Εφαρμογές SOFTONE
Διασύνδεση με τερματικά POS











Εναρμονιστείτε πλήρως με όλες τις απαιτήσεις που απορρέουν για την επιχείρησή σας από την υποχρεωτική διασύνδεση εμπορικών εφαρμογών και τερματικών POS, και τη διαβίβαση δεδομένων συναλλαγών στην ΑΑΔΕ.

Σε συνεργασία με τη συντριπτική πλειοψηφία παρόχων POS της αγοράς, η SOFTONE έχει προχωρήσει στην ενημέρωση όλων των εμπορικών εφαρμογών και ταμειακών συστημάτων της (πλατφόρμες ERP, εφαρμογές για ελεύθερους επαγγελματίες και πολύ μικρές επιχειρήσεις, λύσεις ψηφιακής ταμειακής και εστίασης) με τα πρωτόκολλα τεχνικής διασύνδεσης, παρέχοντάς σας μία ολοκληρωμένη λύση διεκπεραίωσης συναλλαγών, αποδοχής πληρωμών και διαβίβασης των προβλεπόμενων φορολογικών δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA.



Επιλέξτε πάροχο POS



Euronet Merchant Services “epay”

Συνεχίστε απρόσκοπτα τη διεξαγωγή συναλλαγών και την αποδοχή πληρωμών με χρήση καρτών, εκπληρώνοντας παράλληλα όλες τις φορολογικές υποχρεώσεις της επιχείρησής σας αναφορικά με την αποστολή των δεδομένων των συναλλαγών στην ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.

Προχωρήστε στη διασύνδεση οποιασδήποτε εφαρμογής SOFTONE με τα σύγχρονα τερματικά της epay, ενός εκ των μεγαλύτερων παρόχων ηλεκτρονικών πληρωμών στην ελληνική αγορά και στρατηγικού συνεργάτη της Τράπεζας Πειραιώς, και αντλήστε μεγαλύτερη αξία από τις καθημερινές συναλλαγές της επιχείρησής σας, εκμεταλλευόμενοι μοναδικά προνόμια λειτουργίας!


Μοναδικά προνόμια διασύνδεσης εφαρμογών SOFTONE & τερματικών POS epay

Εκμεταλλευτείτε τη μοναδική ευκαιρία που σας προσφέρει η συνεργασία της SOFTONE με τον πάροχο πληρωμών Euronet Merchant Services “epay”. Διασυνδέστε οποιαδήποτε εφαρμογή της SOFTONE με τα σύγχρονα τερματικά της epay και κερδίστε!



Δωρεάν λειτουργία διασύνδεσης
εφαρμογής & POS

Περιορίστε το λειτουργικό κόστος της διεξαγωγής των καθημερινών σας συναλλαγών. Αποκτήστε και χρησιμοποιήστε εντελώς δωρεάν την εξειδικευμένη λειτουργική ενότητα SOFTONE POS Connector, που απαιτείται για τη λειτουργία της διασύνδεσης και επικοινωνίας της εφαρμογής της επιχείρησής σας και του τερματικού POS.



Ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών διεξαγωγής
και αποδοχής πληρωμών από την epay!

Αντλήστε μεγαλύτερη αξία από κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με αποδοχή καρτών,
αξιοποιώντας ένα σύγχρονο πακέτο ολοκληρωμένων υπηρεσιών της epay.



Παροχή μηνιαίας συντήρησης 1 τερματικού Android και 1 SoftPOS



Πρόσθετη επιστροφή προμήθειας 0,2% για κάθε συναλλαγή DCC (σε ξένο νόμισμα)



Εγγύηση καλής λειτουργίας τερματικού Android συνολικής διάρκειας 1 έτους



24x7 τηλεφωνική υποστήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό της epay



Πίστωση πληρωμών 365 μέρες το χρόνο συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων και αργιών



Αποκτήστε ένα τερματικό POS της epay



Ενδιαφέρεστε για απόκτηση τερματικού;
Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.






