Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Η πρόβλεψη της ζήτησης αποτελεί συνεχή πρόκληση για τους απανταχού διαχειριστές της αλυσίδας εφοδιασμού. Οι πελάτες συχνά έχουν ασαφή ιδέα για το τι θα θέλουν στο μέλλον. Πολλές επιχειρήσεις έχουν επίσης μικρούς χρόνους κύκλου παραγωγής προϊόντων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η πρόβλεψη μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, από τη διακύμανση της ζήτησης έως τα αναξιόπιστα χρονοδιαγράμματα των προμηθευτών.
Κάθε προηγούμενη παραγγελία θα πρέπει να αποθηκεύεται στο ERP. Όλα τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του πελάτη, της διαχείρισης αποθεμάτων, της ημερομηνίας παραγγελίας, της ζητούμενης ημερομηνίας παράδοσης, της πραγματικής ημερομηνίας παράδοσης και άλλα, βρίσκονται εκεί και περιμένουν ανάλυση. Υπάρχουν πολλά μαθηματικά μοντέλα για την πρόβλεψη της ζήτησης για να διαλέξετε και οι πιθανότητες είναι ότι τα δεδομένα της αλυσίδας εφοδιασμού και των παραγγελιών σας θα ταιριάζουν σε ένα από αυτά με ικανοποιητικό βαθμό ακρίβειας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μοντέλα που συνοδεύουν το ERP ή να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα του συστήματός σας με πρόσθετα. Τα εργαλεία πρόβλεψης ζήτησης του ERP για τη βελτιστοποίηση των αποθεμάτων είναι άμεσα διαθέσιμα. Μοντέλα πρόβλεψης ζήτησης διατίθενται επίσης από τρίτους παρόχους, και παρόλο που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες επιλογές, συχνά μπορεί να είναι και πιο δαπανηρές.
Ένα άλλο εργαλείο ERP που μπορεί να βοηθήσει στην πρόβλεψη της ζήτησης είναι το CRM. Ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας ποια προϊόντα και ποσότητα περιμένουν να παραγγείλουν. Εάν έχετε καλή σχέση μαζί τους, ενδεχομένως να είναι πρόθυμοι να μοιραστούν μαζί σας τα δικά τους δεδομένα πρόβλεψης. Ρυθμίστε το CRM σας ώστε να πραγματοποιεί polls στους πελάτες σε συχνά χρονικά διαστήματα και παρακολουθήστε τις απαντήσεις τους. Ελέγξτε τις απαντήσεις ως μια στατιστική χρονική σειρά δεδομένων, όπως ακριβώς και τις πραγματικές σας αποστολές.
Το μάρκετινγκ μπορεί επίσης να συμβάλει στις προβλέψεις σας. Θα γνωρίζει αν έχει προγραμματιστεί μια ειδική προωθητική ενέργεια και θα πρέπει να τροφοδοτεί τα δεδομένα αυτά στην ενότητα ERP των πωλήσεών σας. Το μάρκετινγκ θα έχει επίσης επίγνωση των εξωτερικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν μια πρόβλεψη ζήτησης.
Οι βέλτιστες πρακτικές για τον προγραμματισμό της ζήτησης και την ενσωμάτωση του ERP περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση των πληροφοριών μάρκετινγκ μαζί με τα δεδομένα της αλυσίδας εφοδιασμού και του CRM για μια ολιστική προσέγγιση.
Το ERP σας θα δημιουργήσει μια προσεκτικά αναπτυγμένη πρόβλεψη με τις απαιτήσεις, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενημέρωση της αλυσίδας εφοδιασμού σας. Κοιτάξτε την πρόβλεψη διαχείρισης αποθεμάτων (SKU) και τοποθετήστε τα είδη σε οικογένειες προϊόντων. Χρησιμοποιήστε αυτή την τεχνική με τις παραπάνω προτάσεις και ίσως διαπιστώσετε ότι, αν και η πρόβλεψη για ένα συγκεκριμένο είδος είναι δύσκολη, η πρόβλεψη μιας οικογένειας προϊόντων είναι εφικτή και πολύτιμη, καθώς θα πρέπει να έχει πολλά παρόμοια στοιχεία που προέρχονται από την αλυσίδα εφοδιασμού σας.
Προσδιορίστε τα υπόλοιπα προϊόντα που χρειάζεστε και ίσως διαπιστώσετε ότι ορισμένα από αυτά είναι χαμηλού κόστους, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να αποθηκεύσετε μεγάλη ποσότητα με μικρό κόστος.