Εναρμονιστείτε πλήρως με όλες τις απαιτήσεις που απορρέουν για την επιχείρησή σας από την υποχρεωτική διασύνδεση εμπορικών εφαρμογών και τερματικών POS, και τη διαβίβαση δεδομένων συναλλαγών στην ΑΑΔΕ.
Σε συνεργασία με τη συντριπτική πλειοψηφία παρόχων POS της αγοράς, η SOFTONE έχει προχωρήσει στην ενημέρωση όλων των εμπορικών εφαρμογών και ταμειακών συστημάτων της (πλατφόρμες ERP, εφαρμογές για ελεύθερους επαγγελματίες και πολύ μικρές επιχειρήσεις, λύσεις ψηφιακής ταμειακής και εστίασης) με τα πρωτόκολλα τεχνικής διασύνδεσης, παρέχοντάς σας μία ολοκληρωμένη λύση διεκπεραίωσης συναλλαγών, αποδοχής πληρωμών και διαβίβασης των προβλεπόμενων φορολογικών δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA.
Εκμεταλλευτείτε τη μοναδική ευκαιρία που σας προσφέρει η συνεργασία της SOFTONE με τον πάροχο πληρωμών Euronet Merchant Services “epay”. Διασυνδέστε οποιαδήποτε εφαρμογή της SOFTONE με τα σύγχρονα τερματικά της epay και κερδίστε!
Περιορίστε το λειτουργικό κόστος της διεξαγωγής των καθημερινών σας συναλλαγών. Αποκτήστε και χρησιμοποιήστε εντελώς δωρεάν την εξειδικευμένη λειτουργική ενότητα SOFTONE POS Connector, που απαιτείται για τη λειτουργία της διασύνδεσης και επικοινωνίας της εφαρμογής της επιχείρησής σας και του τερματικού POS.
Αντλήστε μεγαλύτερη αξία από κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με αποδοχή καρτών,
αξιοποιώντας ένα σύγχρονο πακέτο ολοκληρωμένων υπηρεσιών της epay.
Παροχή μηνιαίας συντήρησης 1 τερματικού Android και 1 SoftPOS
Πρόσθετη επιστροφή προμήθειας 0,2% για κάθε συναλλαγή DCC (σε ξένο νόμισμα)
Εγγύηση καλής λειτουργίας τερματικού Android συνολικής διάρκειας 1 έτους
24x7 τηλεφωνική υποστήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό της epay
Ενδιαφέρεστε για απόκτηση τερματικού;
Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Εκμεταλλευτείτε τη μοναδική ευκαιρία που σας προσφέρει η συνεργασία της SOFTONE με τον πάροχο πληρωμών Worldline στην Ελλάδα. Διασυνδέστε οποιαδήποτε εφαρμογή της SOFTONE με τις σύγχρονες λύσεις POS της Worldline και κερδίστε!
Περιορίστε το λειτουργικό κόστος της διεξαγωγής των καθημερινών σας συναλλαγών. Αποκτήστε και χρησιμοποιήστε εντελώς δωρεάν την εξειδικευμένη λειτουργική ενότητα SOFTONE POS Connector, που απαιτείται για τη λειτουργία της διασύνδεσης και επικοινωνίας της εφαρμογής της επιχείρησής σας και του τερματικού POS.
Κερδίστε περισσότερα από τη διεξαγωγή των εμπορικών σας συναλλαγών, εκμεταλλευόμενοι τα μοναδικά προνόμια των ολοκληρωμένων λύσεων της Worldline Greece, αποκλειστικά για τους πελάτες της SOFTONE!
Πίστωση των εκκαθαρισμένων συναλλαγών σε οποιαδήποτε από τις 4 συστημικές τράπεζες με μηδενική χρέωση *
Εγγύηση 1 έτους υπό την επιφύλαξη ορθής χρήσης του τερματικού Android
24x7 τηλεφωνική υποστήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό της Worldline & Cardlink a Worldline brand
* Δεν ισχύει για αιτήσεις μέσω Δικτύου Καταστημάτων Eurobank
Τώρα μπορείτε να έχετε επιπλέον προνόμια που σας προσφέρει η συνεργασία της Worldline Greece με την Τράπεζα Eurobank. Ειδικότερα:
✓ Δωρεάν χρήση τερματικού Smart POS app και τεχνική υποστήριξη Android POS για τους πρώτους 6 μήνες
✓ Άμεση πρόσβαση σε σύγχρονες υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας μέσω του πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων της Eurobank
✓ Επιστροφή προμήθειας έως και 0,75% για συναλλαγές DCC (σε ξένο νόμισμα)
✓ Κάντε δικό σας ένα από τα νέα πακέτα συναλλαγών Easy, τα οποία περιλαμβάνουν:
Τα πακέτα συναλλαγών Easy διατίθενται από 19€/μήνα, και αφορούν επιχειρήσεις με ετήσιες συναλλαγές με κάρτα ύψους έως 48.000€. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα Eurobank με το οποίο συνεργάζεστε.
