Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Το CRM χρειάζεται ανανέωση. Ποια είναι τα σημάδια



Το CRM χρειάζεται ανανέωση. Ποια είναι τα σημάδια

November 1, 2018


Business Software

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, το CRM είναι μια κρίσιμη εφαρμογή. Εντούτοις, η υλοποίηση του CRM δεν είναι μια διαδικασία που γίνεται άπαξ και μετά την ξεχνάτε. Ακόμα και εάν στην αρχή είναι όλα διαμορφωμένα στην εντέλεια, σταδιακά μπορεί να απαιτηθούν ρυθμίσεις και βελτιώσεις. Είναι σημαντικό λοιπόν να ξεκινήσετε την αξιολόγηση του πώς θα βελτιώσετε το υπάρχον σύστημά σας. Για το λόγο αυτό, παραθέτουμε συγκεκριμένα σημάδια που δείχνουν πως ήρθε η ώρα να ανανεώσετε το CRM σας.

Reports που… σέρνονται

Η λειτουργική λύση CRM θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί reports για τις πωλήσεις χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση ή ταλαιπωρία, ενώ δεν θα πρέπει να καταναλώνει σημαντικό χρόνο. Εφόσον το CRM δεν αντεπεξέρχεται στο έργο αυτό με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, τότε αποδεικνύεται απλά σπατάλη πολύτιμων πόρων και εμπόδιο αντί στρατηγικού πλεονεκτήματος, ως όφειλε. Εφόσον το προσωπικό της επιχείρησης απασχολείται άσκοπα, τότε έχει έρθει η στιγμή να δείτε κάποια εναλλακτική, σε σχέση με το ήδη υπάρχον σύστημά σας.

Όταν το CRM δεν συνεργάζεται

Η ενσωμάτωση αποτελεί ένα σημαντικό trend, ιδίως όσον αφορά τις cloud εφαρμογές και αυτό ισχύει κυρίως για το CRM. Θεωρητικά, οποιαδήποτε software πλατφόρμα μπορεί να συνεργαστεί με κάποια άλλη, αλλά στην πράξη παρουσιάζονται προβλήματα. Για τις περισσότερες εφαρμογές cloud CRM, η ενσωμάτωση είναι κάτι απλό και ομαλό. Εφόσον λοιπόν η λύση σας απαιτεί σημαντική ανθρώπινη παρέμβαση, αλλά και χρόνο για να περάσει δεδομένα σε κάποια άλλη πλατφόρμα, τότε κάτι δεν πάει καλά. Θα πρέπει να σκεφτείτε την περίπτωση εναλλακτικών, για το τι έχουν να προσφέρουν τα σύγχρονα συστήματα CRM.

Πρόβλημα με τα customizations και τα add-ons

Είναι σίγουρα απογοητευτικό να αφιερώνετε σημαντικό χρόνο και χρήματα σε κάποιο σημαντικό customization του CRM και να το δείτε να χάνεται στο επόμενο update. Εφόσον αυτό συμβαίνει συχνά με τα customizations και τα addons σας, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε συνολικά την αλλαγή της λύσης σας. Εφόσον χρειάζεστε μεγάλο αριθμό customizations, με αποτέλεσμα η λύση σας να παρουσιάζει προβλήματα, έχει μάλλον έρθει η στιγμή να αναβαθμίσετε. Τελικά, ίσως ανακαλύψετε πως κάτι που παλιότερα χρειαζόταν ιδιαίτερη μεταχείριση, πλέον αποτελεί βασικό μέρος του «εξοπλισμού».

Όταν το CRM δείχνει τα «χρόνια» του

Μπορεί το cloud CRM να αποτελεί τη βασική επιλογή για τις επιχειρήσεις στις ημέρες μας, αλλά κάποιες από αυτές διαθέτουν ακόμα κάποιες in-house λύσεις για ποικίλους λόγους. Μπορεί οι υλοποιήσεις να δούλευαν όπως έπρεπε στα προηγούμενα χρόνια, αλλά στην παρούσα φάση της ψηφιακής μεταμόρφωσης, κατά την οποία οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αποδειχθούν εξαιρετικά ευέλικτες για να ανταποκριθούν στις συνεχείς αλλαγές της αγοράς και τις τεχνολογικές καινοτομίες, οι μη ευέλικτες και ασταθείς λύσεις CRM που προαναφέραμε, το πιθανότερο είναι να κρατήσουν πίσω την επιχείρηση.

Οι βασικότεροι λόγοι είναι πως μπορεί να κοστίζουν σημαντικά ποσά για τη συντήρηση και τη λειτουργία τους. Επιπλέον, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα μπορούν να ενσωματωθούν στις άλλες κρίσιμες business εφαρμογές της επιχείρησής σας. Εφόσον αυτό ισχύει και στην περίπτωσή σας, μάλλον έχει έρθει η στιγμή να αναβαθμίσετε το CRM σας. Η αλλαγή αυτή θα αποδειχθεί σίγουρα επωφελής για το business σας.





#CRM    

Σχετικά Άρθρα