Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Ακόμα πιο έξυπνα προϊόντα
Υπήρχε κάποια εποχή που η μοναδική δυνατότητα που είχαν τα κινητά μας, ήταν να κάνουν κλήσεις. Λοιπόν, έκτοτε αυτό έχει αλλάξει σημαντικά και πλέον είναι ελάχιστα εκείνα που δεν μπορείτε να κάνετε με το smartphone σας. Θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το IoT για την εξέλιξη αυτή -που δεν είναι η μόνη- μιας και το trend αυτό θα συνεχίσει ακόμα πιο δυναμικά στα επόμενα χρόνια. Τα αποτελέσματά της μάλιστα, θα τα δούμε στο σχεδιασμό και την κατασκευή ακόμα πιο έξυπνων προϊόντων. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, ώστε να εξασφαλίζουν παραγωγικότητα και βελτιωμένο ROI.
Αλλαγή στα επιχειρηματικά μοντέλα
Αυτό που θα επιτύχει το IoT είναι η δυνατότητα αλλαγής στα ήδη υπάρχοντα επιχειρηματικά μοντέλα, τουλάχιστον σε κάποιους κλάδους. Πιθανότατα, οι επιχειρήσεις θα επικεντρωθούν στη συμπεριφορά των πελατών τους και βάσει αυτής, θα σπεύσουν να επανασχεδιάσουν τις μελλοντικές στρατηγικές τους, βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες. Είναι βέβαιο πως υπάρχει μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων που θα «λατρέψει» τη δυνατότητα απόκτησης πρόσβασης σε αυτού του είδους τα δεδομένα για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
Έξυπνες αποφάσεις και διεργασίες
Εκείνο που πρέπει να έχετε υπόψη σας σχετικά με το IoT, είναι πως μεγάλο μέρος του έχει να κάνει με τους έξυπνους αισθητήρες και όχι μόνο με τις έξυπνες συσκευές. Αυτού του είδους οι καινοτομίες θα αποδειχθούν επιδραστικές από πλευράς παραγωγής, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο εντάσσεται η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να καταγράφετε τα δεδομένα σας και να τα αποστέλλετε στο cloud. Επιπλέον, θα συλλέγετε συγκεκριμένο feedback για το πώς οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας, καθώς και πώς ανταποκρίνονται στις υπηρεσίες σας. Στην πραγματικότητα, αυτά τα insights θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τις απαιτήσεις των πελατών τους στο μέλλον, να βελτιώσουν τις διεργασίες, καθώς και τη συνολική λήψη των αποφάσεων τους.