Η προσφορά ισχύει ώς και 31/12/24 και αποκλειστικά για νέους πελάτες της Worldline Greece.
* Kαλύπτει αποκλειστικά τις εγχώριες χρεωστικές, προπληρωμένες και πιστωτικές κάρτες πληρωμών, ενώ εξαιρούνται οι business αλλά και όλες οι κάρτες πληρωμών εκτός Ευροζώνης.
Ενδιαφέρεστε για απόκτηση τερματικού;
Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα διασύνδεσης του προγράμματός σας με τα τερματικά POS;
Αντικαταστήστε την παλιά σας εφαρμογή με μία από τις σύγχρονες λύσεις της SOFTONE σε ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ και διασφαλίστε την εμπρόθεσμη εναρμόνισή σας με τη νομοθεσία!
Με ενδιαφέρει
Η αυτοματοποίηση διευκολύνει τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Όσες περισσότερες διαδικασίες τυποποιεί μία εταιρεία, τόσο περισσότερο χρόνο απελευθερώνει για τους ανθρώπους της. Το Soft1 B.A.M απαλλάσσει τους εργαζόμενους από χρονοβόρες εργασίες, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες πιο σχετικές με τη θέση τους. Την ίδια στιγμή, διασφαλίζει ότι οι εργασίες αυτές εκτελούνται πάντα όπως έχουν οριστεί.
Η μηχανή αυτοματοποίησης του Soft1 Series 6 βοηθάει τις επιχειρήσεις να εξαλείψουν περιττές χειροκίνητες ενέργειες και ανθρώπινα λάθη, που κοστίζουν σε χρόνο και ανθρώπινους πόρους. Το Soft1 B.A.M. ενημερώνει το χρήστη για εκκρεμείς ενέργειες, στέλνει υπενθυμίσεις, ελέγχει το status εργασιών και πολλά άλλα. Η χρήση του Soft1 B.A.M μειώνει τη συνολική προσπάθεια, το χρόνο και το κόστος που απαιτούνται για την επιτυχή εκτέλεση μίας σειράς εργασιών.
Το Soft1 B.A.M επιτρέπει στα στελέχη των επιχειρήσεων να αναλύουν διεξοδικά αναφορές για τρέχουσες τάσεις, να εντοπίζουν σημαντικά προβλήματα ή καθυστερήσεις και να παρακολουθούν την απόδοση ανθρώπων και διαδικασιών, σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους βοηθάει να σχεδιάζουν και να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, αλλά και να λαμβάνουν έγκαιρα και γρήγορα τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Η μηχανή αυτοματοποίησης του Soft1 Series 6 επιτρέπει στο χρήστη να σχεδιάσει, να χτίσει (και να τροποποιήσει) οποιαδήποτε εργασία με παράλληλα ή διαδοχικά βήματα, από απλά projects έως πιο σύνθετες διαδικασίες κατά μήκος της επιχείρησης. Χωρίς ειδική εκπαίδευση ή κωδικοποίηση. Απλά, εισάγοντας κάθε βήμα της διαδικασίας με λειτουργία drag & drop.
Με το Soft1 B.A.M, μπορείτε να ορίσετε κρίσιμες πολιτικές και συνθήκες και να αναπτύξετε αποτελεσματικά μια διαδικασία, εμπλέκοντας τους χρήστες μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Η χορήγηση και η διασφάλιση των δικαιωμάτων πρόσβασης κάθε χρήστη, γίνεται σύμφωνα με το ρόλο του στην επιχείρηση και την υπό διαμόρφωση διαδικασία.
Η μηχανή Soft1 B.A.M μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε ενότητα, οποιασδήποτε λύσης Soft1, συμπεριλαμβανομένων των Soft1 web και mobile εφαρμογών. Με τον τρόπο αυτό, βοηθάει τις ομάδες να εργάζονται από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή, παρέχοντας ταυτόχρονα δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στους admin των διαδικασιών.
