Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Ζούμε σε μια εποχή που -ανάμεσα σε άλλα- χαρακτηρίζεται και από το disruptive marketing. Αυτό σημαίνει πως εφόσον η επιχείρησή σας στοχεύει να σταθεροποιηθεί και στη συνέχεια να εξελιχθεί, θα πρέπει να αποφύγει τις όποιες «διαταραχές» και ταυτόχρονα να προσελκύσει πελάτες. Ο έντονος ανταγωνισμός και το συνεχώς ευμετάβλητο επιχειρηματικό περιβάλλον, καθιστούν επιτακτική την υιοθέτηση μίας ολοκληρωμένης και ενιαίας λύσης. Μία τέτοια είναι το cloud CRM, το οποίο και επιτρέπει στην επιχείρηση να οργανώσει και να εξορθολογήσει τις δραστηριότητές της, επιταχύνοντας ταυτόχρονα την εκτέλεση των εργασιών της.
Το θέμα είναι πως προτού αποφασίσετε να βασιστείτε σε μία λύση cloud CRM, θα πρέπει να εξετάσετε την αποτελεσματικότητά της σε συγκεκριμένα business σενάρια.
Δεδομένα και έγγραφα σε τάξη
Στην περίπτωση που η επιχείρησή σας χρησιμοποιεί και αρχειοθετεί ακόμη, σε μεγάλη κλίμακα, έντυπα, τότε θα έχετε σίγουρα παρατηρήσει σημαντικές καθυστερήσεις, αρκετά λάθη, εκνευρισμό και μειωμένη παραγωγικότητα. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση «κλασικής» τοπικής αποθήκευσης εγγράφων, όπου η καθυστέρηση είναι σημαντική, έχοντας επιπτώσεις στις εργασίες. Αντίθετα, μία cloud CRM λύση, σας επιτρέπει να μοιράζεστε τα δεδομένα σας, παρέχοντας παράλληλα ιεραρχία στη δομή τους. Το αποτέλεσμα είναι πως τα εξουσιοδοτημένα άτομα θα έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένες πληροφορίες, εντός συγκεκριμένου χρόνου και budget.
Αποτελεσματικότητα εργαζομένων
Μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις της επιχείρησής σας, που καλείστε να εκμεταλλευτείτε, είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοί σας. Ακόμα και τα ανώτερα στελέχη, έχει υπολογιστεί πως σπαταλούν μόλις το 40% του χρόνου τους σε παραγωγικές δραστηριότητες. Το υπόλοιπο 60% αναλώνεται σε συχνές διακοπές, καθώς και στη διαχείριση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Με το cloud CRM, επιτυγχάνεται η καθιέρωση μιας ενοποιημένης πλατφόρμας επικοινωνίας. Με τον τρόπο αυτόν, εξορθολογίζονται οι επικοινωνίες, εξαλείφοντας πιθανές καθυστερήσεις και συγχύσεις. Επιπλέον, στην κλειστή αυτή πλατφόρμα, δεν είναι εύκολο να εισέλθει οποιοδήποτε spam.
Cloud για το… ρυθμό
Σε έναν ιδανικό κόσμο, όλα θα κυλούσαν ομαλά σε μια επιχείρηση, σύμφωνα με τις μακροπρόθεσμες ανάγκες και τα προκαθορισμένα χρονοδιαγράμματα. Αλλά σε αυτόν τον κόσμο, η καθημερινότητα συνεχώς «διακόπτεται» από έκτακτες απαιτήσεις και εργασίες που πρέπει να γίνουν άμεσα. Όταν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο workflow, τότε δεν υπάρχει και ο απαραίτητος ρυθμός και η σωστή κατανομή εργασιών. Μια cloud πλατφόρμα επιτρέπει τη διαχείριση διεργασιών live, επιτρέποντας το escalation των επειγόντων εργασιών στα σωστά άτομα. Το αποτέλεσμα θα είναι η βελτίωση της ροής διεργασιών, καθώς και η ταχύτερη διεκπεραίωση εργασιών.
Κατάλληλη εργασία στα σωστά άτομα
Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους διευθύνοντες να μπορούν να κατανείμουν την εργασία στους κατάλληλους εργαζόμενους, καθώς αυτό συνεπάγεται ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στο μάξιμουμ. Πολύ συχνά, ο «ασφαλέστερος» τρόπος για να μην
γίνει μια συγκεκριμένη εργασία με το σωστό τρόπο, είναι να ανατεθεί σε πολλούς εργαζόμενους. Σε αυτό το σημείο, το cloud CRM μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο. Δεδομένου πως διαχειρίζεται πολλαπλά tasks μέσα από μια και μόνο πλατφόρμα, σας βοηθάει να καθιερώσετε έναν ξεκάθαρο τρόπο διαμοιρασμού εργασιών μεταξύ πολλαπλών ομάδων. Το αποτέλεσμα; Λιγότερη σύγχυση, λιγότερα λάθη, μεγαλύτερη παραγωγικότητα!