Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Εάν ενδιαφέρεστε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, ξεκινήστε εξετάζοντας αρχικά τις ποικίλες, γενικής φύσεως στρατηγικές που εφαρμόζονται στις περισσότερες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως τύπου. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε στη συνέχεια να επικεντρωθείτε σε εκείνες που θεωρείτε πως θα καλύψουν πληρέστερα τις ανάγκες σας, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε το καλύτερο πλάνο για τη δική σας επιχείρηση.
Διείσδυση στην αγορά
Πρόκειται για μια από τις πλέον κοινές στρατηγικές ανάπτυξης. Χρησιμοποιώντας τη στρατηγική αυτή, η επιχείρηση κάνει marketing ενός υπάρχοντος προϊόντος με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της. Ο πλέον προφανής τρόπος για μια επιχείρηση να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της, είναι να μειώσει τις τιμές της, αν και η κίνηση αυτή μπορεί να στείλει ένα «αμφιλεγόμενο» μήνυμα αναφορικά με την ποιότητα των προϊόντων. Ευτυχώς, στην περίπτωση αυτή, το ERP προσφέρει πολλαπλές επιλογές για βοήθεια, με τον καθορισμό τιμών και την αύξηση του μεριδίου αγοράς, συμπεριλαμβανομένου του λεγόμενου rules–base pricing που επιτρέπει στην επιχείρηση να κατανοήσει τα τρέχοντα patterns και τάσεις του κλάδου δραστηριοποίησης, των πελατών και των ανταγωνιστών προτού προβεί σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Στρατηγική επέκτασης σε νέες αγορές
Μια ακόμα σημαντική στρατηγική είναι η επέκταση της επιχείρησης σε νέες αγορές. Η ανάπτυξη αυτή προϋποθέτει την προώθηση των προϊόντων σε μια νέα αγορά, και η στόχευση σε νέες αγορές ξεκινάει με την αναγνώριση της πελατειακής βάσης, της αγοράς ή της τοποθεσίας. Κάποιες από τις πιο αποτελεσματικές ιδέες για την επέκταση σε νέες αγορές περιλαμβάνουν το franchising, τη δημιουργία ενός online venue, αλλά και τις διεθνείς πωλήσεις. Το σύστημα ERP διαθέτει μια ποικιλία εργαλείων για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις με τη στρατηγική επέκτασής τους: συλλογή δεδομένων, marketing reports και sales reports.
Διαφοροποίηση προϊόντων
Η διαφοροποίηση προϊόντων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διευρύνουν τη γκάμα τους και να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία στους πελάτες τους, είτε αυξάνοντας τον αριθμό των διατιθέμενων προϊόντων τους είτε ενσωματώνοντας νέα features σε υφιστάμενα είδη. Και στις 2 περιπτώσεις, το αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης.
Και εδώ, τα εργαλεία του ERP θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στο ζήτημα της διαφοροποίησης και επέκτασης των προϊόντων τους. Χρησιμοποιώντας μια λύση ERP, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν προϊόντα που είναι πολύ πιο κοντά στις προτιμήσεις των πελατών τους. Επιπρόσθετα, το ERP θα «αποκαλύψει» ποια προϊόντα πωλούν και σε ποιον, αλλά και ποια προϊόντα απλά παραμένουν απούλητα. Χάρη στις πληροφορίες, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να αλλάξουν το inventory τους, προκειμένου να ταιριάξει με τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών τους.