Διαχειριστείτε οποιαδήποτε διαδικασία, απευθείας μέσα από το Soft1. Ελέγξτε σε πραγματικό χρόνο κάθε επιμέρους στάδιο, εντοπίστε δυσλειτουργίες που οδηγούν σε καθυστερήσεις και επιλύστε τις πριν γίνουν πρόβλημα. «Ξεφορτωθείτε» κάθε περιττό βήμα, επανασχεδιάστε και βελτιώστε τις διαδικασίες σας σε χρόνο μηδέν. Παρακολουθήστε όλες τις αλλαγές που καταχωρούνται και διασφαλίστε ότι αυτές θα ενσωματώνονται σε κάθε νεότερη έκδοση μιας διαδικασίας.
Ελέγξτε εύκολα την πρόοδο κάθε διαδικασίας -βλέποντας το status της με τη μορφή ενός απλού διαγράμματος- και τις απαιτούμενες ενέργειες των χρηστών. Παρακολουθήστε φόρμες, εργασίες και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εκκρεμεί, σε πραγματικό χρόνο. Κρατήστε ενήμερα όλα τα μέλη της ομάδας που εμπλέκονται στη διαδικασία, διασφαλίζοντας την εκτέλεση των εργασιών τους, στον καθορισμένο χρόνο.
Το Soft1 B.A.M παρέχει τη δυνατότητα στον υπεύθυνο κάθε διαδικασίας, να δημιουργήσει ειδικά dashboards και εργαλεία gadgets ώστε να μπορεί να μετράει την απόδοσή της, με αναλυτικές real-time πληροφορίες. Η χρήση του B.A.M διευκολύνει την αξιολόγηση σημαντικών δεικτών, υποστηρίζοντας με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, την ευέλικτη λήψη αποφάσεων.
Η EVA -Enterprise Virtual Assistant- είναι ένας καινοτόμος virtual βοηθός που παρέχει στους χρήστες σημαντικές δυνατότητες αυτοματοποίησης μέσα από κάθε έξυπνη συσκευή, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους να ολοκληρώνουν εργασίες, σε λιγότερο χρόνο από ότι πριν. Η EVA προσφέρει στους χρήστες του Soft1 μία ασύγκριτη και μοναδική εμπειρία, καθώς πλέον μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλοεπιδρούν με το λογισμικό όπως ακριβώς κάνουν και με τους συναδέλφους τους: μέσω της ομιλίας! Για πρώτη φορά, οι εργαζόμενοι μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα και τις πληροφορίες του συστήματος ERP, χωρίς να χρειάζεται καν να συνδεθούν σε αυτό.
Η EVA «ζωντανεύει» μέσα από μία σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν γνωστικές λειτουργίες, λειτουργίες επεξεργασίας ομιλίας, καθώς και ένα έξυπνο conversational user interface. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες λύσεις μηχανικής που διατίθενται σήμερα και αξιοποιεί τις δυνατότητες των cloud τεχνολογιών και των web services της SoftOne στην πλατφόρμα Microsoft Azure. Αποτέλεσμα; Η EVA μπορεί και επεξεργάζεται την ομιλία του χρήστη μέσα από διάφορα κανάλια, καταλαβαίνοντας πλήρως τι ζητάει κάθε φορά, σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Η EVA προσφέρει μία εντυπωσιακή εμπειρία χρήσης, καθώς είναι ο πιο φυσικός, εύκολος και γρήγορος τρόπος λειτουργίας. Αξιοποιώντας τόσο γνωστικές, όσο και δυνατότητες συνομιλίας, η EVA μπορεί να εκτελεί διάφορα tasks και να ανταποκρίνεται άμεσα σε απλά αιτήματα του χρήστη μέσα από το Skype ή το Facebook Messenger.
Με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση του χρήστη σχετικά με οικονομικά ή άλλα στοιχεία, πωλήσεις, παραγγελίες, αγορές, αποθέματα ειδών, εγκρίσεις κα. Παράλληλα, είναι σε θέση να στέλνει και να διαχειρίζεται alerts, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης, είναι απλώς να ρωτήσει την EVA.
Η EVA είναι εδώ και το μέλλον είναι δικό της. Με τη σταδιακή ενσωμάτωση περισσότερων καινοτόμων τεχνολογιών, η EVA θα μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Αξιοποιώντας μελλοντικά ακόμη περισσότερες δυνατότητες machine learning, η EVA θα είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να αυτοματοποιεί τις περισσότερες εργασίες και ενέργειες που πραγματοποιούν καθημερινά οι εργαζόμενοι.
Εμπλέκοντας τους χρήστες με τον πλέον φυσικό τρόπο, τη συνομιλία, η EVA αναμένεται να αποτελέσει στο σύντομο μέλλον, το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας τους με το ERP.