Share
Διαβάστε επίσης

Trends & Views
Στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού

Business Software
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών

Business Software
Κατανόηση της διαχείρισης του κύκλου ζωής του ERP

Mobility
Πώς διαμορφώνει το EM τον τρόπο λειτουργίας των SMBs;
Μια νέα έρευνα από την Adobe επιβεβαιώνει την υιοθέτηση των enterprise mobile apps, ενώ ταυτόχρονα, δείχνει και την αγωνία που υπάρχει από πλευράς των επιχειρήσεων και των leaders: Χωρίς μια ξεκάθαρη στρατηγική για την ανάπτυξη και υλοποίηση των enterprise mobile apps, η πλειονότητά τους δεν αισθάνεται πως παραμένει στην “εμπροσθοφυλακή” των εξελίξεων.
Η (έρευνα της Adobe) διεξήχθη μεταξύ 1.500 ατόμων σε 5 χώρες (ΗΠΑ, Βρετανία, Ινδία, Κίνα και Γερμανία) με θέση manager ή και υψηλότερη, τα οποία είχαν επιρροή στο budget του τμήματός τους. Η έρευνα επικεντρώθηκε στους business leaders σε τρεις συγκεκριμένους τομείς όπου οι enterprise mobile apps είναι και οι πιο σχετικές: Human relations, πωλήσεις και marketing.
Περίπου το 61% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως εφόσον η επιχείρησή τους δεν υλοποιήσει enterprise mobile apps, θα χάσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Τα βασικά τρία πλεονεκτήματα της χρήσης τους, σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, είναι η αυξημένη παραγωγικότητα (51%), η καλύτερη επικοινωνία (47%) και οι μειωμένες δαπάνες (31%). Μάλιστα, το 61% των ερωτηθέντων δήλωσε πως η επιχείρησή τους ρισκάρει να γίνει λιγότερο αποτελεσματική εφόσον δεν κάνει χρήση των εφαρμογών αυτών. Επιπρόσθετα, το 51% δήλωσε πως υπάρχει ο κίνδυνος να δείχνουν απαρχαιωμένες, με το 47% να δηλώνει πως ο κίνδυνος να χάσουν νέους πελάτες ή πωλήσεις, είναι ακόμα πιο ορατός.
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα πιστεύουν πως το τμήμα τους θα πρέπει να αυξήσει τις δαπάνες στις enterprise mobile apps εντός του επόμενου έτους (το 56%) ή σε βάθος τριετίας (το 66%). Επιπρόσθετα, το 66% δήλωσε πως ο αριθμός των εργαζομένων εντός του τμήματός τους που χρησιμοποιεί enterprise mobile apps έχει αυξηθεί μέσα στο έτος, ενώ το 62% τόνισε πως ο ίδιος ο αριθμός των εφαρμογών έχει επίσης αυξηθεί.
Η Adobe χρησιμοποίησε τα στοιχεία της έρευνας αυτής για να προσφέρει στις επιχειρήσεις μια ενδιαφέρουσα στρατηγική 5 σημείων για την υλοποίηση των enterprise mobile apps:
- Βήμα 1: Επικεντρωθείτε και χρησιμοποιείστε τις κρίσιμες -κατά περίπτωση- εφαρμογές που μπορούν να αντικαταστήσουν ή να συμπληρώσουν τις desktop εφαρμογές.
- Βήμα 2: Αναγνωρίστε και επενδύστε στις δυνατότητες που απαιτούνται, προκειμένου οι εφαρμογές αυτές να εκτελούνται ομαλά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, στα περισσότερο δημοφιλή features περιλαμβάνεται η ασφάλεια (48%) και η διασύνδεση με άλλα business συστήματα (41%).
- Βήμα 3: Χρήση ενός dashboard για τον έλεγχο των επιδόσεων των apps και της απόκτησης insight για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.
- Βήμα 4: Χρήση εργαλείων, όπως οι έρευνες και τα analytics, για τη μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων, διασφαλίζοντας πως όντως τα apps υιοθετούνται.
- Βήμα 5: Πρόταση για το λεγόμενο “future-proof” του προγράμματος enterprise app, μέσω της σύνδεσής τους με τα βασισμένα στο cloud συστήματα και τα back-end data stores, ενώ ταυτόχρονα κρατούν στο επίκεντρο το φλέγον θέμα της ασφάλειας.