Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Όσο περισσότερα δεδομένα γίνονται διαθέσιμα μέσω του ΙοΤ, τόσο περισσότερες δυνατότητες χρήσης των δεδομένων αυτών προστίθενται για τη βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σε όλους τους κλάδους. Στη συνέχεια, παραθέτουμε κάποιους τομείς που ωφελούνται από τα mobile CRM δεδομένα.
Παρακολούθηση πωλήσεων
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του mobile CRM είναι πως επιτρέπει στους managers των πωλήσεων να ελέγχουν ακόμα καλύτερα τους πωλητές τους. Οι πωλήσεις συνήθως ελέγχονται για τη δραστηριότητά τους, καθώς και σε σχέση με το πόσες πωλήσεις ολοκληρώνουν. Το mobile CRM προσφέρει περισσότερες δυνατότητες για τον έλεγχο των πωλητών. Το πλέον προφανές είναι η ακριβής μέτρηση του χρόνου που περνούν οι πωλητές στο χώρο του πελάτη, στο σπίτι και στο ταξίδι. Συγκεκριμένα, η συσκευή στην οποία τρέχει το mobile CRM αποστέλλει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη θέση της συσκευής, ενώ ταυτόχρονα καταγράφει τη δραστηριότητα και την εισαγωγή δεδομένων.
Παρακολούθηση πελατών
Στην ίδια λογική, οι επιχειρήσεις που δημιουργούν εφαρμογές για τους πελάτες τους, θα μπορούν να ελέγχουν και τη δραστηριότητά τους. Μπορεί οι διευθυντές πωλήσεων να μην ενδιαφέρονται για τα στοιχεία αυτά, αλλά σίγουρα αφορούν τους marketing analysts.
Ειδικότερα για τους marketers, η γνώση του πότε και πού οι πελάτες δείχνουν ενδιαφέρον σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση, αποδεικνύεται πολύτιμη. Η κατανόηση της ψυχολογίας των πελατών είναι προφανώς ένας τομέας στον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις καταναλώνουν σημαντικούς πόρους. Χάρη στο mobile CRM, οι επιχειρήσεις έρχονται λίγο πιο κοντά στο στόχο αυτόν, με σαφώς μικρότερη προσπάθεια, μιας και μπορούν να ελέγξουν το πότε κάποιος πελάτης χρησιμοποιεί την εφαρμογή τους ή επισκέπτεται το site τους. Μπορεί η πληροφορία η ίδια να μην έχει κάτι σημαντικό, αλλά όταν αναλυθεί και κατηγοριοποιηθεί μέσω των advanced analytics, τα insights που θα προκύψουν θα είναι ενδιαφέροντα.
Προσφορές σε πραγματικό χρόνο
Η γνώση του πού βρίσκονται οι πελάτες, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποστέλλουν άμεσα, στοχευμένα μηνύματα στις κινητές συσκευές τους. Οι τρέχουσες επιλογές ΙοΤ προσφέρουν τη δυνατότητα εντοπισμού μεμονωμένων mobile συσκευών εντός ενός καταστήματος. Ένα mobile app συνδεδεμένο στο σύστημα CRM θα δείξει στους retailers πότε έρχονται οι πελάτες τους. Επιπλέον, οι μεμονωμένοι πελάτες πιθανώς να προσφέρουν συγκεκριμένα μοτίβα που οι επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν, αφότου έχει γίνει επεξεργασία και αποθήκευση των πληροφοριών θέσης στη βάση δεδομένων του CRM. Στη συνέχεια, θα μπορούν να αποσταλούν μηνύματα και ειδοποιήσεις για ενέργειες στους εργαζομένους και στους πελάτες.