Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Ένα ισχυρό σύστημα CRM επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρέχουν άριστες υπηρεσίες στους πελάτες τους, βοηθώντας τες να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δεδομένα για τον εντοπισμό των αναγκών και των ενδιαφερόντων των πελατών και να αναλύουν την αγοραστική τους συμπεριφορά, επιτρέποντάς τους έτσι να αναπτύσσουν προϊόντα πλήρως προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες επιχειρηματικές απαιτήσεις τους.
Ας δούμε με ποιους τρόπους μπορεί να γίνει αυτό:
Σύγκλιση των Big Data Analytics και του CRM
Καθώς οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να παράγουν τεράστιο όγκο δεδομένων που σχετίζονται με το marketing, καθίσταται επιτακτική η άμεση ανάλυσή τους για την αποτελεσματική λήψη των κατάλληλων αποφάσεων. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και την επιστήμη των δεδομένων θα επιτρέψουν στα συστήματα CRM να συλλέγουν και να ερμηνεύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας ουσιαστικές πληροφορίες για στοιχεία όπως η παραγωγικότητα των ομάδων πωλήσεων και η αποτελεσματικότητα των εκστρατειών marketing.
Οι εφαρμογές CRM του μέλλοντος θα βασίζονται πλήρως στην ανάλυση, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν τη συνολική εικόνα του πελάτη και μια ενιαία, ολοκληρωμένη εικόνα όλων των δραστηριοτήτων πωλήσεων και marketing. Πράγματι, η συμβολή των Big Data analytics και του CRM είναι μια τάση που θα επιφέρει ριζική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα δεδομένα.
Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στο CRM
Η ΑΙ μεταμορφώνει διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες, και το CRM δεν αποτελεί εξαίρεση. Η έλευση των ChatGPT, Dall. E 2, Bard και πολλών άλλων chatbots AI αποτελούν ζωντανή απόδειξη του πόσο έχει προχωρήσει η AI και προβλέπουν πόσο πολύ θα εξελιχθεί. Χάρη στη ριζική ανάπτυξη της μηχανικής μάθησης (ML) και άλλων παραδειγμάτων που βασίζονται στην ΤΝ, τα chatbots εξελίσσονται σε έξυπνα συστήματα.
Ένας άλλος τομέας στον οποίο η ΑΙ υπόσχεται πολλά είναι η προγνωστική μοντελοποίηση. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιούν εξελιγμένους αλγορίθμους με δυνατότητα AI για την πρόβλεψη των πωλήσεων με υψηλά επίπεδα ακρίβειας. Παρομοίως, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τεχνικές προγνωστικής βαθμολόγησης leads για να κατατάσσουν τους υποψήφιους πελάτες με βάση την πιθανότητα αγορών.
Σύνδεση του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) και του CRM
Ακόμη ένας παράγοντας που θα επηρεάσει το CRM εντός του 2023 είναι το IoT. Στην εποχή μας τα δεδομένα είναι το παν, και το IoT επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε δισεκατομμύρια δεδομένα χρηστών από πληθώρα συσκευών συνδεδεμένων στο Internet που επηρεάζουν καθημερινά τη ζωή των καταναλωτών. Με την παγκόσμια αγορά IoT να αναμένεται να φτάσει τα 2.465 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2029, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 26,4%, η αξία που φέρνει το IoT τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις είναι άνευ προηγουμένου. Από το να βοηθά να διεξάγουν στοχευμένες εκστρατείες έως την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών πελατών, το IoT αλλάζει πραγματικά τα δεδομένα όσον αφορά την ενσωμάτωση του CRM. Οι σημερινές συσκευές IoT μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν με τα δεδομένα του CRM δίνοντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αποκτήσουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών.