Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  CRM, πανίσχυρο όπλο στα χέρια των πωλήσεων



CRM, πανίσχυρο όπλο στα χέρια των πωλήσεων

March 6, 2019


Business Software

Το CRM αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να οριοθετήσετε τη δυναμική των πελατειακών σχέσεων για να προωθήσετε τις πωλήσεις, να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας και να έρθετε σε επαφή με υποψήφιους πελάτες. Όταν η ομάδα πωλήσεών σας ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το CRM, η αξία του θα γίνει ξεκάθαρη.

Κάντε το CRM συναρπαστικό

Το CRM κάνει πολλά περισσότερα από το να βοηθάει απλά τις πωλήσεις να κλείσουν συμφωνίες για να ανταποκριθούν στους στόχους τους, με την έννοια πως «προσωποποιεί» τους δυνητικούς πελάτες. Χάρη στη δυνατότητά του να εντοπίζει τις προτιμήσεις, τις εξελισσόμενες ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών, τα δεδομένα του CRM προσφέρουν στις πωλήσεις τη δυνατότητα να διακριθούν και να προσφέρουν λύσεις τέτοιες που θα χτίσουν μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες. Βοηθήστε την ομάδα σας να κατανοήσει πώς το CRM θα τους προσφέρει νέες ευκαιρίες και δυνατότητες.

Ευέλικτη και εύχρηστη λύση

Είναι σημαντικό η λύση CRM να είναι εύχρηστη και φιλική στους χρήστες. Τα περίπλοκα συστήματα που απαιτούν ώρες εκπαίδευσης και ατέλειωτα εγχειρίδια, συνιστούν παράγοντα αποτυχίας. Προτού λοιπόν προχωρήσετε στην αγορά τού συστήματος, προσκαλέστε την ομάδα των πωλήσεων να κάνετε κάποιες δοκιμές, αναζητήστε το feedback τους και δώστε βάση στα insights τους στην επόμενη απόφαση που θα πάρετε.

Μην αμελείτε το training

Όποτε επενδύετε σε ένα νέο σύστημα ή ενθαρρύνετε την υιοθέτησή του, εξασφαλίστε πως οι εργαζόμενοί σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλες τις δυνατότητές του. Το επίπεδο της εμπειρίας σχετίζεται προφανώς με το επίπεδο της τεχνολογικής δεξιότητάς του, οπότε κάποιοι μπορεί να προτιμούν το online training, ενώ άλλοι όχι.

Χρήση του ROI ως “δόλωμα”

Χρησιμοποιήστε τα σε βάθος reports του CRM για να προσελκύσετε την προσοχή των πωλητών σας στο θετικό αντίκτυπο που έχει το software στην αύξηση των πωλήσεων. Μοιραστείτε τα reports δημόσια, προκειμένου να μπορούν να δουν όλοι τον αριθμό των leads που έχουν κλείσει και πόσο γρήγορα μετατρέπονται οι δυνητικοί πελάτες σε τελικές πωλήσεις.

Το CRM είναι «σχέσεις»

Οι επιχειρήσεις που ανθούν, βασίζονται σε ισχυρές σχέσεις. Το CRM είναι ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να εδραιώσετε και να επεκτείνετε τις σχέσεις αυτές, αν και τελικά η αξία του εξαρτάται από το κατά πόσον χρησιμοποιείται ή όχι. Η υιοθέτηση της λύσης ξεκινάει από τη στιγμή που το management έχει θέσει τους στόχους και υποστηρίζει το «χτίσιμο» των σχέσεων, σε σχέση με την επιτυχία στους καθορισμένους στόχους.

 





#CRM    

Σχετικά Άρθρα