Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η ΧΑΡΛΕΝΙΚ ΕΛΛΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΒΕΕ, εκδοτικός οίκος των πλέον επιτυχημένων και διαχρονικών σειρών βιβλίων ΑΡΛΕΚΙΝ, BELL, SILK και DARK MOON, επέλεξε τις λύσεις Cloud ERP και ECOS EDI της SoftOne (μέλος του Ομίλου Olympia Group), στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των πληροφοριακών της υποδομών.
Η υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε από τη DREAM SOLUTIONS, πιστοποιημένο συνεργάτη της SoftOne, θέτοντας σε λειτουργία ένα σύγχρονο σύστημα μηχανογράφησης στο cloud, το οποίο προσφέρει αυτοματοποίηση, ταχύτητα εκτέλεσης καθημερινών εργασιών και πρόσβαση από παντού. Ταυτόχρονα, μειώνει δραστικά το κόστος λειτουργίας της ΧΑΡΛΕΝΙΚ, καθώς εξαλείφει πλήρως πρόσθετες επενδύσεις και δαπάνες συντήρησης εταιρικών servers.
Η πλούσια λειτουργικότητα του Soft1 Cloud ERP επέτρεψε στη ΧΑΡΛΕΝΙΚ να διαμορφώσει και να τυποποιήσει ένα αποτελεσματικό μοντέλο παραγωγής, περιορίζοντας σημαντικά σχετικές λειτουργικές δαπάνες, αστοχίες λαθών χειρισμού και χρόνο διεκπεραίωσης παραγγελιών. Διασυνδέοντας πλήρως τις διαδικασίες της παραγωγής και της αποθήκης με την οικονομική διαχείριση, το Soft1 Cloud ERP ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για όλες τις κινήσεις πρώτων υλών και παραγόμενων ειδών, βελτιώνοντας αντίστοιχα τις εργασίες παρακολούθησης και διαχείρισης αποθεμάτων υλικών και ετοίμων προϊόντων.
Αξιοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητες της υπηρεσίας ECOS EDI, η εταιρεία διασυνδέεται άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια με όλους τους συνεργάτες της, ανεξάρτητα από τα επιμέρους συστήματα που αυτοί χρησιμοποιούν. Με ισχυρά λειτουργικά χαρακτηριστικά, το ECOS EDI βοηθάει τη ΧΑΡΛΕΝΙΚ να ανταλλάσσει ηλεκτρονικά δεδομένα και παραστατικά (τιμολόγια, εντολές αγορών, παραγγελίες κα.) μέσα σε λίγα μόνο λεπτά, καταργώντας πλήρως όλα τα έξοδα διαχείρισης χάρτινων εγγράφων.