Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Ένα από τα πλέον προφανή μειονεκτήματα της εξ αποστάσεως εργασίας, είναι η φυσική απόσταση μεταξύ των μελών μιας ομάδας. Ευτυχώς όμως, υπάρχει η τεχνολογία που ελαχιστοποιεί τις αρνητικές επιπτώσεις προσφέροντας κατάλληλα εργαλεία. Επιπλέον, δεν μπορείτε να ελέγξετε πλήρως τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών σας, ιδίως σε περίεργες συνθήκες όπως η τρέχουσα. Αλλά ακόμα κι έτσι, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να εξασφαλίσετε ότι η μηχανή των πωλήσεων συνεχίζει να λειτουργεί αποδοτικά, ακόμα και σε συνθήκες εξ αποστάσεως εργασίας.
Απρόσκοπτη πρόσβαση στο CRM
Θεωρούμε δεδομένο ότι η ομάδα των πωλήσεων χρησιμοποιεί CRM, αλλά ισχύει το ίδιο για εκείνες τις ομάδες που αλληλεπιδρούν με τις πωλήσεις; Για παράδειγμα, η ομάδα του marketing συνδέεται με εκείνη του accounting, η οποία εξασφαλίζει ότι οι πελάτες πληρώνουν τους λογαριασμούς τους έγκαιρα. Παρέχοντας πρόσβαση στο CRM, αυξάνει τη διαφάνεια και απελευθερώνει την ομάδα των πωλήσεων προκειμένου αυτή να επικεντρωθεί στα νούμερα, αντί να απαντά σε ερωτήσεις και να αναζητά πληροφορίες για τους εργαζομένους που δεν έχουν πρόσβαση. Φυσικά, θα πρέπει να υπάρχει ελεγχόμενη πρόσβαση μέσω της διαχείρισης αδειών. Απλά δώστε σε εκείνους που το χρειάζονται την κατάλληλη άδεια για να εκτελέσουν την εργασία τους.
Με την εξ αποστάσεως εργασία, η ομάδα των πωλήσεων δεν είναι πλέον απλό να πάει στο τμήμα ΙΤ και να ζητήσει υποστήριξη. Έχοντας να αντεπεξέλθει σε τόσες προκλήσεις, όπως είναι η προμήθεια laptops και η αυξημένη ασφάλεια, το ΙΤ «πιέζεται» αρκετά. Επομένως, είναι σημαντικό να παρέχετε στην ομάδα των πωλήσεων κάποιες λύσεις self-service. Για παράδειγμα, το integration μεταξύ email και CRM είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι πωλήσεις μπορούν να πετύχουν περισσότερα, να έρθουν σε επαφή με περισσότερους πελάτες και να συλλέξουν περισσότερα δεδομένα, μειώνοντας τον εργασιακό φόρτο για την ομάδα ΙΤ.
Τέλος, τα meetings όταν γίνονται απλά για να γίνονται, είναι χάσιμο χρόνου. Για να έχουν νόημα και να είναι πιο παραγωγικά, προσανατολισθείτε σε συζητήσεις που σχετίζονται με data-driven reports από το CRM. Εκμεταλλευθείτε τα insights του CRM για να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα της ομάδας πωλήσεων, τα πρόσφατα leads κ.ο.κ., ώστε να μεγιστοποιήσετε την παραγωγικότητα.