Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Αυτά είναι τα οφέλη του Mobile CRM



Αυτά είναι τα οφέλη του Mobile CRM

February 21, 2017


Mobility

Ο βασικός λόγος ύπαρξης του CRM είναι να αποτελεί τον πολύτιμο σύνδεσμο ανάμεσα στην επιχείρηση και τους πελάτες της. Από την άλλη πλευρά, καθώς οι πελάτες και οι εργαζόμενοι της επιχείρησης ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο χρόνο στις mobile συσκευές τους, μια πλατφόρμα mobile CRM κρίνεται αναγκαία ώστε να επιτρέψει τη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία. Αυτό ακριβώς επιχειρεί το mobile CRM. Στη συνέχεια, παραθέτουμε κάποια από τα βασικά πλεονεκτήματα του για τις επιχειρήσεις.

Σε πρώτο επίπεδο, ένα σύστημα mobile CRM θα βελτιώσει το customer experience, επιτρέποντας στην επιχείρηση να ανταποκρίνεται ταχύτερα στις ανάγκες των πελατών της. Ένα παραδοσιακό σύστημα CRM αποδεικνύεται πραγματικά χρήσιμο εφόσον όμως ένας εργαζόμενος βρίσκεται στο γραφείο του, ανταποκρινόμενος άμεσα στα αιτήματα του πελάτη του. Σε περίπτωση απουσίας του ωστόσο, καθίσταται αυτομάτως ανέφικτη η επικοινωνία και εξυπηρέτηση του συγκεκριμένου πελάτη, προκαλώντας ακόμη και τη δυσαρέσκεια του τελευταίου. Χάρη στο mobile CRM όμως, ο υπεύθυνος έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του πελάτη του, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται, παρέχοντας του άμεσα τις βέλτιστες δυνατές υπηρεσίες. Ως συνέπεια των παραπάνω, η χρήση του mobile CRM διευκολύνει σημαντικά και τους εργαζόμενους της επιχείρησης, καθώς είναι σε θέση να καταγράψουν συναλλαγές, ενώ βρίσκονται εκτός γραφείου -δεν χρειάζεται δηλαδή να περιμένουν να ενημερώσουν το σύστημα όταν επιστρέψουν στο γραφείο τους. Το αποτέλεσμα είναι μείωση άγχους και εξοικονόμηση χρόνου, επιτρέποντας στον εργαζόμενο να επικεντρωθεί σε πιο παραγωγικές δραστηριότητες.

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η αύξηση των πωλήσεων, καθώς οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν mobile CRM είναι πιθανότερο να επιτύχουν τους στόχους τους, σε σχέση με εκείνες που δεν έχουν κάνει ακόμα τη μετάβαση σε μία λύση επιχειρησιακής φορητότητας. Η αύξηση οφείλεται ακριβώς στο γεγονός πως το mobile CRM προσφέρει στους ανθρώπους των πωλήσεων πληρέστερη πρόσβαση στις πληροφορίες των πελατών τους.. Όσο λιγότερο χρόνο σπαταλούν σε αναζήτηση πληροφοριών, τόσο περισσότερο χρόνο αφιερώνουν στην επαφή με τους πελάτες τους, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη σχέση μαζί τους.

Γνωρίζουμε πως οι εργαζόμενοι που δουλεύουν συχνά εκτός γραφείου, χρειάζονται συχνά περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κάποιον πελάτη -όχι απλά το όνομά και τα στοιχεία επικοινωνίας. Με μία λύση mobile CRM, οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που είναι καταχωρημένα στο λογαριασμό του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για όλες τις συναλλαγές του πελάτη με την επιχείρηση. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κινητές τους συσκευές για να προσθέσουν νέες πληροφορίες στο σύστημα, επιτρέποντας στους συναδέλφους του που εργάζονται από το γραφείο να τις δουν και να τις χρησιμοποιήσουν σε πραγματικό χρόνο.

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι το θέμα της παραγωγικότητας, μιας και όλα τα επιμέρους πλεονεκτήματα του CRM συνδυάζονται για να ενισχύσουν ακριβώς την παραγωγικότητα της επιχείρησης και των ανθρώπων της. Σκεφτείτε πως κάθε φορά που ο πωλητής έχει άμεση πρόσβαση στις νεότερες πληροφορίες για έναν πελάτη, είναι πιθανότερο να προσφέρει ταχύτερα τις υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Ξοδεύοντας λιγότερο χρόνο σε αναζήτηση πληροφοριών, οι εργαζόμενοι θα εκμεταλλευτούν καλύτερα τις εργάσιμες ώρες τους, αυξάνοντας αποδεδειγμένα την παραγωγικότητα τους.





#CRM     #Mobile    

Σχετικά Άρθρα