    *Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική.



    Worldline

    Αναβαθμίστε σήμερα τη διαδικασία αποδοχής πληρωμών με τη χρήση πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την πλήρη και έγκαιρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας με όλες τις νέες διατάξεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διεξαγωγή συναλλαγών πωλήσεων.

    Επιλέξτε τη διασύνδεση οποιασδήποτε εμπορικής εφαρμογής SOFTONE με τις λύσεις πληρωμών της Worldline στην Ελλάδα, τερματικά Worldline και Cardlink a Worldline brand, ενός εκ των κορυφαίων διεθνώς παρόχων προϊόντων και υπηρεσιών αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών, που εμπιστεύονται περισσότερες από 135.000 επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.


    Μοναδικά προνόμια διασύνδεσης εφαρμογών SOFTONE & λύσεων Worldline

    Εκμεταλλευτείτε τη μοναδική ευκαιρία που σας προσφέρει η συνεργασία της SOFTONE με τον πάροχο πληρωμών Worldline στην Ελλάδα. Διασυνδέστε οποιαδήποτε εφαρμογή της SOFTONE με τις σύγχρονες λύσεις POS της Worldline και κερδίστε!



    Δωρεάν λειτουργία διασύνδεσης
    εφαρμογής & POS

    Περιορίστε το λειτουργικό κόστος της διεξαγωγής των καθημερινών σας συναλλαγών. Αποκτήστε και χρησιμοποιήστε εντελώς δωρεάν την εξειδικευμένη λειτουργική ενότητα SOFTONE POS Connector, που απαιτείται για τη λειτουργία της διασύνδεσης και επικοινωνίας της εφαρμογής της επιχείρησής σας και του τερματικού POS.



    Σύγχρονες, «προνομιακές» λύσεις αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών από τη Worldline!

    Κερδίστε περισσότερα από τη διεξαγωγή των εμπορικών σας συναλλαγών, εκμεταλλευόμενοι τα μοναδικά προνόμια των ολοκληρωμένων λύσεων της Worldline Greece, αποκλειστικά για τους πελάτες της SOFTONE!



    Πίστωση των εκκαθαρισμένων συναλλαγών σε οποιαδήποτε από τις 4 συστημικές τράπεζες με μηδενική χρέωση *



    Εγγύηση 1 έτους υπό την επιφύλαξη ορθής χρήσης του τερματικού Android



    24x7 τηλεφωνική υποστήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό της Worldline & Cardlink a Worldline brand

    * Δεν ισχύει για αιτήσεις μέσω Δικτύου Καταστημάτων Eurobank

    Είστε πελάτης της Τράπεζας Eurobank;

    Τώρα μπορείτε να έχετε επιπλέον προνόμια που σας προσφέρει η συνεργασία της Worldline Greece με την Τράπεζα Eurobank. Ειδικότερα:

    Δωρεάν χρήση τερματικού Smart POS app και τεχνική υποστήριξη Android POS για τους πρώτους 6 μήνες

    Άμεση πρόσβαση σε σύγχρονες υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας μέσω του πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων της Eurobank

    Επιστροφή προμήθειας έως και 0,75% για συναλλαγές DCC (σε ξένο νόμισμα)

    Κάντε δικό σας ένα από τα νέα πακέτα συναλλαγών Easy, τα οποία περιλαμβάνουν:

    • Χρήση τερματικού Android POS τελευταίας τεχνολογίας (Α80 & Α920 Pro)
    • Προκαθορισμένο κόστος προμήθειας συναλλαγών *

    Τα πακέτα συναλλαγών Easy διατίθενται από 19€/μήνα, και αφορούν επιχειρήσεις με ετήσιες συναλλαγές με κάρτα ύψους έως 48.000€. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα Eurobank με το οποίο συνεργάζεστε.

    Η προσφορά ισχύει ώς και 31/12/24 και αποκλειστικά για νέους πελάτες της Worldline Greece.

