Share
Διαβάστε επίσης
Mobility
Το Enterprise Moblility και οι νέες τάσεις
Business Software
Το ΑΙ ενισχύει την προγνωστική ανάλυση στο CRM
Cloud
Το cloud ERP εξασφαλίζει το μέλλον σας
Νέα & Ανακοινώσεις
Συνέντευξη του Στέφανου Χανιωτάκη στο HR Professional
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σαρώσει τεράστιους όγκους δεδομένων πελατών για να παρέχει αξιοποιήσιμες πληροφορίες, να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες εργασίες και να εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη. Ανάμεσα στις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις χρήσης του ΑΙ στο CRM είναι το Business Intelligence, η εξυπηρέτηση πελατών, η διαχείριση δεδομένων, η εξατομίκευση μάρκετινγκ κλπ.
Business Intelligence
Τα εργαλεία AI προσφέρουν στις επιχειρήσεις διαφάνεια σε όλα τα τμήματα. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις μπορούν να παρέχουν ιστορική ανάλυση με τάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε μελλοντικές στρατηγικές, ενώ το μάρκετινγκ μπορεί να τελειοποιήσει τις προσπάθειες που γίνονται προς τη στόχευση μέσω της ανάλυσης των προτύπων συμπεριφοράς των πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις ΑΙ για καλύτερη υποστήριξη μέσω της γνώσης και της πρόβλεψης των αναγκών των πελατών. Με λίγα λόγια, το AI business intelligence επιτρέπει σε μια εταιρεία να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις βάσει δεδομένων που οδηγούν στην ανάπτυξη.
Εξυπηρέτηση πελατών
Τα AI bots και οι εικονικοί βοηθοί κυριαρχούν όλο και περισσότερο στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να παρέχουν λύσεις σε επαναλαμβανόμενα ερωτήματα, να επιλύουν προβλήματα και να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες χωρίς καμία απολύτως ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Οι οργανισμοί μπορούν έτσι να παρέχουν μεγαλύτερες περιόδους εκτεταμένης υποστήριξης πελατών 24/7, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο απόκρισης. Αυτό θα αποτελέσει επίσης μια ευκαιρία για τα εργαλεία AI να μεταφέρουν τα πολύπλοκα ζητήματα σε ανθρώπινους εκπροσώπους, εάν είναι απαραίτητο, διασφαλίζοντας έτσι ότι οι πελάτες λαμβάνουν το σωστό είδος υποστήριξης.
Διαχείριση δεδομένων
Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση δεδομένων ακριβείας των πελατών. Δηλαδή, μέσω της διαδικασίας αυτόματης συμπλήρωσης, καθαρισμού και εμπλουτισμού των δεδομένων, το ΑΙ παρέχει στους οργανισμούς τις προϋποθέσεις για την εκτέλεση όλων των πτυχών της εργασίας με το CRM. Η ακρίβεια σχετικά με τα δεδομένα έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ, την πρόβλεψη των πωλήσεων και τη δέσμευση των πελατών, αφού όλα επηρεάζουν τις επιδόσεις του.
Εξατομίκευση μάρκετινγκ
Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί πλήρως τα δεδομένα των πελατών για να εξετάσει την τμηματοποίησή τους και να προσαρμόσει εξατομικευμένα μηνύματα μάρκετινγκ σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις και τη συμπεριφορά τους. Οι καμπάνιες αποκτούν μεγαλύτερη συνάφεια με υψηλό ποσοστό engagement και conversion. Οι δοκιμές και η προσαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο, με βάση τις αντιδράσεις των πελατών, είναι ακόμα πιο αποτελεσματικές μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.
Lead Management
Η αυτοματοποίηση του χαρακτηρισμού και της βαθμολόγησης ενισχύει τη διαχείριση των leads, επειδή οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης κάνουν εκτιμήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές των leads. Αυτό επιτρέπει στις ομάδες πωλήσεων να κατανέμουν τις προσπάθειες προς τις σωστές κατευθύνσεις. Αυτές οι διαδικασίες βελτιώνουν τους χρόνους απόκρισης, ενώ αυξάνουν τις πιθανότητες για επιτυχημένα conversions.