Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Πώς το CRM θα καθορίσει το μέλλον της επιχείρησής σας



Πώς το CRM θα καθορίσει το μέλλον της επιχείρησής σας

January 7, 2025


Business Software

Ανεξάρτητα από την οπτική σε άλλα ζητήματα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πελάτες είναι ο κορμός κάθε επιχείρησης. Ως εκ τούτου, η σχέση με τους πελάτες θα καθορίσει τη μελλοντική επιτυχία της, και αυτό σημαίνει αναπόφευκτα τη χρήση CRM.

Ορατές βελτιώσεις στην κερδοφορία σας


Η υλοποίηση ενός συστήματος CRM έχει αποδειχθεί ότι παράγει πραγματικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων άμεσων βελτιώσεων στην κερδοφορία. Οι εφαρμογές CRM αυξάνουν αποδεδειγμένα:
• τη μετατροπή leads έως +30%
• τις πωλήσεις έως +30%
• την παραγωγικότητα των πωλήσεων έως +30%
• την ικανοποίηση των πελατών έως +35%
• την ταχύτερη λήψη αποφάσεων έως και +38%
• τα έσοδα έως +25%

Εντοπισμός και κατηγοριοποίηση των leads

Ένα σύστημα CRM θα σας βοηθήσει να εντοπίζετε και να προσθέτετε εύκολα και γρήγορα νέους πελάτες και να τους κατηγοριοποιείτε με ακρίβεια. Εστιάζοντας στα σωστά leads, οι πωλήσεις μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στις ευκαιρίες που θα κλείσουν συμφωνίες και το μάρκετινγκ μπορεί να εντοπίσει τα leads που χρειάζονται περισσότερη φροντίδα και να τα προετοιμάσει ώστε να γίνουν ποιοτικά leads. Με πλήρεις, ακριβείς, κεντρικά αποθηκευμένες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ μπορούν να εστιάσουν την προσοχή και την ενέργειά τους στους σωστούς πελάτες.

Αύξηση συστάσεων από υφιστάμενους πελάτες

Με την καλύτερη κατανόηση των πελατών σας, οι ευκαιρίες cross-selling και upselling γίνονται σαφείς, δίνοντάς σας την ευκαιρία να κερδίσετε νέες δουλειές από υφιστάμενους πελάτες. Χάρη στην καλύτερη ορατότητα, θα είστε επίσης σε θέση να διατηρήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους με καλύτερη εξυπηρέτηση. Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιθανό να γίνουν πελάτες που επανέρχονται και οι πελάτες αυτοί ξοδεύουν περισσότερα χρήματα (έως 33% περισσότερα σύμφωνα με ορισμένες μελέτες).

Βέλτιστη υποστήριξη πελατών

Οι πελάτες στην εποχή μας αναμένουν γρήγορη, εξατομικευμένη υποστήριξη, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας. Ένα σύστημα CRM μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που ζητούν οι πελάτες. Οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να δουν γρήγορα ποια προϊόντα έχουν παραγγείλει οι πελάτες και μπορούν να έχουν αρχείο κάθε αλληλεπίδρασης, ώστε να μπορούν να δίνουν στους πελάτες τις απαντήσεις που χρειάζονται, γρήγορα. Ένα σύστημα CRM θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας σε όλη την έκταση της εξυπηρέτησης πελατών, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών

Ένα σύστημα CRM θα συγκεντρώνει πληροφορίες από τεράστια ποικιλία πηγών σε ολόκληρη την επιχείρησή σας και όχι μόνο. Αυτό σας δίνει πρωτοφανείς πληροφορίες για το πώς αισθάνονται οι πελάτες σας και τι λένε για την επιχείρησή σας – έτσι ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε αυτό που προσφέρετε, να εντοπίζετε τα προβλήματα έγκαιρα και τα κενά. Οι λύσεις CRM θα επιταχύνουν και να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο εντοπίζετε, κερδίζετε και κρατάτε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.





Σχετικά Άρθρα