Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Το CRM σας πρέπει να είναι mobile για να είναι επιτυχημένο. Πώς όμως θα γνωρίζετε ότι η υλοποίησή σας είναι όσο mobile χρειάζεται;
Το θετικό είναι πως δεν απαιτούνται μαντικές ικανότητες για κάτι τέτοιο. Απλά, πρέπει να διαπιστώσετε κατά πόσον πληρούνται ορισμένα κριτήρια, τα βασικότερα από τα οποία παραθέτουμε στη συνέχεια:
Πρόσβαση δεδομένων στην εργασία
Ακούγεται προφανές, αλλά εάν δεν έχετε πρόσβαση των δεδομένων του CRM σας ενώ είστε στο γραφείο σας, τότε δεν έχει σημασία πόσα από αυτά μπορείτε να ανεβάσετε όταν βρίσκεστε αλλού. Διασφαλίστε πως τα δεδομένα που αποθηκεύετε εν κινήσει, αποθηκεύονται ταυτόχρονα και στον υπολογιστή στο χώρο εργασίας σας.
Πρόσβαση μέσω Wi-Fi
Συχνά, θα χρειαστείτε πρόσβαση σε πληροφορίες ενώ είστε στην εργασία σας, αλλά όχι μπροστά στον υπολογιστή σας. Για τις περιπτώσεις όπου βρίσκεστε σε meetings, συνέδρια κοκ., βεβαιωθείτε πως υπάρχει διαθέσιμη ασύρματη σύνδεση για να έχετε τη λύση CRM «παρούσα» όταν τη χρειαστείτε.
Πρόσβαση μέσω app και εύχρηστο UI
Η ύπαρξη ενός app κάνει πιο εύκολο το upload και την πρόσβαση πληροφοριών, στις περιπτώσεις όπου το Wi-Fi δεν είναι διαθέσιμο: μια εφαρμογή που λειτουργεί ανεξάρτητα μπορεί να «κερδίσει» ένα lead ή και μια πώληση για χάρη σας. Ένα app που δουλεύει με ή χωρίς Wi-Fi, θα προσφέρει περισσότερες mobile επιλογές στην επιχείρησή σας. Η ύπαρξη της εφαρμογής από μόνης της βέβαια δεν είναι αρκετή. Θα πρέπει να διαθέτει και ένα εύχρηστο UI, με ξεκάθαρη γλώσσα και απλή εμφάνιση, σωστό σχεδιασμό, έξυπνη χρήση χρώματος / υφής και φόρμες που έχουν λάβει υπόψη τους προεπιλεγμένα πεδία.
Χρήση app σε πολλαπλές συσκευές
Είναι πολύ πιθανό οι εργαζόμενοί σας να χρησιμοποιούν διαφορετικά λειτουργικά συστήματα και τύπους συσκευών, ιδίως εφόσον η επιχείρησή σας έχει μια BYOD πολιτική. Στην περίπτωση αυτή, το app σας πρέπει να είναι διαθέσιμο όχι μόνο σε iPhone και Android, αλλά να είναι συμβατό με όλα τα κινητά, τα tablets και τα laptops.
Ενημέρωση CRM σε πραγματικό χρόνο
Τα trends έχουν το δικό τους τρόπο να επιβάλλονται. Οι χρήστες βλέπουν κάτι στα social media και αμέσως θέλουν πληροφορίες γι’ αυτό. Εφόσον το CRM σας δεν ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, πιθανώς να χάσετε πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες σας που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις σχέσεις μαζί τους.
Alerts και ειδοποιήσεις
Αν και σε κανέναν δεν αρέσει να βομβαρδίζεται με ειδοποιήσεις, είναι σημαντικό να εμφανίζονται έγκαιρα ειδοποιήσεις στο σύστημα CRM σας για τάσεις και ενέργειες. Με τον τρόπο αυτόν, θα αναπτύξετε ακόμα πιο επιτυχημένες σχέσεις με τους πελάτες σας. Επιπλέον, η σωστή υλοποίησή τους, θα επιτρέψει στην ομάδα σας να έχει διαθέσιμες τις πιο κρίσιμες αλλαγές στα δεδομένα των πελατών της, να μπορεί να τους αποστείλει ειδοποιήσεις σχετικά με θέματα που τους αφορούν, αλλά και να παραμετροποιήσει το ποιος θα λαμβάνει alerts και πότε.