Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η παγκόσμια αγορά ERP χαρακτηρίζεται από διακυμάνσεις και disruptions, δεδομένου πως βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας. Ας δούμε τα πιο ενδιαφέροντα trends.
Η δύναμη των Big Data
Η μελλοντική ανάπτυξη φέρει τη «σφραγίδα» των Big Data, ιδίως αφού έχουμε να κάνουμε με μια αναπτυσσόμενη παγκοσμιοποιημένη αγορά, με αποτέλεσμα τα analytics και τα σχετικά προϊόντα πληροφορίας, να είναι σε ζήτηση. Εφόσον συνυπολογίσουμε και το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το mobility και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει, κατανοούμε πως τα συστήματα ERP έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης, αποθήκευσης και διαχείρισης όλων αυτών των δεδομένων με το βέλτιστο τρόπο.
Η social «φάση» του ERP
Είναι αλήθεια πως στο παρελθόν, η επιτυχία των λύσεων ERP βασιζόταν -και τελικά κρινόταν- αποκλειστικά από… παράγοντες εντός της επιχείρησης, όπως η διαχείριση του inventory σε σχέση με την αποθήκευση. Ή ακόμα, στο πώς θα ενσωματώνονταν οι διεργασίες των πωλήσεων, στις λογιστικές διαδικασίες. Πλέον, δεδομένου πως η αγορά έχει μετακινηθεί προς περισσότερο social κατευθύνσεις (προκειμένου να υποστηριχθεί η αποτελεσματικότερη αύξηση εσόδων), τα συστήματα ERP καλούνται να χρησιμοποιήσουν και να διαχειριστούν ακόμα περισσότερα εισερχόμενα δεδομένα. Συν τω χρόνω, η εξέλιξη αυτή θα συνεχιστεί, αποτελώντας ένα σημαντικό trend.
Ακόμα περισσότερο mobile
Εκτός από τα Big Data και τους social παράγοντες που έχουν αποδειχθεί κρίσιμοι συντελεστές ανάπτυξης του ERP, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε την αυξανόμενη ισχύ του mobility -συγκεκριμένα, τις mobile apps και τις συσκευές που έχουν συνεισφέρει δραστικά στο νέο αυτό momentum, με συνέπεια ακόμα πιο αποτελεσματική επιχειρησιακή ανάπτυξη. Το disruptive αυτό trend θα συνεχιστεί αμείωτο, οπότε και οι λύσεις ERP θα πρέπει να προσαρμόσουν τις mobile τεχνολογικές προκλήσεις σε πρακτικό επίπεδο και όχι μόνο ως θεωρητική άποψη.
«Καταναλωτισμός» as a service
Εάν εξετάσουμε το ζήτημα από ιστορικής πλευράς, η έννοια της κατανάλωσης συνδυαζόταν και εξελισσόταν αποκλειστικά μέσα από την πρακτική του φυσικού καταστήματος.
Εντούτοις, η έλευση και η κυριαρχία του Web και των παρεμφερών εικονικών συστημάτων, έχουν καταφέρει να αλλάξουν πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιμετωπίζουν την κατανάλωση και την αγορά στο σύνολό της.
Στο πρόσφατο παρελθόν, η αντιμετώπιση του πελάτη ήταν πιο «παθητική», μιας και οι επιχειρήσεις ενθάρρυναν τους πιθανούς αγοραστές να αποκτήσουν προϊόντα που είχαν ήδη παραχθεί με συγκεκριμένο τρόπο. Από την άλλη, η σημερινή παγκοσμιοποιημένη και virtual αγορά, έχει ανατρέψει το μονόπλευρο αυτό μοντέλο «προϊόν-προς-καταναλωτή»: οι επιχειρήσεις της εποχής μας έχουν την τάση να αντιδρούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών καταρχάς, και στη συνέχεια, να παράγουν προϊόντα που είναι αποδεκτά από την αγορά με τη μορφή μείγματος «service». Βέβαια, η παρουσία και η ανάδυση αυτού του μοντέλου, έχει προκαλέσει κάποια προβλήματα μέσα στα χρόνια, ταυτόχρονα με μια σαφώς disruptive πρόκληση, την οποία οι λύσεις ERP θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους, καθώς εξελίσσονται.