Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η πλήρης ενσωμάτωση ERP και e-commerce με όλα τα δεδομένα του e-commerce θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις επιχειρησιακές διεργασίες σας, να βελτιώσετε τη λειτουργικότητα του webstore σας ή των online καταλόγων σας και να εξασφαλίσετε ότι παράμετροι όπως οι τιμές είναι ενημερωμένες και πάντα εναρμονισμένες με τις αυξομειώσεις της αγοράς αλλά και τη ζήτηση.
Μπορεί το βασικό πλεονέκτημα της ενσωμάτωσης ERP και e-commerce να είναι η βελτιωμένη εμπειρία των πελατών και η βελτίωση των εσωτερικών διεργασιών αλλά δεν είναι τα μόνα. Για παράδειγμα, ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευκαιρία για την επιχείρηση να απαλλαγεί από τα data silos, τα οποία καθιστούν μη προσβάσιμα τα δεδομένα, κλειδωμένα εντός βάσεων δεδομένων ή apps στα οποία δεν έχει πρόσβαση το ERP. Η ενσωμάτωση διαπρέπει σε αυτό τον τομέα, καθώς χρησιμοποιεί ποικιλία μεθόδων για τη σύνδεση σε διαφορετικές πηγές δεδομένων, σπάζοντας εύκολα τα silo και επαναφέροντας την ενότητα στα business data.
Ένας ακόμα λόγος για την επένδυση σε ένα εργαλείο ενοποίησης ERP και e-commerce είναι ότι μειώνει σημαντικά την ανάγκη για μη αυτοματοποιημένη εισαγωγή πληροφοριών. Η αυτοματοποίηση της εισαγωγής δεδομένων, όπως τα ονόματα πελατών και τα στοιχεία διεύθυνσης, είναι κάτι περισσότερο από απλή εξοικονόμηση χρόνου. Μειώνει τον κίνδυνο ανθρώπινου λάθους, όπως ανορθόγραφα ονόματα, λανθασμένες διευθύνσεις ή λανθασμένες διευθύνσεις email.
Εφόσον οι πελάτες αντιληφθούν ότι το όνομά τους είναι γραμμένο λανθασμένα στα τιμολόγια δεν θα δυσαρεστηθούν απλά – το πιθανότερο είναι ότι θα πάνε στον ανταγωνιστή. Είναι προφανές ότι τα σφάλματα στις διευθύνσεις μπορεί να οδηγήσουν σε αποτυχημένες παραγγελίες, γεγονός που προκαλεί προβλήματα με τους πελάτες και πρόσθετο κόστος για την εταιρεία, καθώς πρέπει να διορθωθούν τα προβλήματα και να αντικατασταθούν οι χαμένες παραγγελίες.
Για τις επιχειρήσεις που τοποθετούν το ERP στον πυρήνα της διαχείρισης επιχειρηματικών δεδομένων τους, η πλήρης ενοποίηση με τα e-commerce apps σημαίνει ότι οι πληροφορίες στις οποίες έχουν πρόσβαση όλοι είναι αξιόπιστες και χωρίς σφάλματα. Κάτι εξαιρετικά σημαντικό όταν η επιχείρησή σας επεκτείνεται σε διαφορετικά γραφεία ή απασχολεί εργαζόμενους που εργάζονται απομακρυσμένα και πρέπει να έχουν πρόσβαση σε κρίσιμες για την επιχείρηση πληροφορίες.
Τα συστήματα ERP που μπορούν να παρέχουν αξιόπιστες πληροφορίες σε όλους τους υπαλλήλους είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από την εναλλακτική, η οποία σημαίνει ότι τα μέλη της ομάδας πρέπει να συνδέονται συνεχώς σε δεκάδες διαφορετικά συστήματα για να λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Οι πληροφορίες από το ERP και e-commerce εξοικονομούν χρόνο και αυξάνουν την αποτελεσματικότητα όλων όσων εργάζονται στην επιχείρηση.
Αυτό, με τη σειρά του, οδηγεί σε αναβάθμιση της επικοινωνίας μεταξύ των μελών της ομάδας, των τμημάτων και των συνεργατών. Τα στελέχη του marketing μπορούν να βλέπουν άμεσα τα αποτελέσματα από τις πρόσφατες καμπάνιες και να συζητούν με τους δημιουργούς περιεχομένου σχετικά με ενημερώσεις στο blog ή σε διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι logistics managers μπορούν να μιλήσουν με τους υπεύθυνους αποθήκης σχετικά με ελλείψεις, να αγοράσουν επιπλέον αποθέματα όταν η ζήτηση κορυφώνεται ή να διερευνήσουν μια απότομη αύξηση των επιστροφών προϊόντων πριν επιδεινωθεί η κατάσταση. Τελικά, καλύτερη συνεργασία μεταξύ των ομάδων σημαίνει να βρίσκετε λύσεις ταχύτερα, ενώ αξιοποιείτε την ανάπτυξη της e-commerce επιχείρησής σας σε πραγματικό χρόνο.