Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Επενδύστε και κερδίστε από τα Customer Analytics!



Επενδύστε και κερδίστε από τα Customer Analytics!

September 16, 2015


Business Software

Τελευταία, οι επιχειρήσεις από το χώρο του ΙΤ αναζητούν τρόπους βελτίωσης της σχέσης τους με τους πελάτες, ενίσχυσης των πωλήσεων, περισσότερη αποτελεσματικότητα, υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας, καθώς επίσης και αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Σε αυτό το πλαίσιο, μια από τις βασικές προτεραιότητες των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα δραστηριοποίησης, δεν είναι άλλη από τα Customer Analytics.

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις δείχνουν να βασίζονται στα customer analytics προκειμένου να δώσουν την απαιτούμενη ώθηση στους τομείς του marketing, των πωλήσεων και των υπηρεσιών, και να επιτύχουν την πολυπόθητη αύξηση εσόδων. Σήμερα, οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πως με την πλειάδα των Social Media, τις έρευνες ικανοποίησης πελατών, τα website analytics κ.ά., τα δεδομένα που σχετίζονται με τους πελάτες είναι κάτι παραπάνω από πολλά, όσο και σημαντικά. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που οφείλουν να τα αναλύσουν για να… κερδίσουν! Οπότε, είναι κάτι παραπάνω από λογικό να ανακύπτουν μια σειρά από ερωτήματα, όπως πχ πόσο μπορεί να επηρεάσει η διαδικασία της ανάλυσης στοιχείων και αρχείων πωλήσεων (από μια εκτενή βάση δεδομένων πελατών) στη δημιουργία στοχευμένων καμπανιών marketing; Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι ανάλυσης και αξιοποίησης των δεδομένων πελατών έτσι ώστε να μετατραπούν σε άμεσα εκμεταλλεύσιμα δεδομένα; Με ποιο τρόπο η στρατηγική της διάδρασης με τους πελάτες μπορεί να οδηγήσει στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που θα γίνεται με βάση τα δεδομένα;

Δίχως άλλο, τα CRM συστήματα βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τα δεδομένα των πελατών τους, βελτιστοποιώντας τα με τη χρήση προηγμένων, όσο και αυτοματοποιημένων analytics. Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγχουν, να καταγράφουν και διαχειρίζονται τα δεδομένα των πελατών τους με ιδιαίτερα ευφυή τρόπο, διαμορφώνοντας στοχευμένες ενέργειες, βασιζόμενοι σε real-time αναφορές και τάσεις που προκύπτουν από τα δεδομένα.

Όμως, με ποιο τρόπο μια επιχείρηση μπορεί να μετατρέψει τα δεδομένα που προέρχονται από το CRM σε πωλήσεις; Με μια σειρά από τρόπους, όπως την αυξημένη συνολικά παραγωγικότητα που εκτείνεται από τις πωλήσεις μέχρι το marketing και από την υποστήριξη των πελατών μέχρι το λογιστήριο, τα αυτοματοποιημένα συμβόλαια, τα έργα, τις προσφορές τιμών, τα email κα. που ενθαρρύνουν τις δυνατότητες και πρακτικές up και cross-selling! Επίσης, το CRM σας προσφέρει εκείνα τα εργαλεία που χρειάζεστε προκειμένου να εκμεταλλευτείτε ποιοτικά leads, συνιστώντας ουσιαστικά μία κεντρική τοποθεσία για τη συλλογή και δημιουργία προσωποποιημένων καμπανιών και την ανάλυση αποτελεσμάτων. Την ίδια στιγμή, τα CRM συστήματα αυξάνουν σε σημαντικό βαθμό τα δεδομένα που αφορούν τους πελάτες, προερχόμενα από διάφορες πηγές όπως έρευνες, σημειώσεις, αποτελέσματα ενεργειών marketing κοκ. Κάτι που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν μέτρα πρόληψης κι όχι μέτρα «κατόπιν εορτής» για την ικανοποίηση των πελατών τους.

Όσο για τα στελέχη που έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες, είναι βέβαιο πως έχουν πληρέστερη πληροφόρηση σχετικά με τις τάσεις που ισχύουν, τα «θέλω» τους, τι πουλάει και τι όχι, διευκολύνοντας την παροχή μιας ακόμη πιο αποτελεσματικής πελατοκεντρικής υπηρεσίας.

Στο μεταξύ, το CRM παρέχει στους επαγγελματίες real-time, χρήσιμα δεδομένα για τους πελάτες τους και τον τρόπο λειτουργίας του, επιτρέποντας τους να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις που διασφαλίζουν τη διατήρηση υφιστάμενων, καθώς και την προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών.





#CRM    

Σχετικά Άρθρα