    * Kαλύπτει αποκλειστικά τις εγχώριες χρεωστικές, προπληρωμένες και πιστωτικές κάρτες πληρωμών, ενώ εξαιρούνται οι business αλλά και όλες οι κάρτες πληρωμών εκτός Ευροζώνης.



    Αποκτήστε ένα τερματικό POS της Worldline



    Ενδιαφέρεστε για απόκτηση τερματικού;
    Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.






      *Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική.



      Διασύνδεση Εφαρμογών SOFTONE με τα POS των κορυφαίων Παρόχων!

      Με γνώμονα πάντοτε τη βέλτιστη υποστήριξη των επιχειρήσεων για την εμπρόθεσμη εναρμόνισή τους με όλες τις μεταρρυθμίσεις και νομοθετικές παρεμβάσεις που αφορούν τη διεξαγωγή συναλλαγών και τη διαβίβαση των φορολογικών δεδομένων στην ΑΑΔΕ, η SOFTONE έχει προχωρήσει στη δημιουργία νέων εκδόσεων για το σύνολο των εμπορικών εφαρμογών της, οι οποίες υποστηρίζουν την απρόσκοπτη διασύνδεσή τους με τα τερματικά POS της συντριπτικής πλειοψηφίας της αγοράς (>95%).

      Ειδικότερα, αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας των λύσεών της, οι οποίες συνεργάζονται απρόσκοπτα με οποιοδήποτε τρίτο σύστημα και εφαρμογή, η SOFTONE διασφαλίζει την εύρυθμη και σύννομη λειτουργία των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας τη διασύνδεση όλων των εμπορικών της εφαρμογών με τα τερματικά POS των κάτωθι παρόχων.


      Οι εφαρμογές της SOFTONE διασυνδέεονται με το +95% των POS της αγοράς!

      Αντιμετωπίζετε πρόβλημα διασύνδεσης του προγράμματός σας με τα τερματικά POS;

      Αντικαταστήστε την παλιά σας εφαρμογή με μία από τις σύγχρονες λύσεις της SOFTONE σε ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ και διασφαλίστε την εμπρόθεσμη εναρμόνισή σας με τη νομοθεσία!

      Με ενδιαφέρει






      Soft1 B.A.M

      Το Soft1 Business Automation Machine είναι ένα εργαλείο που καθορίζει, συντονίζει και αυτοματοποιεί την εκτέλεση επιχειρησιακών διαδικασιών. Διαθέσιμο για κάθε λειτουργία του Soft1, επιτρέπει την αυτοματοποίηση τόσο μίας σύντομης σειράς ενεργειών, όσο και πολύπλοκων επαναλαμβανόμενων διαδικασιών.

      Το Soft1 B.A.M αλλάζει ουσιαστικά τον τρόπο λειτουργίας εργαζομένων και τμημάτων, παρέχοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν εύκολα, τις δικές τους αυτοματοποιημένες διαδικασίες.


      Ανακαλύψτε τα οφέλη της αυτοματοποίησης


      Ενίσχυση παραγωγικότητας

      Η αυτοματοποίηση διευκολύνει τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Όσες περισσότερες διαδικασίες τυποποιεί μία εταιρεία, τόσο περισσότερο χρόνο απελευθερώνει για τους ανθρώπους της. Το Soft1 B.A.M απαλλάσσει τους εργαζόμενους από χρονοβόρες εργασίες, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες πιο σχετικές με τη θέση τους. Την ίδια στιγμή, διασφαλίζει ότι οι εργασίες αυτές εκτελούνται πάντα όπως έχουν οριστεί.


