Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η εξ αποστάσεως εργασία καθιερώθηκε λόγω της πανδημίας και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει και στο μέλλον. Αν και οι προκλήσεις που παρουσιάζει είναι αρκετές, εντούτοις η τεχνολογία είναι εδώ, με τη μορφή cloud λύσεων όπως το cloud ERP, αφενός για να καλύψει τα κενά, αφετέρου για να δώσει στους εργαζομένους σας τα απαραίτητα εργαλεία για να αντεπεξέλθουν στις εξελίξεις, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την παραγωγικότητά τους.
Οι προκλήσεις
Σίγουρα οι προκλήσεις της απομακρυσμένης εργασίας είναι ισχυρές και δεν μπορούμε να τις παραβλέψουμε. Για παράδειγμα, η απώλεια της επικοινωνίας που συνεπάγεται η καθημερινή επαφή με τη μορφή των brainstorms, των εξόδων ως ομάδα και της φιλικής συνομιλίας, αφήνουν δυσαναπλήρωτα κενά. Για πολλές επιχειρήσεις, οι διαπροσωπικές επαφές δημιουργούν την αίσθηση της κοινότητας, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των εργαζομένων. Στην ίδια λογική, δεν είναι εύκολο να «διαβάσεις» ένα συνεργάτη μέσω τηλεδιάσκεψης, με συνέπεια να προκύπτουν ζητήματα επικοινωνίας.
Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας, προέκυψαν νέες προκλήσεις για όλους από πλευράς υγείας, οικογένειας, εργασίας. Η εξ αποστάσεως εργασία και η ταυτόχρονη ενασχόληση με αγαπημένα πρόσωπα, σε συνδυασμό με την κοινωνική αποστασιοποίηση, συχνά είχε μεγάλο ψυχολογικό κόστος, προκαλώντας εξουθένωση.
Οι λύσεις
Έχει ειπωθεί ότι κάθε πρόκληση αποτελεί ευκαιρία για να μάθουμε και να εξελιχθούμε. Ας δούμε κάποια tips που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις της εξ αποστάσεως εργασίας με τη χρήση της τεχνολογίας.
Για αρχή, η υιοθέτηση cloud εργαλείων και συστημάτων αποτελεί το βασικό τρόπο ανταπόκρισης στις ανάγκες της ομάδας. Συγκεκριμένα, η χρήση εργαλείων όπως για παράδειγμα το Microsoft Teams είναι μια καλή αρχή. Βεβαίως, αν σκοπεύετε να συνεχίσετε ή να διατηρήσετε ένα υβριδικό μοντέλο τηλεργασίας τότε απαιτούνται πιο εξελιγμένα εργαλεία σχεδιασμού και επικοινωνίας.
Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή όπου νέα δεδομένα παράγονται κάθε στιγμή. Το σύνολο των πληροφοριών αυτών, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων πελατών, μπορεί να είναι άχρηστα εφόσον δεν τα διαχειριστείτε σωστά, ενσωματώνοντας διαφορετικά τμήματα της επιχείρησής σας προκειμένου να βελτιώσετε τις διεργασίες. Για παράδειγμα, μια λύση cloud ERP θα μπορούσε να αποτελέσει τον κόμβο επικοινωνίας με τους πελάτες, συγκεντρώνοντας δεδομένα με ασφάλεια, στην οποία θα έχουν πρόσβαση από παντού οι συνεργάτες, με συνέπεια την αύξηση της κερδοφορίας και της παραγωγικότητας.
Προτεραιότητες στην επικοινωνία
Περισσότερο δεν σημαίνει και καλύτερο ή ποιοτικότερο. Και αυτό ισχύει για την επικοινωνία είτε λαμβάνει χώρα δια ζώσης, είτε εξ αποστάσεως. Πρακτικά σημαίνει ότι τα meetings θα πρέπει να είναι σύντομα και να έχουν σαφείς προτεραιότητες, να είναι ξεκάθαρα και στοχευμένα. Ο πλεονασμός και οι υπερβολές δεν φέρνουν ποτέ αποτέλεσμα.
Πολιτικές τηλεργασίας
Προκειμένου να διασφαλίσετε ότι οι εργαζόμενοι κατανοούν το πώς ακριβώς η τηλεργασία θα επηρεάσει την καθημερινή τους εργασία και τη ζωή τους μακροπρόθεσμα, σκεφτείτε την εισαγωγή συγκεκριμένων κανόνων/πολιτικών τηλεργασίας. Οι πολιτικές αυτές θα περιλαμβάνουν οτιδήποτε από το να επιτρέπουν στους εργαζομένους να εργάζονται από οπουδήποτε εντός της ίδιας χρονικής ζώνης ή χώρας, έως τρόπους διαπροσωπικής επαφής όταν δεν υπάρχει κίνδυνος. Κάλλιστα θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν κάποιες έρευνες εντός της επιχείρησης για να καθοριστούν οι προτεραιότητες και οι πολιτικές της νέας πραγματικότητας.