Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Οι mobile-designed apps επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μεταμορφώσουν το επιχειρείν τους -από τη συλλογή δεδομένων, το διαμοιρασμό πληροφοριών, το reporting κ.ο.κ. Στη συνέχεια, αναλύουμε το πώς τα mobile-first enterprise apps μεταμορφώνουν τις επιχειρησιακές διεργασίες και λειτουργίες.
Τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα παλιότερα, καθώς το σύνολο των επιχειρησιακών διεργασιών διεκπεραιωνόταν μέσω εντύπων, με ό,τι αυτό συνεπαγόταν βέβαια. Χάρη στην έλευση των mobile platforms, η παράδοση αυτή ξεπεράστηκε, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αξιοπιστία και μικρότερους κινδύνους. Σε τελική ανάλυση, τα έντυπα παρουσιάζουν πολλαπλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένου του ακατανόητου γραφικού χαρακτήρα, της δαπάνης για το χαρτί, του κινδύνου απώλειας ή καταστροφής των αντιγράφων, παντελούς απουσίας multimedia δυνατοτήτων, και τέλος χρονοβόρας συλλογής και διαμοιρασμού δεδομένων.
Στην ίδια λογική, η συλλογή δεδομένων περιοριζόταν στις ανθρώπινες αισθήσεις και στις δυνατότητες χειροκίνητου reporting. Χάρη στα mobile apps, οι εργαζόμενοι μπορούν να συλλέξουν ακόμα πλουσιότερες και λεπτομερέστερες αναφορές επιτόπου, μέσω multimedia επιλογών όπως είναι οι φωτογραφίες, οι ηχογραφήσεις, τα barcode scans και οι περίπλοκες φόρμες. Επιπλέον, τα mobile apps θα μοιραστούν και θα αναλύσουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Το αποτέλεσμα θα είναι η αυξημένη διαφάνεια και η δυνατότητα παρακολούθησης τάσεων και προτύπων στην εξέλιξή τους, καθώς επίσης και η έγκαιρη ειδοποίηση στις περιπτώσεις που προκύψουν προβλήματα downtime και service.
Χρησιμοποιώντας ένα app που συγκεντρώνει δεδομένα και ξέρει πού να τα αποθηκεύσει και να τα στέλνει, η συλλογή δεδομένων μπορεί να ομαλοποιηθεί και τα report να είναι ακριβέστερα. Τα ενσωματωμένα mobile workflows, στη συνέχεια, διασφαλίζουν πως τα data insights θα δρομολογηθούν στα σωστά άτομα, στις cloud υπηρεσίες και συστήματα. Το αποτέλεσμα θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών και στη συμμόρφωση με τα πρότυπα του κλάδου.
Με δεδομένες όλες αυτές τις σημαντικές business δυνατότητες, προκύπτει και η ανάγκη για την προσφορά απρόσκοπτης εμπειρίας χρήσης. Καθώς οι mobile συσκευές γίνονται ολοένα και πιο κοινές, δεν είναι σπάνιο κάθε εργαζόμενος να διαθέτει περισσότερες από μία συσκευές. Αυτό σημαίνει πως απαιτεί ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στο smartphone και στο tablet του, σε σύγκριση με εκείνη που έχει συνηθίσει στο desktop του.
Οι business χρήστες έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν καταναλωτικά apps που είναι σύνθετα, εξελιγμένα και –το σημαντικότερο- εύχρηστα. Οι χρήστες αναμένουν την ίδια εμπειρία από τα enterprise mobile apps που χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους business λειτουργίες. Όταν επομένως τρέχουν ένα business app εν ώρα εργασίας, θέλουν να γνωρίζει ποιοι είναι και πού βρίσκονται, ενώ στη συνέχεια περιμένουν να τους προσφέρει προτάσεις για τα επόμενα βήματα, τι δεδομένα να συλλέξουν ή σε ποιον να στείλουν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει.
Κάτι λιγότερο από αυτή την εμπειρία χρήσης θα έχει ως αποτέλεσμα άγχος, μικρότερη παραγωγικότητα και ενδεχομένως, αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της επιχείρησης. Συνεισφέροντας στην εμπειρία χρήσης, τα enterprise apps κάνουν τους χρήστες εξυπνότερους, ταχύτερους και περισσότερο αποτελεσματικούς.