Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Τη λύση Cloud ERP της SoftOne (μέλους του Ομίλου Εταιρειών Olympia) επέλεξε για την κάλυψη των αυξημένων μηχανογραφικών της απαιτήσεων η ΚΛΙΜΑΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε., κορυφαία ελληνική επιχείρηση εμπορίας επώνυμων ηλεκτρικών οικιακών συσκευών (DAVOLINE, Climadiff, elica, Hobby) και ειδών υγιεινής (GEBERIT, DORNBRACHT, DURAVIT).
Η εγκατάσταση του Soft1 Cloud ERP επιτυγχάνει την ενιαία εμπορική και οικονομική διαχείριση, καθώς και τη διαχείριση παραγωγής της ΚΛΙΜΑΤΕΧΝΙΚΗΣ, επιτρέποντας στη διοίκηση και τα στελέχη της να έχουν άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται, από όπου κι εάν βρίσκονται. Παράλληλα, διευκολύνει τη real-time διασύνδεση της εταιρείας με τα κέντρα διακίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και συνεργαζόμενες εταιρείες logistics και εξωτερικούς συνεργάτες, διασφαλίζοντας την ταχεία παράδοση των προϊόντων της και την άρτια λειτουργία του after sales service.
Διαθέσιμο με τη μορφή μίας συνδρομητικής υπηρεσίας SaaS (Software as a Service), το Soft1 Cloud ERP μειώνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας της ΚΛΙΜΑΤΕΧΝΙΚΗΣ, απελευθερώνοντας το τμήμα ΙΤ από υψηλές επενδύσεις hardware και software, καθώς και εξαιρετικά χρονοβόρες εργασίες υποστήριξης.
Λειτουργώντας σε ένα σύγχρονο, αυτοματοποιημένο περιβάλλον, το Soft1 Cloud ERP υποστηρίζει αποτελεσματικά πλήθος απαιτητικών καθημερινών εργασιών όπως η καταχώρηση, ο έλεγχος και η εκτέλεση παραγγελιών, η διαχείριση αγορών και αποθηκευτικών χώρων, η κοστολόγηση παραγωγής, ο πιστωτικός έλεγχος πελατών κα.
Η λύση ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες enterprise mobility, βοηθώντας τους ανθρώπους των πωλήσεων να προγραμματίζουν καλύτερα τις επισκέψεις τους και να βελτιστοποιούν τη δρομολόγηση, απεικονίζοντας τους πελάτες τους σε χάρτη (μέσω Google maps). Ταυτόχρονα, παρέχει τη δυνατότητα στους πωλητές να ελέγχουν τα διαθέσιμα αποθέματα προϊόντων -κατά τη διάρκεια μίας επίσκεψης- μέσα από τη φορητή τους συσκευή, προχωρώντας ταχύτερα σε τεκμηριωμένες προτάσεις αναπαραγγελιών πελατών.