Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών από τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα να είναι πλέον απαραίτητο κάθε μικρομεσαία επιχείρηση να επιζητά την υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού του business της, για να επιτύχει ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα. Παραθέτουμε μερικά από τα κορυφαία επιχειρηματικά οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού και πώς μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε στην επιχείρησή σας.
Εμπειρία των πελατών
Ενώ ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να επηρεάσει σχεδόν κάθε πτυχή μιας επιχείρησης, ο σημαντικότερος αντίκτυπός του εντοπίζεται στην εμπειρία των πελατών. Πολλές από τις τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων ετών, όπως οι αγορές μέσω e-commerce και το εξατομικευμένο περιεχόμενο, ήταν κυρίως προς όφελος των καταναλωτών.
Όταν λέμε εμπειρία πελάτη, δεν μιλάμε μόνο για έναν πελάτη που ήρθε στη σελίδα και έκανε μια αγορά. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για τον συνδυασμό όλων των αλληλεπιδράσεων και εμπειριών που έχει ο πελάτης με την επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια, από την πρώτη φορά που βλέπει την επωνυμία μέχρι τη στιγμή που πραγματοποιεί μια αγορά, καθώς και όλων των αλληλεπιδράσεων που έχει στη συνέχεια. Εξάλλου, η πελατειακή εμπειρία δεν περιλαμβάνει μόνο τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, αλλά και την εμπειρία του χρήστη του site σας μέχρι και το digital marketing.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων για τη διαχείριση όλων όσων σχετίζονται με την εμπειρία των πελατών, ώστε να σας εμπιστεύονται.
Αυτοματοποίηση εργασιών για εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων
Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις έχουν ήδη εφαρμόσει κάποια μορφή αυτοματοποίησης, ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η αυτοματοποίηση της ροής εργασιών παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ένα ποσοστό των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων δεν έχει ακόμη εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που υπάρχουν για να κάνει απλή και ανέξοδη αυτοματοποίηση σε διάφορες πτυχές των εργασιών (που εξακολουθούν να γίνονται χειροκίνητα). Η τεχνολογία ψηφιακής αυτοματοποίησης παρέχει την ευκαιρία να βελτιστοποιήσετε τις διεργασίες της επιχείρησης για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομείται σημαντικός χρόνος, απελευθερώνοντας τους εργαζομένους προκειμένου να επικεντρωθούν σε κερδοφόρες δραστηριότητες.
Αποτελεσματικά και φθηνά κανάλια επικοινωνίας
Οι καταναλωτές έχουν πλέον συνηθίσει να δραστηριοποιούνται σε έναν ψηφιακό κόσμο 24/7 on-demand, όπου εκτίθενται καθημερινά σε εκατομμύρια brands και διαφημιστικό περιεχόμενο. Εφόσον γνωρίζετε ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες, οι επικοινωνία γίνεται πολύ πιο απλή, καθώς και τα ψηφιακά κανάλια που χρησιμοποιούν και μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα σε αυτά, με αποτέλεσμα να μην σπαταλάτε πόρους για marketing παντού. Έχοντας αυτό κατά νου, είναι ζωτικής σημασίας να κάνετε τη μετάβαση από τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας σε μία που επικεντρώνεται στη μετάδοση πειστικών, σύντομων μηνυμάτων που έχουν σχεδιαστεί για να συνδεθείτε καλύτερα με το κοινό σας και να το δεσμεύσετε.
Η επικοινωνία μέσω ψηφιακών πλατφορμών παρέχει ένα μέσο για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, φιλτράροντας παράλληλα εκείνους που δεν τους αφορά αυτό που έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας. Ως συνέπεια, οι επιχειρηματίες πρέπει να δουλέψουν πάνω στη στρατηγική των πελατών τους και να εντοπίσουν ποιοι είναι οι ιδανικοί, καθώς και τις μοναδικές τους ανάγκες, και στη συνέχεια να δημιουργήσουν περιεχόμενο που να έχει απήχηση σε αυτούς σε προσωπικό επίπεδο.
Προστασία από κρίσεις
Αυτό που μας δίδαξε η πανδημία είναι ότι όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να αναπροσαρμόζουν εύκολα το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Η προσαρμογή είναι το κλειδί για την κάλυψη των αναγκών ενός ταχέως μεταβαλλόμενου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος και των επιπτώσεών του στις μικρές επιχειρήσεις.
Να θυμάστε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς ένα ακόμη project του ΙΤ Αντίθετα, είναι ο συνδυασμός διαφορετικών έργων που μετασχηματίζουν κάθε πτυχή της επιχείρησής σας για να αυξήσουν την ψηφιακή ετοιμότητα.
Η στρατηγική για τους πελάτες, η στρατηγική υπηρεσιών, η στρατηγική για τους ανταγωνιστές, το branding και το marketing πρέπει να ευθυγραμμιστούν με την ψηφιακή σας στρατηγική, η οποία με τη σειρά της πρέπει να σχεδιαστεί γύρω από τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Μόνο τότε θα έχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα υποστηρίζει τις ψηφιακές πλατφόρμες.