Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Αν ανήκετε στο 72% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πιστεύουν πως η επένδυση σε μία νέα τεχνολογία όπως το CRM, θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο ROI και επέκταση της επιχείρησής σας, τότε έχει ενδιαφέρον να ελέγξετε 6 βασικούς λόγους που ενισχύουν την προοπτική αυτή.
Το cloud CRM είναι κάτι που όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιλέξουν, εφόσον σκοπεύουν να επεκταθούν και να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στον ανταγωνισμό.
1. Εύκολη εγκατάσταση
Ο φόβος που μέχρι πρότινος επικρατούσε πως η εγκατάσταση αυτού του «περίπλοκου συστήματος» είναι εξίσου περίπλοκη, δεν έχει βάση. Ένα σύγχρονο σύστημα cloud CRM δεν θα προκαλέσει κανένα πρόβλημα στο ΙΤ και θα είναι έτοιμο προς χρήση σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Το μόνο που απαιτείται είναι σύνδεση στο Internet. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε για hardware, servers και συντήρηση software, ούτε να έχετε μόνιμα ένα άτομο του ΙΤ για τη διαχείριση εγκαταστάσεων, ενημερώσεων κ.ο.κ. Όλα αυτά γίνονται απομακρυσμένα!
2. Απρόσκοπτη πρόσβαση
Η 24ωρη πρόσβαση είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του cloud CRM. Φανταστείτε πως πρέπει να κάνετε κάποιες επείγουσες προτάσεις ή να βρείτε άμεσα έναν αριθμό τηλεφώνου ή email ενώ είστε εκτός γραφείου. Το cloud CRM προσφέρει πρόσβαση στο σύστημα από οπουδήποτε, μέσα από laptop, tablet ή smartphpone. Και πάλι το μόνο που απαιτείται είναι σύνδεση στο Internet. Εσείς και οι συνεργάτες σας θα έχετε πρόσβαση στη βάση δεδομένων ανά πάσα στιγμή, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις σύγχρονες επιχειρήσεις.
3. Ευχρηστία
Το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείτε με τους παρεχόμενους κωδικούς πρόσβασης και να διασφαλίσετε πως η σύνδεσή σας είναι αρκετά γρήγορη. Όσον αφορά τη συντήρηση του συστήματος, αυτή παρέχεται από τον πάροχο και συνοδεύεται από ευρεία ποικιλία self-service online υπηρεσιών.
4. Οικονομική λύση
Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα είναι πως η λύση αυτή δεν πρόκειται να σας κοστίσει υπερβολικά. Καμία επιχείρηση δεν επιθυμεί να ξοδέψει μεγάλα ποσά σε μια one-off αγορά, καθώς προτιμούνται οι μικρότερου μεγέθους «σταθερές» αγορές. Οι λύσεις cloud CRM λειτουργούν βάσει του συνδρομητικού μοντέλου pay-as-you-go, το οποίο απαιτεί ελάχιστη αρχική επένδυση και, ως αποτέλεσμα, μειωμένο ρίσκο.
5. Υψηλού επιπέδου ασφάλεια
Αποτελεί τη βασική ανησυχία των επιχειρήσεων που αποθηκεύουν τις πληροφορίες τους στο cloud. Αποτελεί μάλιστα τον πλέον κοινό λόγο, σύμφωνα με τη Forrester Research, για το σκεπτικισμό των επιχειρήσεων όσον αφορά την υιοθέτηση λύσεων cloud. Οι πάροχοι τέτοιων λύσεων το γνωρίζουν και είναι αρκετά προσεκτικοί στο θέμα της ασφάλειας. Σε τελική ανάλυση, εκείνοι είναι υπεύθυνοι για την προστασία των δεδομένων σας, διαθέτοντας αυτοματοποιημένες πολιτικές back-up και αποτελεσματικό recovery εφόσον προκύψει πρόβλημα.
6. Αξιόπιστη λειτουργία
Με το cloud CRM δεν πρόκειται να προκύψει πρόβλημα λειτουργίας, δεδομένου πως ό,τι βρίσκεται στο cloud είναι αυτόματα backed-up. Στην περίπτωση επομένως κάποιας αστοχίας υλικού, για παράδειγμα, θα γίνει αυτόματη αντικατάσταση και δεν θα υπάρξει διακοπή στη λειτουργία του συστήματος. Ένα σύστημα cloud CRM συνεχίζει να είναι λειτουργικό στο 99,99% του χρόνου.