Share
Διαβάστε επίσης

Trends & Views
Στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού

Business Software
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών

Business Software
Κατανόηση της διαχείρισης του κύκλου ζωής του ERP

Mobility
Πώς διαμορφώνει το EM τον τρόπο λειτουργίας των SMBs;
Τα τελευταία χρόνια, οι δυνατότητες της AI και του Machine learning έχουν εξελιχθεί σημαντικά και έχουν ενσωματωθεί βεβαίως στα συστήματα CRM, συμβάλλοντας έτσι στην αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών. Ας δούμε αναλυτικά πως μπορεί να ωφεληθεί μία λύση CRM.
Αυτοματισμός
Βασικό πλεονέκτημα για το CRM είναι ο αυτοματισμός, ώστε η επιχείρηση να μπορεί πρακτικά να προσθέτει αυτόματα δεδομένα πελατών, να τα αναλύει και να ενεργεί βεβαίως βάσει αυτών. Προφανώς, το σωστό set-up είναι απαραίτητη προϋπόθεση, δεδομένου πως εφόσον δεν γίνει σωστά, οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής. Στη συνέχεια όμως, η λύση CRM θα μπορεί να προτείνει την εκτέλεση ενεργειών ή ακόμα και να διαμορφώνει αυτοματοποιημένες εργασίες χωρίς την παρέμβαση του χρήστη, αξιοποιώντας τεχνολογίες ΑΙ.
Εξελιγμένο data mining
Πολλές επιχειρήσεις διαθέτουν πλήθος αποθηκευμένων δεδομένων πελατών. Λειτουργώντας ένα σύστημα CRM που ενσωματώνει εργαλεία AI, μπορούν να έχουν ολοκληρωμένη πρόσβαση στα δεδομένα αυτά, καθώς και να τα κατανοούν καλύτερα. Το αποτέλεσμα θα είναι μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα πελατών και βεβαίως, νέοι αποδοτικότεροι τρόποι αξιοποίησης των διαθέσιμων δεδομένων για ενέργειες marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών.
Διασύνδεση με άλλα συστήματα
Το CRM αποτελεί το νευραλγικό κέντρο μίας επιχείρησης, καθώς συνδέει τα δεδομένα των πελατών με άλλες cloud υπηρεσίες και συστήματα. Μολονότι τα APIs και η συνδεσιμότητα υπάρχουν εδώ και χρόνια, η ακόμα πιο στενή συνεργασία με άλλες cloud-based υπηρεσίες, αναμένεται να γίνει ακόμα πιο στενή. Το CRM βγαίνει από το «σιλό» και «ανοίγεται στο cloud» όπου τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους.
Social Media και περιβάλλον εργασίας
Δεδομένου πως ολοένα και περισσότεροι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στα δεδομένα της επιχείρησης από τα κινητά τους, επικρατεί σταδιακά η οπτική της μετακίνησης από την λογική του dashboard, σε εκείνη που παραπέμπει σε ένα social media site. Δεν είναι απίθανο το επόμενο βήμα εξέλιξης του CRM να γίνει προς την κατεύθυνση αυτή, ώστε οι χρήστες να αισθάνονται πιο άνετα με τις λειτουργίες του.
IoT Data
Στο κοντινό μέλλον, το ΙοΤ και το CRM θα συνδεθούν ακόμα περισσότερο, ενώ με την ενσωμάτωση ΙοΤ και CRM δεδομένων, το customer service θα μπορεί να προσφέρει πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες, παρέχοντάς τους συνεπή και προσωποποιημένη εμπειρία. Για παράδειγμα, εφόσον ένας πελάτης καλέσει το service για μια χαλασμένη οικιακή συσκευή, ο υπεύθυνος του τμήματος θα μπορεί να δει μέσω των ΙοΤ δεδομένων ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα.