Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Πλεονεκτήματα του CRM που δεν είχατε σκεφτεί



Πλεονεκτήματα του CRM που δεν είχατε σκεφτεί

May 3, 2017


Business Software

Η δύναμη του mobile

Τα συστήματα CRM που περιλαμβάνουν μια mobile λύση, προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες πελατών και εργαλεία, μέσω tablet και smartphone. Με τον τρόπο αυτό, η ομάδα των πωλήσεων και το customer service θα γίνουν παραγωγικότεροι, θα ανταποκρίνονται ταχύτερα σε δυνητικούς πελάτες και θα ενημερώνουν τις πληροφορίες πελατών εν κινήσει. Τα αποτελέσματα στην ικανοποίηση των πελατών θα γίνουν άμεσα αισθητά, και αυτό θα φανεί στο πόσο πιο εύκολα οι πωλήσεις θα πιάσουν τους στόχους τους.

Συνεργασία στο maximum

Ο «πονοκέφαλος» της συνεργασίας και διαμοιρασμού πληροφοριών μεταξύ διαφορετικών τμημάτων της επιχείρησης, βρίσκει τη λύση του με το CRM. Πωλήσεις, marketing, τεχνική υποστήριξη και management, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το CRM για να προσφέρουν πληρέστερη εμπειρία πελατών σε όλα τα στάδια, ως την πώληση. Οι δυνατότητες ενισχυμένης συνεργασίας που προσφέρει το CRM, θα βοηθήσουν επίσης όλα τα τμήματα της επιχείρησης να συγχρονιστούν με τους κοινούς στόχους που έχουν τεθεί.

Υπερασπιστείτε τις επιλογές σας, με το CRM!

Δεδομένου πως το CRM αποθηκεύει πλούτο πληροφοριών, η βάση δεδομένων του, μπορεί να αποκαλύψει τάσεις, αποτελεσματικές πρακτικές, ακόμα και σημεία προς βελτίωση. Εκτός του να λάβετε ορθές αποφάσεις για να βελτιώσετε τη λειτουργία της επιχείρησής σας, οι πληροφορίες που προσφέρει το CRM θα σας βοηθήσουν να υπερασπιστείτε επιλογές που έχετε ήδη κάνει. Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες του CRM θα σας προσφέρουν τις αποδείξεις εκείνες που θα στηρίξουν την όποια μετακίνηση από ήδη υπάρχουσες θέσεις ή την άρνηση αντίστοιχα, να προχωρήσετε σε κάποια ανεπιθύμητη αλλαγή. Τελικά, το CRM θα αυτοματοποιήσει την όποια αξιολόγηση, ενώ θα προσφέρει και πολύτιμα insights για το μελλοντικό σχεδιασμό. Τα δεδομένα του συστήματος εν τέλει, θα προσφέρουν τις αποδείξεις που θα πείσουν εσάς ή τα στελέχη σας, πως όποιες αναπροσαρμογές θα οδηγήσουν την επιχείρησή σας -και τις πρακτικές που αφορούν τους πελάτες σας- προς τη σωστή κατεύθυνση.

Επιτυγχάνοντας το επιθυμητό loyalty

Το CRM είναι το κατεξοχήν εργαλείο που θα επηρεάσει ευεργετικά τόσο τους υφιστάμενους, όσο και τους δυνητικούς πελάτες σας. Η λύση αυτή προσφέρει μια μοναδική πηγή πληροφοριών για leads και πελάτες, επιτρέποντας απλή πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών, όποτε τα έχετε ανάγκη. Επιπλέον, καθιστά δυνατή την προσφορά εξατομικευμένης «προσοχής» σε κάθε πελάτη, παρέχοντας τις σωστές πληροφορίες που απαντούν στις συγκεκριμένες ανάγκες του. Συν τω χρόνω, αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση «χτίζει» το απαραίτητο loyalty με τους πελάτες, μιας και βλέπουν πως έχετε κατανοήσει τι χρειάζονται, ώστε να τους προσφέρετε την κατάλληλη λύση.





#CRM    

Σχετικά Άρθρα