Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Είναι γνωστό ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι τεχνολογικές εξελίξεις είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην επιβίωση του επιχειρηματικού -και όχι μόνο κόσμου- τα τελευταία δύο χρόνια. Είδαμε πολλές τεχνολογικές καινοτομίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και μετά την πανδημία, κυρίως λόγω της προσαρμογής των επιχειρήσεων στις μεταβαλλόμενες ανάγκες που προέκυψαν. Οι επιχειρήσεις μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν νέα εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού για να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, να λαμβάνουν αποφάσεις, να διαχειρίζονται δεδομένα και πολλά άλλα.
Εξοικονόμηση δαπανών vs μετασχηματισμός
Το ύψος της δαπάνης που συνεπάγεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός, είναι κάτι που απασχολεί τις σύγχρονες επιχειρήσεις, και η χρήση του cloud, για παράδειγμα, θα οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Ένα μικρό ποσοστό επιχειρήσεων είναι σε θέση να διαχειριστεί τις δαπάνες του με «βιώσιμο» τρόπο, με αποτέλεσμα το γεγονός αυτό να επηρεάζει εν τέλει την ανταγωνιστικότητα της πλειοψηφίας των επιχειρήσεων (δεδομένου πως δαπανούν χρήματα σε λάθος πράγματα).
Στην πραγματικότητα, κάθε σύγχρονη επιχείρηση θα πρέπει να βλέπει τις δαπάνες του ψηφιακού μετασχηματισμού ως στρατηγική επένδυση που θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξή της. Είναι απαραίτητο δε να επιχειρεί να μειώνει συνεχώς τυχόν λιγότερο «απαραίτητες» δαπάνες και να ανακατευθύνει τους διαθέσιμους πόρους της προς εκείνες που χτίζουν και ενισχύουν την ικανότητά της να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές της.
Μετριασμός διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού
Οι αναταραχές που έχουν προκληθεί σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού παγκοσμίως λόγω της πανδημίας, δεν έχουν ακόμα εξαλειφθεί πλήρως. Η οικονομική αβεβαιότητα, οι καθυστερήσεις στη ναυτιλία, οι εμπλοκές στην αλυσίδα εφοδιασμού και οι ελλείψεις υλικών, εξακολουθούν να επηρεάζουν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Τα παραπάνω δεδομένα είναι πιθανό να αναγκάσουν τις επιχειρήσεις να επανεκτιμήσουν την εξάρτησή τους αποκλειστικά από μία πηγή εφοδιασμού στο μέλλον. Οι προμηθευτές ενδεχομένως να κληθούν να πραγματοποιούν κοινές προβλέψεις, γεγονός που θα απαιτήσει από αυτούς να μοιράζονται περισσότερα δεδομένα με τους OEMs, και να τους προειδοποιούν έγκαιρα για τις απαιτήσεις τους.
Μέλλον βασισμένο στις υπηρεσίες
Είναι πλέον πραγματικότητα ότι πολλά προϊόντα διατίθενται στην αγορά με τη μορφή υπηρεσιών χάρη στη «δύναμη» του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η ασφάλεια, τα δίκτυα, οι βάσεις δεδομένων, οι επικοινωνίες, οι μεταφορές αποτελούν ενδεικτικά τομείς όπου οι δραστηριοποιούμενες επιχειρήσεις διαθέτουν τα προϊόντα τους ως υπηρεσίες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μια από τις κορυφαίες τάσεις που έχει δημιουργήσει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους κλάδους και πρόκειται να συνεχιστεί και στο μέλλον. Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών αλλαγών, καθίσταται ζωτικής σημασίας για τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να γνωρίζουν πώς να αναπτύσσουν καινοτόμες στρατηγικές που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αναμενόμενες και απροσδόκητες επιπτώσεις από αυτές τις αλλαγές.