      Ελαχιστοποίηση χρόνου και λαθών

      Η μηχανή αυτοματοποίησης του Soft1 Series 6 βοηθάει τις επιχειρήσεις να εξαλείψουν περιττές χειροκίνητες ενέργειες και ανθρώπινα λάθη, που κοστίζουν σε χρόνο και ανθρώπινους πόρους. Το Soft1 B.A.M. ενημερώνει το χρήστη για εκκρεμείς ενέργειες, στέλνει υπενθυμίσεις, ελέγχει το status εργασιών και πολλά άλλα. Η χρήση του Soft1 B.A.M μειώνει τη συνολική προσπάθεια, το χρόνο και το κόστος που απαιτούνται για την επιτυχή εκτέλεση μίας σειράς εργασιών.


      Ισχυρή πληροφόρηση

      Το Soft1 B.A.M επιτρέπει στα στελέχη των επιχειρήσεων να αναλύουν διεξοδικά αναφορές για τρέχουσες τάσεις, να εντοπίζουν σημαντικά προβλήματα ή καθυστερήσεις και να παρακολουθούν την απόδοση ανθρώπων και διαδικασιών, σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους βοηθάει να σχεδιάζουν και να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, αλλά και να λαμβάνουν έγκαιρα και γρήγορα τεκμηριωμένες αποφάσεις.






      Η αυτοματοποίηση διαδικασιών στην πράξη




      Σχεδίαση με drag & drop

      Η μηχανή αυτοματοποίησης του Soft1 Series 6 επιτρέπει στο χρήστη να σχεδιάσει, να χτίσει (και να τροποποιήσει) οποιαδήποτε εργασία με παράλληλα ή διαδοχικά βήματα, από απλά projects έως πιο σύνθετες διαδικασίες κατά μήκος της επιχείρησης. Χωρίς ειδική εκπαίδευση ή κωδικοποίηση. Απλά, εισάγοντας κάθε βήμα της διαδικασίας με λειτουργία drag & drop.

      Καθορισμός κανόνων & δικαιωμάτων

      Με το Soft1 B.A.M, μπορείτε να ορίσετε κρίσιμες πολιτικές και συνθήκες και να αναπτύξετε αποτελεσματικά μια διαδικασία, εμπλέκοντας τους χρήστες μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Η χορήγηση και η διασφάλιση των δικαιωμάτων πρόσβασης κάθε χρήστη, γίνεται σύμφωνα με το ρόλο του στην επιχείρηση και την υπό διαμόρφωση διαδικασία.

      Λειτουργία mobility

      Η μηχανή Soft1 B.A.M μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε ενότητα, οποιασδήποτε λύσης Soft1, συμπεριλαμβανομένων των Soft1 web και mobile εφαρμογών. Με τον τρόπο αυτό, βοηθάει τις ομάδες να εργάζονται από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή, παρέχοντας ταυτόχρονα δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στους admin των διαδικασιών.





      Βελτιστοποίηση βημάτων

      Διαχειριστείτε οποιαδήποτε διαδικασία, απευθείας μέσα από το Soft1. Ελέγξτε σε πραγματικό χρόνο κάθε επιμέρους στάδιο, εντοπίστε δυσλειτουργίες που οδηγούν σε καθυστερήσεις και επιλύστε τις πριν γίνουν πρόβλημα. «Ξεφορτωθείτε» κάθε περιττό βήμα, επανασχεδιάστε και βελτιώστε τις διαδικασίες σας σε χρόνο μηδέν. Παρακολουθήστε όλες τις αλλαγές που καταχωρούνται και διασφαλίστε ότι αυτές θα ενσωματώνονται σε κάθε νεότερη έκδοση μιας διαδικασίας.

      Παρακολούθηση διαδικασιών

      Ελέγξτε εύκολα την πρόοδο κάθε διαδικασίας -βλέποντας το status της με τη μορφή ενός απλού διαγράμματος- και τις απαιτούμενες ενέργειες των χρηστών. Παρακολουθήστε φόρμες, εργασίες και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εκκρεμεί, σε πραγματικό χρόνο. Κρατήστε ενήμερα όλα τα μέλη της ομάδας που εμπλέκονται στη διαδικασία, διασφαλίζοντας την εκτέλεση των εργασιών τους, στον καθορισμένο χρόνο.

