Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Το lead generation μπορεί να αποτελεί μέτρο επιτυχίας για κάποιους marketers, αλλά τα τελικά conversions είναι πολύ σημαντικότερα για την επιχείρηση, συνολικά. Οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται πρωτίστως για το ROI, όταν πρέπει να αποφασίσουν κατά πόσον κάτι είναι επιτυχημένο. Το ερώτημα παραμένει επομένως στο επιτυχές conversion κάποιων από αυτά τα leads. Η απάντηση εδώ κρύβεται στη λύση CRM.
Ας ξεκινήσουμε λέγοντας το εξής: Εφόσον η επιχείρησή σας χρησιμοποιεί τη λύση CRM με το σωστό τρόπο, αυτό σημαίνει πως έχετε στη διάθεσή σας μια τεράστια ποσότητα δεδομένων σχετική με τους ήδη υπάρχοντες, αλλά και τους πιθανούς πελάτες σας. Χάρη στα δεδομένα αυτά, μπορείτε να επικεντρώσετε σε ακόμα πιο ποιοτικά leads, προκειμένου να αυξήσετε τα ποσοστά των conversions επιτυγχάνοντας ένα ακόμα πιο θετικό ROI για τις PPC καμπάνιες σας (πρόκειται για το μοντέλο του Internet marketing, σύμφωνα με το οποίο οι advertisers πληρώνουν ένα αντίτιμο κάθε φορά που κάποιος κάνει σε κλικ στις διαφημίσεις τους).
Ο ουσιαστικότερος τρόπος χρήσης των CRM δεδομένων σας, είναι να κατανοήσετε ποιοι τελικά είναι οι πελάτες σας. Θα πρέπει να μπορείτε να ξεχωρίσετε τα δημογραφικά δεδομένα από την ήδη υπάρχουσα βάση δεδομένων των πελατών σας, ώστε να δείτε το φύλο των πελατών σας, την ηλιακή τους ομάδα, τις συνήθειές τους όσον αφορά τα έξοδα, το μορφωτικό επίπεδο, τα ενδιαφέροντά τους και οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποτελεί ενοποιητικό στοιχείο μεταξύ τους.
Κάνοντας χρήση της λίστας των συνηθειών και των συμπεριφορών, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα λεξιλόγιο για τις PPC καμπάνιες σας που θα απευθύνεται σε αυτό το συγκεκριμένο κοινό ή σε κάποιο παρεμφερές που σας ενδιαφέρει. Επιπροσθέτως, όταν σχεδιάζετε τις καμπάνιες σας σε μια ποικιλία από πλατφόρμες social media, μπορείτε να εμφανίσετε διαφημίσεις σε άτομα που εμπίπτουν σε αυτά τα δημογραφικά στοιχεία.
Η λύση CRM διαθέτει τη δυνατότητα να προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη αξία στις καμπάνιες PPC και όχι απλά να σωρεύει δημογραφικά δεδομένα. Εφόσον εκμεταλλευτείτε πλήρως την αξία της, ουσιαστικά θα ενσωματώσετε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας σε αυτή, συμπεριλαμβανομένης και της καμπάνιας εκείνης που έστειλε τον πελάτη σε εσάς, καθώς και την αξία που έχει ο πελάτης αυτός για την επιχείρησή σας.
Επιπλέον, αναλύοντας τα δημογραφικά δεδομένα των πελατών σας με την καμπάνια PPC που χρησιμοποιήσατε για να τους προσελκύσετε, θα μπορέσετε να εκτιμήσετε κατά πόσον συγκεκριμένες καμπάνιες είναι περισσότερο αποτελεσματικές στο να κάνουν τους πελάτες σας να ξοδέψουν περισσότερα σε μια επίσκεψη ή συνολικά κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής σχέσης μαζί τους.
Στα δεδομένα που μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμα για τη δημιουργία ακόμα πιο στοχευμένων campaigns, περιλαμβάνεται ο τύπος των συσκευών που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας όταν σας επισκέπτονται και όποτε κάνουν μια αγορά, καθώς και την ώρα της ημέρας που εμφανίζουν μεγαλύτερη κίνηση. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία θα μπορέσετε να αυξήσετε το ROI σας.
Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λύση CRM για να εντοπίσετε τους πελάτες που έχουν απομακρυνθεί για κάποιο λόγο από την επιχείρησή σας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, θα χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα αυτά για να επιλέξετε διαφορετικές χρονικές περιόδους απομάκρυνσης, ώστε να καθορίσετε την καλύτερη στιγμή επαναπροσέγγισης των ομάδων αυτών. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να έχετε μεγαλύτερη επιτυχία έπειτα από λίγους μήνες ή ακόμα και ένα χρόνο, για να προσελκύσετε εκ νέου το ενδιαφέρον του πελάτη. Η ουσία, σε κάθε περίπτωση, είναι πως τα δεδομένα του CRM θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα πώς ακριβώς οι διαφορετικές ομάδες πελατών έλκονται ή απωθούνται και πώς μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτό.