Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η πλειονότητα των επιχειρήσεων τρέχει συνεχώς καμπάνιες, προκειμένου να προσελκύσει πελάτες και να τους πείσει να προχωρήσουν σε αγορές. Η διαδικασία αυτή μπορεί να αποδειχθεί περίπλοκη, ιδίως σε ένα πολυκαναλικό περιβάλλον. Ευτυχώς, το CRM μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε το πρόβλημα αυτό.
Ένα πράγμα που όλοι γνωρίζουν είναι πως οι καμπάνιες απαιτούν προσεκτική προετοιμασία. Προτού ξεκινήσετε να στέλνετε τα πρώτα emails, θα πρέπει να σχεδιάσετε προσεκτικά τις κινήσεις σας, ώστε να επιτύχετε το μέγιστο αντίκτυπο από την καμπάνια πωλήσεων.
Ο σχεδιασμός ξεκινάει πάντα από την ανάγκη και συνεχίζει με ένα στόχο: Τελικά, τι προσπαθείτε να πετύχετε με την καμπάνια σας; Ο προφανής στόχος είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, αλλά ποιες πωλήσεις και με ποιον τρόπο; Η καμπάνια αυτή θα είναι αυτόνομη ή θα αποτελέσει μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας;
Το επόμενο βήμα θα είναι να καθορίσετε κάποιους στόχους: Πόσο πολύ θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Είναι προτιμότερο επομένως να θέσετε συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι να είναι κατά προτίμηση ποσοτικοί. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να εκτιμήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας και το κατά πόσον ανταποκριθήκατε στους στόχους που θέσατε αρχικά ή όχι, αλλά και για ποιον λόγο.
Καλό είναι να γνωρίζετε πόσο χρόνο θα τρέξει η καμπάνια. Κατά πόσον αποτελεί μια βραχεία προσπάθεια ή μια μακρά διαδικασία, αλλά και εάν είναι μεμονωμένη ή μέρος αλληλοσυνδεόμενων campaigns. Σε γενικές γραμμές, μια καμπάνια θα πρέπει να τρέχει για μια συγκεκριμένη και σύντομη χρονική περίοδο.
Επίσης, το θέμα της καμπάνιας και το μήνυμα που θέλετε να προωθήσετε θα πρέπει να είναι μικρό, απλό και στοχευμένο, δεδομένου πως η συντομία αποτελεί παράγοντα επιτυχίας μιας καμπάνιας, και το ίδιο ισχύει για το ξεκάθαρο μήνυμα. Επιπλέον, εκτός από το να είναι σύντομο, θα πρέπει να περιέχει κάποιου είδους call–to–action.
Το επόμενο βήμα στο σχεδιασμό της καμπάνιας, είναι να αποφασίσετε σχετικά με τα μηνύματα και πώς σχετίζονται μεταξύ τους. Οι περισσότερες καμπάνιες περιέχουν μια σειρά μηνυμάτων ή επαναλήψεων ενός μηνύματος, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εάν χρησιμοποιείτε email, θα χρειαστείτε πολλαπλά διαφορετικά μηνύματα. Στην περίπτωση του ραδιοφώνου, για παράδειγμα, θα χρειαστεί να επαναλάβετε το ίδιο μήνυμα.
Και όπως συμβαίνει με όλα, το timing παίζει σημαντικό ρόλο. Ιδίως στις περιπτώσεις των email campaigns, τα μηνύματά σας θα πρέπει να προωθηθούν σύμφωνα με κάποιο χρονοδιάγραμμα. Δεν πρέπει να είναι τόσο απομακρυσμένα χρονικά ώστε να ενισχύουν το ένα το άλλο, αλλά ούτε και τόσο κοντά ώστε να απορριφθούν ως spam. Αν δεν έχουμε αναφερθεί, παρά στο τέλος, στο θέμα του budget δεν είναι λόγω σημασίας προφανώς, αλλά γιατί αποτελεί ένα ξεχωριστό βήμα και μια απόφαση που θα πρέπει να πάρετε αφότου έχετε ξεκαθαρίσει με τα υπόλοιπα. Είναι προφανές πως το budget αποτελεί έναν από τους καθοριστικούς παράγοντες για όλες τις καμπάνιες και αυτό σημαίνει πως ίσως χρειαστεί να επαναπροσδιορίσετε τα σχέδιά σας βάσει του budget σας.