Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή του ιδιοκτήτη μίας μικρής ή μεσαίας επιχείρησης που θα πρέπει… να ωριμάσει. Είτε ανήκετε στην κατηγορία ενός consultant που ξεκινάει μια νέα εταιρεία, είτε ενός καταστήματος που συνεργάζεται με προμηθευτές, αναπόφευκτα θα βρεθείτε στο σημείο εκείνο όπου ένα απλό Excel δεν θα επαρκεί. Στις περιπτώσεις αυτές, κάθε επαγγελματίας και κάθε επιχείρηση θα χρειαστεί τη συνδρομή μιας λύσης CRM. Ποιοι είναι όμως ακριβώς οι λόγοι για την απόκτησή του CRM;
Οργάνωση
Το να έχετε όλα τα δεδομένα σας συγκεντρωμένα σε ένα μέρος, θα διευκολύνει τη ζωή σας κάθε φορά που αναζητάτε το email ή το τηλέφωνο ενός ατόμου. Στην περίπτωση που κρατάτε σημειώσεις σε έντυπα σημειωματάρια, όπως κάνουν πολλοί, θα βρεθείτε τελικά να γεμίζετε με σημειώσεις και να χρειάζεστε -ανά τακτικά διαστήματα- ένα νέο σημειωματάριο. Πολύ πιθανό δε, όταν χρειαστείτε το τηλέφωνο ενός πελάτη, θα πρέπει να ανατρέξετε σε ένα παλιότερο σημειωματάριο, με τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η διάθεση μίας web-based, online βάσης δεδομένων πελατών προσφέρει αναμφίβολα μεγάλη ευκολία χρήσης κατά την αναζήτηση των επαφών σας. Πλέον, οι περισσότερες λύσεις CRM προσφέρουν και smartphone apps, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα πελατών, χωρίς να χρειάζεστε κάποιο laptop ή desktop υπολογιστή.
Follow-Up
Εφόσον είστε επαγγελματίας πωλητής, το follow-up αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της εργασίας σας. Το να γνωρίζετε πότε χρειάζεται να γίνεται το follow-up αποτελεί το κλειδί για το χτίσιμο μιας μακροχρόνιας επαγγελματικής σχέσης. Σίγουρα, μπορείτε να προσθέσετε μια υπενθύμιση στο ημερολόγιό σας ή μια follow up στήλη στο Excel spreadsheet. Αλλά αυτά τα εργαλεία δεν μπορούν να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τις ανάγκες σας, καθώς δεν έχουν δημιουργηθεί για τέτοια χρήση. Τα περισσότερα συστήματα CRM θα σας επιτρέψουν να θέσετε υπενθυμίσεις σχετικά με το πότε θα χρειαστεί να κάνετε follow-up σε μια επαφή σας, ενώ πολλά από αυτά διαθέτουν dashboards που θα σας προσφέρουν μια ενημερωμένη λίστα σχετικά με το άτομο που θα πρέπει να επικοινωνήσετε την επόμενη ημέρα, τη μεθεπόμενη κ.ο.κ.
Ιστορικό
Το θέμα αυτό αφορά όλους τους επαγγελματίες, ανεξάρτητα εάν ασχολούνται με τις πωλήσεις, το marketing ή το business development. Το να κρατάτε ένα ιστορικό των σχέσεων που έχετε με τις επαφές σας, θα κάνει τη δουλειά σας ευκολότερη, ενώ ταυτόχρονα θα ωφελήσει συνολικά την επιχείρηση σας. Για παράδειγμα, κι ενώ εσείς βρίσκεστε σε διακοπές, μπορεί να χρειαστεί κάποιος συνεργάτης να χρειαστεί να επικοινωνήσει με κάποιον προμηθευτή. Η διάθεση πλήρους ιστορικού για τη σχέση αυτή στο σύστημα CRM, θα προσφέρει το background και όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τη συνεργασία της εταιρείας με το συγκεκριμένο προμηθευτή. Ταυτόχρονα, θα πληροφορήσει το συνεργάτη σας για τα επιμέρους ζητήματα στα οποία θα πρέπει να δώσει προσοχή.
Συνέχεια στην επιχείρηση
Παράλληλα με το ιστορικό των επαφών σας, εφόσον είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης ή διευθυντικό στέλεχος, τότε οι επαφές που κάνουν οι υφιστάμενοι σας αποτελούν τη “γραμμή ζωής” της επιχείρησής σας ή αντίστοιχα της διεύθυνσης σας. Εάν ο καλύτερος πωλητής σας διαθέτει 100 “δυνατές” επαφές και αποφασίσει κάποια μέρα να παραιτηθεί, πού ακριβώς θα βρίσκονται αυτές; Θα αποχωρήσει απλά, παίρνοντάς και τις επαφές αυτές μαζί του; Η απάντηση και πάλι κρύβεται σε μία λύση CRM.