Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Βασικά διδάγματα του Enterprise mobility



Βασικά διδάγματα του Enterprise mobility

April 5, 2017


Mobility

Ασφάλεια και εμπειρία χρήσης σε ισορροπία

Η χρήση των mobile τεχνολογιών είναι μια σχετικά «φρέσκια» εμπειρία, η οποία σε συνδυασμό με την αύξηση των κυβερνο-επιθέσεων, έχει δημιουργήσει προβληματισμό στις επιχειρήσεις. Αυτό που διακυβεύεται είναι η ίδια η ασφάλεια τους, μιας και πλέον προσφέρεται η δυνατότητα πρόσβασης στα συστήματα τους και στα δεδομένα τους μέσω mobile apps, από συνεργάτες και πελάτες. Η νέα αυτή πρόκληση απαιτεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τα mobile apps, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται συχνά η ίδια η εμπειρία χρήσης (UX). Αναπόφευκτα, παρατηρείται εκνευρισμός και συχνά, άρνηση υιοθέτησης των αλλαγών, με αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Είναι επομένως σημαντικό να βρείτε την ιδανική ισορροπία μεταξύ της αρμονικής και αδιατάραχτης εμπειρίας χρήσης για χάρη των πελατών σας, διασφαλίζοντας τα πολύτιμα δεδομένα σας.

Σταδιακή υλοποίηση

Πρόκειται για ένα κοινό λάθος: Το ΙΤ υποκύπτει στις πιέσεις των στελεχών για κάτι άμεσο, μια γρήγορη mobile υλοποίηση χωρίς στρατηγική και έναν οδικό χάρτη με προοπτική. Εφόσον οι αλλαγές δεν προκύψουν σταδιακά, αλλά γίνουν με τη μορφή σοκ, τότε θα δημιουργηθούν προβλήματα στις διεργασίες της επιχείρησης, με προφανείς οικονομικές επιπτώσεις. Με απλά λόγια, εάν επιλέξετε μια “mobile only” γραμμή, δίχως να συνειδητοποιήσετε πως το mobile αποτελεί μια μόνο πλευρά του οικοσυστήματος (μεταξύ πελάτη, εργαζόμενου και επιχείρησης), θα βγείτε χαμένοι. Θα πρέπει να ενταχθεί σε μια συνολική στρατηγική ασφάλειας, επιχειρησιακών διεργασιών και επιχειρηματικής κουλτούρας, ώστε να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της.

Mobility που φέρνει ROI

Όσες επιχειρήσεις έχουν βιαστεί να υιοθετήσουν το mobile χωρίς να έχουν πρώτα εκτιμήσει το αντίκτυπο του στις επιχειρησιακές διεργασίες, τότε θα παρατηρήσουν αρνητικές επιπτώσεις στην παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα τους. Εκείνο που τελικά θα πετύχουν είναι την αντίδραση των εργαζομένων, αλλά και αρνητικό ROI. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αναλυθούν πρώτα συγκεκριμένες παράμετροι όπως το προφίλ των χρηστών, το αντικείμενο της εργασίας τους και ένα μέρος της μπορεί να γίνει εν κινήσει, τις αποφάσεις που παίρνουν, το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται και εάν αυτό υποστηρίζει τη χρήση mobile συσκευών. Με τον τρόπο αυτό, θα αναγνωρίσετε τα θετικά και τα αρνητικά του mobilizing διεργασιών, επιτυγχάνοντας το πολυπόθητο ROI.

Συνολική στρατηγική

Το τοπίο της mobile τεχνολογίας αλλάζει συνεχώς. Εάν υπάρχει κάτι που μπορεί να δυναμιτίσει την επιτυχία των mobile πρωτοβουλιών σας, είναι να μην διαθέτετε μακροπρόθεσμη στρατηγική που θα διαχειρίζεται, αλλά και θα προσαρμόζεται στις εξελίξεις. Το μίνιμουμ που πρέπει να συμπεριλάβετε σε αυτή ,είναι ο έλεγχος των mobile apps για νέο OS, οι νέες κυκλοφορίες συσκευών, καθώς και η εκτίμηση των εργαλείων και πλατφορμών για τη συνεχή τους υποστήριξη.





#ERP     #Mobile    

Σχετικά Άρθρα