Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Το CRM είναι ένα από τα πλέον εξελιγμένα εργαλεία για μια επιχείρηση. Στη συνέχεια, εξετάζουμε κάποιες ιδέες σχετικά με το πώς θα μεγιστοποιήσετε τα πλεονεκτήματά του, με τέτοιο τρόπο ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα.
Διαχείριση και ταχύτερες διεργασίες
Η διαχείριση χρόνου για αποτελεσματικότερη διαχείριση δεδομένων, είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του CRM. Ιδίως στην περίπτωση του τμήματος πωλήσεων, η -σε καθημερινή βάση- ενασχόληση με τους πελάτες, η επικοινωνία, τα meetings, το κλείσιμο συμφωνιών κοκ. είναι ζητήματα που απαιτούν ορθή διαχείριση. Σε αυτό το θέμα το CRM θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε σημαντικό χρόνο, μιας και θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε ακόμα και τις ήσσονος σημασίας εργασίες σας με μια ματιά.
Χρήση των virtual notes
Δεν χρειάζεστε πλέον τα γνωστά σε όλους sticky notes, ως υπενθυμίσεις για θέματα σχετικά με τα leads και τους πελάτες της επιχείρησης. Ο χρόνος είναι χρήμα και στην περίπτωση αυτή, οπότε τα virtual notes του CRM θα συγκεντρώσουν τα διαφορετικά αντικείμενα και θα σας υπενθυμίσουν πού θα πρέπει να επικεντρωθείτε και τι να συζητήσετε με ποιον, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Αναζητώντας πελάτες – κερδοφορία
Το CRM προσφέρει ακόμα καλύτερα insights βάσει των πληροφοριών που έχετε συγκεντρώσει σχετικά με τα leads. Η λύση αυτή θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε ποιοι είναι οι πιθανοί πελάτες, ώστε να επικεντρωθείτε στην επικοινωνία σας μαζί τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κατάλληλα φίλτρα για να ταξινομήσετε τους πελάτες βάσει του χρονικού περιθωρίου επικοινωνίας. Εφόσον δείτε πως έχει παρέλθει σημαντικός χρόνος, θα κινηθείτε για το απαραίτητο follow up, ανακαλύπτοντας πως ίσως στο μεσοδιάστημα κάποιοι πελάτες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.
Reporting και metrics
Το CRM διαθέτει πολλαπλές δυνατότητες reporting, προκειμένου να καταγράψει την πραγματική παραγωγικότητα. Εφόσον εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες αυτές, θα έχετε ακόμα πιο αξιόπιστα metrics για το τμήμα πωλήσεων. Βάσει του αριθμού κλήσεων στους πελάτες, των meetings και άλλων σχετικών metrics θα μπορέσετε να αξιολογήσετε τους στόχους, συσχετίζοντας τις δραστηριότητες με τα αποτελέσματα. Και όλα αυτά με μια γρήγορη ματιά.
Η δύναμη των reports
Τα reports είναι ένα από τα πλέον βασικά εργαλεία που ενσωματώνει μια λύση CRM. Όχι μόνο θα βοηθήσει εσάς, αλλά το σύνολο της ομάδας σας να αναγνωρίσετε πού ακριβώς θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο business σας. Αυτό που απλά θα πρέπει εσείς να κάνετε, είναι να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα reports, προκειμένου να μεταμορφώσετε τον όγκο των δεδομένων σε πλήρη περιεχομένου visuals, τα οποία είναι σίγουρο πως θα ωφελήσουν το σύνολο της επιχείρησης.