Home  ›  Blog  ›  Cloud  ›  Το cloud CRM και η εμπειρία των πελατών



Το cloud CRM και η εμπειρία των πελατών

February 6, 2023


Cloud

Η έννοια του τι είναι και τι μπορεί να κάνει το CRM έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια. Η υιοθέτηση του CRM, παγκοσμίως, είναι γεγονός που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί, καθώς αρκετοί τεχνολογικοί γίγαντες συναγωνίζονται ο ένας τον άλλον στον νέο κόσμο του cloud CRM. Τα αποτελέσματα είναι ορατά στην εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών, καθώς και στην ανάλυση δεδομένων πελατών. Οι νέες τάσεις του CRM θα δώσουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όλα τα απαιτούμενα δεδομένα, μεταξύ άλλων.

Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι μεταξύ των κορυφαίων τάσεων CRM το 2023 και αφού ολοένα και περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να τη χρησιμοποιούν, τα CRM προσαρμόζονται ανάλογα. Το 2019 η Gartner προέβλεψε ότι έως το 2023 το 50% των εφαρμογών CRM θα χρησιμοποιούσαν machine learning ή AI. Η AI βελτιώνει τις εμπειρίες των πελατών, αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες εργασίες, εξατομικεύει την επικοινωνία και πολλά άλλα. Χάρη στην ΑΙ οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες και να βελτιώσουν τις ενέργειές τους στο marketing.
Σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες. Η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται στο software διαχείρισης επιχειρήσεων, αναλύοντας τη συμπεριφορά των πελατών, προσφέροντας μεγαλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών των πελατών. Το εργαλείο CRM μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να στείλει εξατομικευμένα μηνύματα στους πελάτες, βελτιώνοντας την ικανοποίησή τους και ενθαρρύνοντας την επανάληψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ενσωμάτωση με ΙοΤ

Το IoT θα συνεχίσει να επηρεάζει τις τάσεις του CRM το 2023. Το IoT είναι ένα δίκτυο που συνδέει δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές. Αυτές οι συσκευές μπορούν να συλλέγουν και να μεταδίδουν δεδομένα, επιτρέποντας στους χρήστες να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται πολλές πτυχές της καθημερινότητάς τους. Ένας αυξανόμενος αριθμός συσκευών IoT μπορούν να ενσωματωθούν με software διαχείρισης επιχειρήσεων, επιτρέποντάς τους να ενσωματώσουν δεδομένα IoT με δεδομένα CRM. Αυτή η ενοποίηση επιτρέπει την καλύτερη διαχείριση των σημείων επαφής πελατών σε όλα τα κανάλια.
Σύμφωνα με το Fortune Business Insights, το μέγεθος της αγοράς IoT αποτιμήθηκε σε 384,70 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί από 478,36 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 2.465,26 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029, παρουσιάζοντας CAGR 26,4% κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης.

Βελτιώσεις αυτοματισμού

Ο αυτοματισμός είναι η βασική τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο software διαχείρισης επιχειρήσεων και θα συνεχίσει να επηρεάζει το CRM το 2023 και μετά. Αυτή η τεχνολογία βελτιώνει συνεχώς τις λειτουργίες του CRM ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παραμείνουν οργανωμένες μέσω μιας συνεχώς αυξανόμενης λίστας επαφών και μελών της ομάδας. Βελτιώνουν τη λειτουργικότητα χάρη σε χαρακτηριστικά όπως η ενσωμάτωση email και διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα βασικά πλεονεκτήματα του αυτοματισμού είναι η αυξημένη παραγωγικότητα, οι μειωμένες δαπάνες, η βελτιωμένη ακρίβεια, η ενισχυμένη εμπειρία πελατών, η αναβαθμισμένη και συνεχής εκμάθηση.

Mobile CRM

Με πληροφορίες άμεσα προσβάσιμες, το mobile CRM συγκαταλέγεται στις σημαντικές τάσεις του cloud CRM το 2023, καθώς έχει σχεδιαστεί για χρήση σε συσκευές όπως smartphone και tablet. Αυτό επιτρέπει την πρόσβαση στα δεδομένα πελατών γρήγορα οπουδήποτε, οποτεδήποτε, διευκολύνοντας τη διαχείριση της επιχείρησης.





#Cloud     #Cloud CRM     #CRM    

Σχετικά Άρθρα