      Έξυπνη αξιολόγηση

      Το Soft1 B.A.M παρέχει τη δυνατότητα στον υπεύθυνο κάθε διαδικασίας, να δημιουργήσει ειδικά dashboards και εργαλεία gadgets ώστε να μπορεί να μετράει την απόδοσή της, με αναλυτικές real-time πληροφορίες. Η χρήση του B.A.M διευκολύνει την αξιολόγηση σημαντικών δεικτών, υποστηρίζοντας με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, την ευέλικτη λήψη αποφάσεων.






      Γνωρίστε την EVA


      Η EVA -Enterprise Virtual Assistant- είναι ένας καινοτόμος virtual βοηθός που παρέχει στους χρήστες σημαντικές δυνατότητες αυτοματοποίησης μέσα από κάθε έξυπνη συσκευή, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους να ολοκληρώνουν εργασίες, σε λιγότερο χρόνο από ότι πριν. Η EVA προσφέρει στους χρήστες του Soft1 μία ασύγκριτη και μοναδική εμπειρία, καθώς πλέον μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλοεπιδρούν με το λογισμικό όπως ακριβώς κάνουν και με τους συναδέλφους τους: μέσω της ομιλίας! Για πρώτη φορά, οι εργαζόμενοι μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα και τις πληροφορίες του συστήματος ERP, χωρίς να χρειάζεται καν να συνδεθούν σε αυτό.




      Η εσωτερική ομορφιά της EVA

      Η EVA «ζωντανεύει» μέσα από μία σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν γνωστικές λειτουργίες, λειτουργίες επεξεργασίας ομιλίας, καθώς και ένα έξυπνο conversational user interface. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες λύσεις μηχανικής που διατίθενται σήμερα και αξιοποιεί τις δυνατότητες των cloud τεχνολογιών και των web services της SoftOne στην πλατφόρμα Microsoft Azure. Αποτέλεσμα; Η EVA μπορεί και επεξεργάζεται την ομιλία του χρήστη μέσα από διάφορα κανάλια, καταλαβαίνοντας πλήρως τι ζητάει κάθε φορά, σε οποιαδήποτε γλώσσα.





      Περισσότερο από μία μοναδική εμπειρία


      Η EVA προσφέρει μία εντυπωσιακή εμπειρία χρήσης, καθώς είναι ο πιο φυσικός, εύκολος και γρήγορος τρόπος λειτουργίας. Αξιοποιώντας τόσο γνωστικές, όσο και δυνατότητες συνομιλίας, η EVA μπορεί να εκτελεί διάφορα tasks και να ανταποκρίνεται άμεσα σε απλά αιτήματα του χρήστη μέσα από το Skype ή το Facebook Messenger.

      Με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση του χρήστη σχετικά με οικονομικά ή άλλα στοιχεία, πωλήσεις, παραγγελίες, αγορές, αποθέματα ειδών, εγκρίσεις κα. Παράλληλα, είναι σε θέση να στέλνει και να διαχειρίζεται alerts, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης, είναι απλώς να ρωτήσει την EVA.





      Το μέλλον ανήκει στην EVA


      Η EVA είναι εδώ και το μέλλον είναι δικό της. Με τη σταδιακή ενσωμάτωση περισσότερων καινοτόμων τεχνολογιών, η EVA θα μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων.

      Αξιοποιώντας μελλοντικά ακόμη περισσότερες δυνατότητες machine learning, η EVA θα είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να αυτοματοποιεί τις περισσότερες εργασίες και ενέργειες που πραγματοποιούν καθημερινά οι εργαζόμενοι.

      Εμπλέκοντας τους χρήστες με τον πλέον φυσικό τρόπο, τη συνομιλία, η EVA αναμένεται να αποτελέσει στο σύντομο μέλλον, το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας τους με το ERP.