Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Μια νέα έρευνα από την Adobe επιβεβαιώνει την υιοθέτηση των enterprise mobile apps, ενώ ταυτόχρονα, δείχνει και την αγωνία που υπάρχει από πλευράς των επιχειρήσεων και των leaders: Χωρίς μια ξεκάθαρη στρατηγική για την ανάπτυξη και υλοποίηση των enterprise mobile apps, η πλειονότητά τους δεν αισθάνεται πως παραμένει στην “εμπροσθοφυλακή” των εξελίξεων.
Η (έρευνα της Adobe) διεξήχθη μεταξύ 1.500 ατόμων σε 5 χώρες (ΗΠΑ, Βρετανία, Ινδία, Κίνα και Γερμανία) με θέση manager ή και υψηλότερη, τα οποία είχαν επιρροή στο budget του τμήματός τους. Η έρευνα επικεντρώθηκε στους business leaders σε τρεις συγκεκριμένους τομείς όπου οι enterprise mobile apps είναι και οι πιο σχετικές: Human relations, πωλήσεις και marketing.
Περίπου το 61% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως εφόσον η επιχείρησή τους δεν υλοποιήσει enterprise mobile apps, θα χάσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Τα βασικά τρία πλεονεκτήματα της χρήσης τους, σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, είναι η αυξημένη παραγωγικότητα (51%), η καλύτερη επικοινωνία (47%) και οι μειωμένες δαπάνες (31%). Μάλιστα, το 61% των ερωτηθέντων δήλωσε πως η επιχείρησή τους ρισκάρει να γίνει λιγότερο αποτελεσματική εφόσον δεν κάνει χρήση των εφαρμογών αυτών. Επιπρόσθετα, το 51% δήλωσε πως υπάρχει ο κίνδυνος να δείχνουν απαρχαιωμένες, με το 47% να δηλώνει πως ο κίνδυνος να χάσουν νέους πελάτες ή πωλήσεις, είναι ακόμα πιο ορατός.
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα πιστεύουν πως το τμήμα τους θα πρέπει να αυξήσει τις δαπάνες στις enterprise mobile apps εντός του επόμενου έτους (το 56%) ή σε βάθος τριετίας (το 66%). Επιπρόσθετα, το 66% δήλωσε πως ο αριθμός των εργαζομένων εντός του τμήματός τους που χρησιμοποιεί enterprise mobile apps έχει αυξηθεί μέσα στο έτος, ενώ το 62% τόνισε πως ο ίδιος ο αριθμός των εφαρμογών έχει επίσης αυξηθεί.
Η Adobe χρησιμοποίησε τα στοιχεία της έρευνας αυτής για να προσφέρει στις επιχειρήσεις μια ενδιαφέρουσα στρατηγική 5 σημείων για την υλοποίηση των enterprise mobile apps:
- Βήμα 1: Επικεντρωθείτε και χρησιμοποιείστε τις κρίσιμες -κατά περίπτωση- εφαρμογές που μπορούν να αντικαταστήσουν ή να συμπληρώσουν τις desktop εφαρμογές.
- Βήμα 2: Αναγνωρίστε και επενδύστε στις δυνατότητες που απαιτούνται, προκειμένου οι εφαρμογές αυτές να εκτελούνται ομαλά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, στα περισσότερο δημοφιλή features περιλαμβάνεται η ασφάλεια (48%) και η διασύνδεση με άλλα business συστήματα (41%).
- Βήμα 3: Χρήση ενός dashboard για τον έλεγχο των επιδόσεων των apps και της απόκτησης insight για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.
- Βήμα 4: Χρήση εργαλείων, όπως οι έρευνες και τα analytics, για τη μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων, διασφαλίζοντας πως όντως τα apps υιοθετούνται.
- Βήμα 5: Πρόταση για το λεγόμενο “future-proof” του προγράμματος enterprise app, μέσω της σύνδεσής τους με τα βασισμένα στο cloud συστήματα και τα back-end data stores, ενώ ταυτόχρονα κρατούν στο επίκεντρο το φλέγον θέμα της ασφάλειας.