε μια τεχνολογία που μπορείτε εύκολα να κατανοήσετε και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε. Στη λογική αυτή, ζητήστε από τον πάροχο της λύσης μία δοκιμή, προκειμένου να βεβαιωθείτε πως πρόκειται για κάτι συμβατό με τις απαιτήσεις σας που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε καθημερινά. Αφού επιλέξετε το κατάλληλο CRM, βεβαιωθείτε πως είναι έτσι παραμετροποιημένο, ώστε να καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες της επιχείρησης σας. Ένας ακόμα σχετικός παράγοντας είναι εκείνος της συμβατότητας. Θα πρέπει να αγοράσετε τη λύση CRM που είναι συμβατή με το υφιστάμενο hardware και software, ώστε να αποφύγετε προβλήματα που καθιστούν το σύστημα δύσχρηστο και πιθανώς… άχρηστο.

Η προσβασιμότητα είναι ένας ακόμα παράγοντας επιλογής. Καλό θα είναι να επιλέξετε μια cloud-based λύση ώστε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας ανά πάσα στιγμή, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή, απλά με μια σύνδεση Internet. Δεν προτείνεται η απόκτηση μιας λύσης που περιορίζει την πρόσβασή σας αποκλειστικά από τη συσκευή ή την τοποθεσία στην οποία είναι εγκατεστημένη. Οι εποχές αλλάζουν και τα social media αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα τους. Μάθετε να τα χρησιμοποιείτε προς όφελός σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διαθέσιμα δεδομένα στους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων των πελατών σας, προκειμένου να βελτιώσετε εντυπωσιακά την επαφή μαζί τους. Για το σκοπό αυτόν, επιλέξτε μια λύση CRM που ενσωματώνει επιλογές social profiles των επαφών σας και τροφοδοτεί το news feed με τα τελευταία tweets και posts τους.

Και βέβαια, μην παραγνωρίζετε ποτέ το θέμα της ασφάλειας! Η λύση CRM που θα επιλέξετε, θα πρέπει να τηρεί τα σύγχρονα στάνταρ ασφαλείας, για να προστατεύσει τα δεδομένα σας από απόπειρες hacking, απώλεια δεδομένων, πτώση ισχύος κοκ. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι το κόστος. Πρέπει να έχετε υπόψη σας πως οι λύσεις CRM για μικρές επιχειρήσεις είναι σαφώς πιο οικονομικές από εκείνες που απευθύνονται σε μεγάλους οργανισμούς, και αυτό είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα για αυτού του είδους τις επιχειρήσεις. Ίσως ήρθε λοιπόν η ώρα να σκεφτείτε και εσείς την απόκτηση μιας λύσης CRM που θα φέρει την επιχείρηση σας ένα ακόμα βήμα πιο μπροστά στις εξελίξεις.





#CRM    

Σχετικά Άρθρα