Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η ΛΟΥΞ, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, εφαρμόζει την πρωτοποριακή λύση enterprise mobility της SoftOne (μέλους του Ομίλου Εταιρειών Olympia), αυτοματοποιώντας τη λειτουργία του διευρυμένου δικτύου των πωλήσεών της.
Η υλοποίηση της εφαρμογής Soft1 360 έχει πραγματοποιηθεί από τη DATUM Business Solutions, πιστοποιημένο συνεργάτη της SoftOne, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πωλητές της ΛΟΥΞ, να διαχειρίζονται -σε πραγματικό χρόνο- τις επισκέψεις τους στα σημεία διάθεσης των προϊόντων της επιχείρησης, μέσα από το tablet ή το smartphone τους.
Σχεδιασμένη με την απαραίτητη ευελιξία, η εφαρμογή Soft1 360 προσαρμόζεται πλήρως στις ιδιαιτέρες απαιτήσεις των στελεχών της ΛΟΥΞ, υποστηρίζοντας την εκτέλεση καθημερινών εργασιών που αφορούν επίλυση αιτημάτων, διαχείριση ερωτηματολογίων και αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης. Με σύγχρονο user interface και πλήθος δυνατοτήτων που εκτείνονται έως και τη λήψη φωτογραφιών ή video, το Soft1 360 προσφέρει στη ΛΟΥΞ ακριβή εικόνα των παγίων στοιχείων της, που χορηγούνται υπό τη μορφή χρησιδανείων στα συνεργαζόμενα δίκτυα διανομής, καθώς και τα τελικά σημεία πώλησης (χονδρικής και λιανικής). Ταυτόχρονα, βελτιστοποιεί τον προγραμματισμό καθημερινών δραστηριοτήτων των πωλητών της εταιρείας, ενσωματώνοντας εργαλεία καθορισμού δρομολογίων, εμφάνισης προορισμών σε χάρτες, καταγραφής χιλιομετρικών αποστάσεων, διάρκειας συναντήσεων κα.
Σε πλήρη διασύνδεση με την κεντρική εγκατάσταση της ΛΟΥΞ, η εφαρμογή Soft1 360 ενημερώνει αυτόματα το σύστημα με όλες τις ενέργειες των πωλητών, διαθέτοντας ταυτόχρονα και επιλογή OFF LINE λειτουργίας, για περιπτώσεις που δεν είναι εφικτή η σύνδεση στο internet. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται η άμεση συλλογή και επεξεργασία δεδομένων από την Εμπορική Διεύθυνση, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του customer service, την αξιολόγηση της απόδοσης και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων.