Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Τα social media «εισβάλλουν» στο ERP



Τα social media «εισβάλλουν» στο ERP

September 7, 2018


Business Software

Δεν είναι τυχαίο πως η χρήση των social media συνοδεύεται από ένα σημαντικό αριθμό πλεονεκτημάτων, μιας και τα δεδομένα που αυτά τα sites προσφέρουν, δίνουν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν και να αναπτύξουν τις λειτουργίες τους. Ας δούμε τους τρόπους με τους οποίους τα social media επηρεάζουν τις λύσεις ERP.

Δεν είναι κάτι άγνωστο το γεγονός πως τα τυπικά συστήματα ERP ενσωματώνουν όλες τις πλευρές μιας επιχείρησης, από το product planning και το development μέχρι τις πωλήσεις και το marketing. Από την άλλη, είναι πάμπολλες οι εφαρμογές που είναι ήδη ενσωματωμένες στη λύση (HR και CRM, για παράδειγμα) και έχουν έστω και έμμεσα συνδεθεί με τα social media. Πώς; Σκεφτείτε πόσο σύνηθες είναι για έναν υπεύθυνο του τμήματος HR να χρησιμοποιήσει το LinkedIn για τον έλεγχο πιθανών υποψηφίων. Ακόμα, το τμήμα πωλήσεων χρησιμοποιεί το Facebook προκειμένου να έχει πρόσβαση σε πιθανούς πελάτες.

Σε τελική ανάλυση πρόκειται για μια θετική τάση, οπότε είναι απόλυτα λογικό οι λύσεις ERP να συνεχίζουν να ενσωματώνουν social media addons στο «οπλοστάσιό» τους. Το 84% των marketers θεωρούν πως τα social media είναι εξαιρετικά σημαντικά για την επιχείρησή τους και παρ’ όλο που πιθανώς οι social media καμπάνιες δεν εντάσσονται στις λύσεις ERP, τα δύο αυτά λειτουργούν ολοένα και πιο συμπληρωματικά.

Ο βασικός λόγος πίσω από την ενσωμάτωση των social media, είναι τα πλεονεκτήματα που αυτά φέρνουν στην επιχείρηση. Κάποια από τα πλέον ενδιαφέροντα που μπορούμε να αναφέρουμε, είναι τα ακόλουθα:

  • Συλλογή πληροφοριών σχετικά με πιθανούς, αλλά και ήδη υπάρχοντες πελάτες, ως άτομα
  • Συγκέντρωση δεδομένων από τα κοινωνικά δίκτυα στα αρχεία της επιχείρησης
  • Έρευνα σχετικά με τη δραστηριότητα των άλλων επιχειρήσεων
  • Βελτίωση της επικοινωνίας εντός της επιχείρησης, αλλά και σε σχέση με τους πελάτες
  • Συλλογή πολύτιμων πληροφοριών και κριτικών των πελατών σχετικά με τα προϊόντα και την επιχείρηση.

Αναμφίβολα, η επιτυχία των social media είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί, δεδομένου πως οι έρευνες δείχνουν ότι το ποσοστό επιτυχίας στο διάστημα μεταξύ δημιουργίας ενός lead και μετατροπής του σε πελάτη, είναι 100% υψηλότερο από το παραδοσιακό marketing. Τα συμπεράσματα είναι προφανή.

Εύκολα συμπεράσματα…

Για πολλά χρόνια, τα social media -σε όλες τους τις μορφές- έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιδραστικά στις λύσεις ERP. Το email, το instant messaging, αλλά και τα forums συζητήσεων αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του όλου οικοσυστήματος του ERP εδώ και καιρό. Ως εκ τούτου, είναι πολύ λογικό να βλέπουμε κάποια από τα κορυφαία social media apps της εποχής μας, όπως είναι τα Twitter και Pinterest να χρησιμοποιούνται ευρέως στο ERP.

Ποιο είναι τώρα το κλειδί προκειμένου να κάνετε αυτό το trend να λειτουργήσει προς όφελός σας; Η απάντηση βρίσκεται στην επιτυχημένη ενσωμάτωση των περίπλοκων και αυστηρά δομημένων λύσεων -δηλαδή του ERP- με τις πιο ελαφριές και χαλαρά δομημένες εφαρμογές των social media. Όσον αφορά το πώς θα επιτευχθεί αυτό, ο τρόπος είναι μέσω της ενστάλαξης της σωστής κουλτούρας και στρατηγικής στο προσωπικό της επιχείρησης. Με τον τρόπο αυτόν, θα φέρετε πολύτιμες πληροφορίες στα χέρια τους, με αποτέλεσμα καλύτερο lead generation και ακόμα περισσότερες πωλήσεις.





#ERP     #Social Media    

Σχετικά Άρθρα