Home  ›  Blog  ›  Mobility  ›  Σε ποια φάση enterprise mobility ωριμότητας βρίσκεστε;



Σε ποια φάση enterprise mobility ωριμότητας βρίσκεστε;

July 29, 2015


Mobility

Ένα από τα πλέον σημαντικά στοιχεία που αφορούν τον τομέα του enterprise mobility είναι το μοντέλο της ωρίμανσής του. Μια σειρά από μελέτες και έρευνες δείχνουν πως υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της απόδοσης μιας επιχείρησης και του βαθμού ωριμότητάς της στον τομέα του enterprise mobility. Έτσι, λοιπόν, εταιρείες με μεγαλύτερη «ωριμότητα» και ξεκάθαρη στρατηγική, εμφανίζουν υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης των εσόδων τους και καλύτερα λειτουργικά περιθώρια.

Όμως, ποια στοιχεία στηρίζουν και οδηγούν στην υιοθέτηση ενός «ώριμου» μοντέλου, μέσω του οποίου μια επιχείρηση θα ωφεληθεί; Επιγραμματικά, διακρίνονται τρεις φάσεις: επίγνωση, αντίδραση και πρόληψη.

Η “ταυτότητα” των 3 φάσεων ωριμότητας

Μπορεί η φορητότητα και η εν γένει διείσδυση και χρήση της κινητής τηλεφωνίας σε διεθνές επίπεδο να έχει ξεφύγει από κάθε όριο, ωστόσο υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν έχουν εντάξει ακόμη τη συγκεκριμένη πραγματικότητα στη στρατηγική τους. Βρίσκονται δε, στη φάση της επίγνωσης. Σε αυτές, οι υπάλληλοί τους φέρνουν και χρησιμοποιούν τις φορητές συσκευές τους στο γραφείο (Bring Your Own Device – BYOD) και εγκαθιστούν όσες και όποιες εφαρμογές επιθυμούν! Στοιχεία, τα οποία έχουν θετική επίδραση στην αποδοτικότητα των υπαλλήλων, ωστόσο την ίδια στιγμή εγείρουν σημαντικά ερωτηματικά και υψηλό ρίσκο για την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα των εταιρικών πληροφοριών.

Όταν μια επιχείρηση αντιληφθεί τους κινδύνους που σχετίζονται με την απόλυτη ελευθερία (λέγε με και ασυδοσία…) αναφορικά με την -κατά το δοκούν- χρήση συσκευών και εφαρμογών, τότε εισέρχεται στη φάση της αντίδρασης. Τότε, λαμβάνει συγκεκριμένα μέτρα (όπως λ.χ. την εγκατάσταση λογισμικού διαχείρισης enterprise mobility), συντάσσει και ξεκινάει την εφαρμογή αναλυτικών πολιτικών BYOD, ενώ ταυτόχρονα, η ανεξέλεγκτη εγκατάσταση και χρήση εφαρμογών περιορίζεται σε σημαντικό βαθμό. Αποτέλεσμα; Μια επιχείρηση να ενδυναμώνει τα επίπεδα προστασίας των πληροφοριών και δεδομένων της. Το μοναδικό… «αγκάθι»; Μπορεί να επηρεαστεί η συνολική παραγωγικότητα των υπαλλήλων.

Η δυνατότητα της πρόληψης συγκαταλέγεται στα προτερήματα που διαθέτει η διοίκηση μιας εταιρείας, καθώς της επιτρέπει -μεταξύ άλλων- να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα. Σε αυτό το πλαίσιο, ολοένα και περισσότερα στελέχη αντιλαμβάνονται τις δυσκολίες και τους περιορισμούς που «γεννά» η διαχείριση των φορητών συσκευών και η ταυτόχρονη μετάβαση και υιοθέτηση του μοντέλου της διαχείρισης του mobile περιεχομένου και εφαρμογών. Έτσι, λοιπόν, ξεκινούν την ανάπτυξη των απαιτούμενων dashboards και των custom mobile φορητών εφαρμογών για τη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών, τη διευκόλυνση των πωλήσεων, την ενεργή υποστήριξη των πελατών και την εν γένει συνεργασία μαζί τους.

Επειδή από τη θεωρία στην πράξη, σε πολλές περιπτώσεις παρατηρούνται σημαντικές δυσκολίες, ακόμη και αστοχίες, θα πρέπει να τονιστεί πως πολλές επιχειρήσεις συνήθως… σκοντάφτουν στην πορεία από την επίγνωση προς την αντίδραση.

Ενδεχομένως να αναρωτιέστε γιατί θα πρέπει να σας ενδιαφέρει ο βαθμός της ωριμότητας σχετικά με το enterprise mobility. Η απάντηση είναι ιδιαίτερα απλή: Στην περίπτωση που έννοιες όπως η αύξηση των εσόδων, τα βελτιωμένα περιθώρια λειτουργικού κέρδους, η ενισχυμένη παραγωγικότητα, ο εξορθολογισμός των ακολουθούμενων επιχειρηματικών διαδικασιών, η τεκμηριωμένη ανάπτυξη εφαρμογών κ.ο.κ. είναι σημαντικές για την επιχείρηση σας, τότε θα πρέπει να το εντάξετε στην καθημερινότητά σας! Τόσο απλά!





#Mobile    

Σχετικά Άρθρα