Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Τα τελευταία χρόνια, τα συστήματα CRM έχουν αποδειχθεί κρίσιμο εργαλείο για πολλές επιχειρήσεις. Η ταχεία ανάπτυξη των τεχνολογιών και στρατηγικών CRM αλλάζει συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Στη συνέχεια θα εξετάσουμε τις κύριες τάσεις του CRM που αναμένονται το 2024, αντικατοπτρίζοντας τις βασικές αλλαγές που μεταμορφώνουν τον κλάδο.
Το Cloud CRM στην κορυφή
Η μετάβαση σε συστήματα cloud CRM παίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση της παραγωγικότητας και της προσβασιμότητας των επιχειρήσεων. Οι τεχνολογίες cloud παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία και πρόσβαση σε δεδομένα από οποιαδήποτε συσκευή και τοποθεσία, διευκολύνοντας τη συνεργασία και την επικοινωνία με τους πελάτες. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η εμπιστευτικότητα των δεδομένων στα συστήματα CRM που βασίζονται στο cloud, κάτι που αποτελεί προτεραιότητα κατά τη χρήση τέτοιων τεχνολογιών.
Mobility και CRM
Η κινητικότητα συνεχίζει να αποτελεί καθοριστική τάση στο CRM. Η αύξηση της χρήσης των smartphones και των tablets καθιστά τις εφαρμογές CRM για κινητά σχεδόν υποχρεωτικές για τις επιχειρήσεις. Οι πλατφόρμες mobile CRM επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με την πελατειακή βάση, να βλέπουν και να αναλύουν δεδομένα, ακόμα και όταν βρίσκονται σε επαγγελματικό ταξίδι ή εκτός γραφείου. Αυτό συμβάλλει στην αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα στην εργασία με τους πελάτες.
CRM και analytics
Το 2024, η ανάλυση δεδομένων θα αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τη βελτίωση των στρατηγικών CRM. Ο μεγάλος όγκος πληροφοριών που παράγεται κατά την αλληλεπίδραση με τον πελάτη απαιτεί όχι μόνο συλλογή αλλά και ολοκληρωμένη ανάλυση. Τα εργαλεία analytics επιτρέπουν τον εντοπισμό τάσεων και μοτίβων στη συμπεριφορά των πελατών, γεγονός που αποτελεί το κλειδί για την ανάπτυξη εξατομικευμένων στρατηγικών. Παρέχουν επιπλέον τη δυνατότητα πρόβλεψης και προσαρμογής των προσεγγίσεων επικοινωνίας. Η κατανόηση αυτών των δεδομένων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τις προσφορές και τις στρατηγικές τους για διαφορετικά τμήματα των πελατών.
Οικοσύστημα CRM
Η λογική του “οικοσυστήματος CRM” θα παίξει σημαντικό ρόλο το 2024, αναδεικνύοντας τη σημασία της ενσωμάτωσης διαφορετικών πλατφορμών και υπηρεσιών για την υποστήριξη των συστημάτων CRM. Με άλλα λόγια, συνδυάζονται διάφορα εργαλεία για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος που διευκολύνει την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Το οικοσύστημα CRM επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενσωματώνουν διάφορα εργαλεία για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, γεγονός που όχι μόνο αυξάνει την παραγωγικότητα αλλά και βελτιώνει την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών.
Δεοντολογία και προστασία δεδομένων
Δεδομένης της αυξανόμενης χρήσης της τεχνολογίας και της κοινής χρήσης δεδομένων, η δεοντολογία και η προστασία της ιδιωτικότητας αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία στον χώρο του CRM. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εργάζονται ενεργά για την προστασία της εμπιστευτικότητας και της ακεραιότητας των δεδομένων των πελατών τους. Οφείλουν να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις και να θέτουν σαφή όρια όσον αφορά την αποθήκευση και τη χρήση προσωπικών πληροφοριών.