Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Το 2022, η τεχνολογία CRM θα αποτελεί τον μεγαλύτερο τομέα δαπανών στον κλάδο του enterprise software. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να γνωρίζουν τα σύγχρονα trends, προκειμένου να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις, παραμένοντας ανταγωνιστικές σε ένα περιβάλλον που αρχίζει να βγαίνει από τη φάση της πανδημίας. Ας δούμε κάποιες από τις σημαντικότερες τάσεις για το 2022:
Mobile CRM
Η χρήση του κινητού αποτελεί στην εποχή μας μέρος της καθημερινότητας, οπότε δεν προκαλεί εντύπωση η κυριαρχία των mobile trends. Η πανδημία του Covid-19 έφερε πλήθος αλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντας την ευκαιρία να εκτιμηθεί η σημασία της πρόσβασης σε επαγγελματικές πληροφορίες εξ αποστάσεως. Η προσβασιμότητα είναι το κλειδί και το ίδιο προφανώς ισχύει και στην περίπτωση των εργαλείων CRM.
Το πιθανότερο είναι να δούμε αύξηση στα CRM apps και τα συστήματα που λειτουργούν εξίσου καλά σε διαφορετικές πλατφόρμες, σε λειτουργικά συστήματα και μεγέθη οθονών. Θα δούμε επίσης περισσότερες λύσεις CRM που επιτρέπουν στους χρήστες δουλεύουν online και offline σε διαφορετικές συσκευές.
Προφανώς η ασφάλεια παραμένει προτεραιότητα, καθώς το CRM έχει να κάνει με ευαίσθητα και προστατευμένα δεδομένα. Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά.
ΑΙ και αυτοματισμός
Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν ανήκει πλέον στη σφαίρα του φανταστικού. Πρόκειται για τεχνολογία η οποία εξελίσσεται και εφαρμόζεται στην καθημερινότητά μας. Επιπλέον, μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμη στα συστήματα CRM. Το πρώτο πλεονέκτημα της ΑΙ στο CRM είναι ότι μπορεί να βοηθήσει με τα predictive analytics, φέρνοντας στο προσκήνιο εξαιρετικά χρήσιμα δεδομένα. Ένα πρώτο αποτέλεσμα για την επιχείρηση θα είναι να μπορεί να προβλέψει τις αγοραστικές τάσεις των πελατών πιο εύκολα.
Επιπλέον, θα συνεισφέρει στο customer segmentation προσφέροντας επιπλέον insights σχετικά με το πως ενεργούν και κάνουν αγορές οι πελάτες, επιτρέποντας στην επιχείρηση να στοχεύει καλύτερα τις καμπάνιες πωλήσεων και marketing. Μπορείτε να αποκτήσετε insights σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών, τις προτιμήσεις τους, τις απόψεις, τα ενδιαφέροντά τους κλπ. Με τον τρόπο αυτό θα εστιάσετε πλήρως σε εκείνους που όντως ενδιαφέρονται, αυξάνοντας έτσι και τις πωλήσεις σας.
Μια ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη της ΑΙ στο CRM είναι και τα chatbots, τα οποία βοηθούν στο να απαντηθούν οι ερωτήσεις των πελατών και να ενισχυθούν οι πωλήσεις, ακόμα και σε ώρες εκτός λειτουργίας.
Αναγνώριση φωνής
Η τεχνολογία αναγνώρισης φωνής αρχίζει και καθιερώνεται σταδιακά, με υπηρεσίες όπως οι Amazon Alexa και Siri. Το θέμα είναι όμως τι μπορεί να κάνει η αναγνώριση φωνής για την επιχείρηση, καθώς φαίνεται ότι η ενσωμάτωση των δυνατοτήτων αυτών στο site σας βοηθά στην αύξηση των εσόδων. Η αναγνώριση φωνής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη παρακολούθηση δεδομένων, προκειμένου να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας.