Share
Διαβάστε επίσης
Νέα & Ανακοινώσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Νέα & Ανακοινώσεις
Tην καινοτόμο πλατφόρμα SHOPRANOS Digital Commerce της SOFTONE επέλεξε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για τη δημιουργία ενός σύγχρονου B2B ηλεκτρονικού καταστήματος
Cloud
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Trends & Views
Πώς ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Μπορεί μέχρι πρότινος οι μικρομεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις (SMEs) σε διεθνές επίπεδο να εμφανίζονταν -τουλάχιστον- σκεπτικές με το ενδεχόμενο της υιοθέτησης υπηρεσιών Cloud ERP, ωστόσο τελευταία η συγκεκριμένη τάση δείχνει να μεταβάλλεται και δη με γοργούς ρυθμούς. Τι συνέβαλλε σε αυτήν τη νέα κατάσταση; Κατ’ αρχήν, το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις δείχνουν συνειδητοποιημένες αναφορικά με τη χρήση παρόχων υπηρεσιών για βασικές επιχειρηματικές εφαρμογές, όπως τέτοια θεωρείται και ένα ERP σύστημα.
Βλέπετε, όταν αντιλαμβάνονται τα πλεονεκτήματα που τους αποφέρει η επένδυση των χρημάτων τους, το αυξημένο επίπεδο ασφάλειας, την έλλειψη «άγχους» σχετικά με τη διαχείριση της πληροφοριακής υποδομής, την απουσία προμήθειας και εγκατάστασης servers, λογισμικού κ.ά., τότε δεν έχουν ούτε καν δεύτερες σκέψεις. Παράλληλα, σημαντικό ρόλο παίζει και η προσφορά ευρύτερης γκάμας δυνατοτήτων μέσω των Cloud υπηρεσιών, γεγονός το οποίο λειτουργεί ενισχυτικά προς την κατεύθυνση της υιοθέτησής τους.
Πρόσφατα, σε έρευνα που πραγματοποίησε η Software Advice -θυγατρική της Gartner- μεταξύ 250 μικρομεσαίων εταιρειών διεθνώς, αποδεικνύεται πως τα 2/3 εξ’ αυτών ΔΕΝ χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή κάποιο ERP σύστημα, ενώ το 44% βασίζονται σε ένα συνδυασμό διαφορετικών εφαρμογών, προκειμένου να εκτελέσουν διαδικασίες αντίστοιχες με αυτές ενός ERP. Παράλληλα, το 59% των ερωτηθέντων ανέφεραν ως κυριότερη αιτία για τη «στροφή» τους προς ένα ERP σύστημα, την ανάγκη καλύτερης αξιοποίησης των δεδομένων που προκύπτουν από τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες. Σημαντικά υψηλό (47%) είναι και το ποσοστό όσων μικρομεσαίων επιχειρήσεων επιδιώκουν να βελτιώσουν τη CRM βάση δεδομένων τους. Στόχος τους; Να αξιοποιήσουν πλήρως τις πελατοκεντρικές εφαρμογές που διαθέτουν προς όφελός τους.
Σε αυτήν τη λογική εντάσσεται και η δυναμική παρουσία των Cloud ERP υπηρεσιών, και δη στο χώρο των SMEs, καθώς οι τελευταίες αναζητούν νέες δυνατότητες και εργαλεία, τα οποία θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν τη συνολική αποδοτικότητά τους.
Η έρευνα της Software Advice καταλήγει πως μπορεί το Cloud ERP να αποτελεί την «επόμενη ημέρα», ωστόσο το στάδιο της υλοποίησης δείχνει να «φοβίζει» τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Γεγονός που αντιμετωπίζεται με έναν απλό τρόπο: διαθέτοντας το ανάλογο προσωπικό και τον απαιτούμενο χρόνο, προκειμένου να υποστηριχτεί ένα τέτοιο project. Γιατί, δίχως άλλο, η λειτουργία ενός ERP συστήματος θα κριθεί επιτυχημένη (ή μη) από το βαθμό δέσμευσης της εσωτερικής ομάδας που έχει αναλάβει να «τρέξει» την υλοποίηση.