Share
Διαβάστε επίσης
Mobility
Το Enterprise Moblility και οι νέες τάσεις
Business Software
Το ΑΙ ενισχύει την προγνωστική ανάλυση στο CRM
Cloud
Το cloud ERP εξασφαλίζει το μέλλον σας
Νέα & Ανακοινώσεις
Συνέντευξη του Στέφανου Χανιωτάκη στο HR Professional
Πολλές από τις πιο πολυσυζητημένες τάσεις της πληροφορικής, όπως η εμπειρία των ψηφιακών εργαζομένων ή και το GenAI που βρίσκουν το δρόμο τους στον χώρο του Εnterprise Mobility. Ας δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το δομικό υλικό που χτίζει μια επιχείρηση εκ των έσω, αναπτύσσοντας νέες δυνατότητες για την επεξεργασία δεδομένων, την προγνωστική ανάλυση, την αυτοματοποίηση, την παραγωγή περιεχομένου, την εξασφάλιση υποδομών πληροφορικής και πολλά άλλα. Πριν από μια δεκαετία, κανείς δεν είχε φανταστεί την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις. Παρόλα αυτά, σήμερα, οι επιχειρήσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από το AI για τη βελτίωση της αποδοτικότητας, την αύξηση της παραγωγικότητας, τον εξορθολογισμό των workflows, τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, την αναδιοργάνωση των προϊόντων και πολλά άλλα.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας αθροιστικός όρος που χρησιμοποιείται για να ορίσει μια σειρά από επιμέρους τεχνολογίες, όπως η NLP, η LLM, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI), η μηχανική μάθηση και η βαθιά μάθηση. Οι εταιρείες ανάπτυξης εφαρμογών αξιοποιούν το AI για την αυτοματοποίηση λειτουργιών για την επίτευξη συνέπειας, τη μείωση των σφαλμάτων, τη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας και την αποκατάσταση δυσλειτουργιών. Μέχρι τώρα, όλοι γνωρίζουμε τι είναι η Siri και η Alexa. Είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της τεχνητής νοημοσύνης που φτάνει σε κάθε νοικοκυριό. Οι εξατομικευμένες λύσεις AI βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν την παραγωγικότητα, να απλοποιήσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες, να προωθήσουν την ανάπτυξη και να βελτιώσουν την απόδοση της επένδυσης.
Πρόσφατα το GenAI έχει γίνει σημείο ενδιαφέροντος για πολλούς οργανισμούς, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τεχνολογία μεταφέρεται στο χώρο της ενοποιημένης διαχείρισης endpoints (UEM). Επιπλέον, υπήρξε μια αυξανόμενη ώθηση προς την ενοποίηση της διαχείρισης συσκευών και χρηστών, όχι μόνο όσον αφορά τη μετακίνηση της διαχείρισης όλων των λειτουργικών συστημάτων κάτω από μία στέγη, αλλά και την εισαγωγή εργαλείων τρίτων, όπως η ψηφιακή εμπειρία των εργαζομένων (DEX).
Για παράδειγμα, τα εργαλεία ανάλυσης εμφανίζονται ως νέα χαρακτηριστικά στα προϊόντα UEM. Αυτά περιλαμβάνουν εργαλεία DEX που βοηθούν τις ομάδες IT να καταλάβουν πώς οι χρήστες εργάζονται με τις συσκευές τους και ποιες περιοχές απογοήτευσης μπορούν να διορθωθούν. Μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να αναλύσουν τα δεδομένα τηλεμετρίας που συλλέγονται από τις πλατφόρμες UEM. Επίσης, αναδύονται δυνατότητες αυτοματοποίησης και λειτουργίες βασισμένες στο ΑΙ γύρω από την ανίχνευση και την αποκατάσταση ανωμαλιών.
Μια άλλη βασική τάση που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι το low-code automation. Το low code είναι κάτι που προσφέρεται συχνά στο πλαίσιο της πλατφόρμας UEM. Η διαφοροποίηση στην αγορά εργαλείων UEM παρουσιάζεται κυρίως στο εύρος και το βάθος της υποστήριξης του λειτουργικού συστήματος του προμηθευτή, καθώς και στις δυνατότητές τους να επιταχύνουν και να αυτοματοποιούν τις συνήθεις λειτουργίες, όπως η επιδιόρθωση και η διαχείριση ρυθμίσεων.