για τους πελάτες της EUROBANK
Η SOFTONE σε συνεργασία με τη Eurobank προσφέρει, σε επιλεγμένους πελάτες, τις προηγμένες λύσεις της για την εναρμόνισή τους με τις απαιτήσεις της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, αλλά και για την αναβάθμιση της καθημερινής λειτουργίας του τμήματος HR.
για κάθε σύστημα λογισμικού και εφαρμογή μισθοδοσίας, της επιχείρησης ή του λογιστή της
Η πρωτοποριακή λύση myErgani LIVE της SOFTONE αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του μοντέλου εργασίας ή του αριθμού των εργαζομένων που απασχολεί, διασφαλίζοντας την εναρμόνισή της με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.
Ενσωματώνοντας προηγμένα εργαλεία ελέγχου και συστήματα ειδοποιήσεων, το myErgani LIVE αποτελεί τη μοναδική λύση της αγοράς που προστατεύει πραγματικά τις επιχειρήσεις από λάθη και πρόστιμα, πραγματοποιώντας όλους τους απαραίτητους ελέγχους ΠΡΙΝ τη διαβίβαση των χτυπημάτων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.
Επικοινωνία με το ΕΡΓΑΝΗ και αυτόματη άντληση στοιχείων και δηλωθέντων ψηφιακών ωραρίων εργαζομένων
Αποστολή ψηφιακού ωραρίου και χτυπημάτων σε εξωτερικό πάροχο υπολογισμού μισθοδοσίας
Δημιουργία ψηφιακού ωραρίου εργαζομένων της επιχείρησης, είτε προϋπολογιστικά είτε απολογιστικά
Υπολογισμός μισθοδοσίας από το δηλωθέν ψηφιακό ωράριο ή τις δηλώσεις προσέλευσης/αποχώρησης
Αυτόνομη λειτουργία χωρίς εφαρμογή μισθοδοσίας
Άμεση έναρξη χρήσης στο δοκιμαστικό περιβάλλον λειτουργίας του ΕΡΓΑΝΗ II
Ενσωματωμένο Mobile App
για σάρωση της κάρτας κατά την προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων από το χώρο εργασίας
Απρόσκοπτη διασύνδεση με οποιοδήποτε σύστημα φυσικής ωρομέτρησης
και αυτόματη λήψη και διαβίβαση δεδομένων στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Web Check In & Check Out
για τις ανάγκες απομακρυσμένης δήλωσης της ώρας προσέλευσης/αποχώρησης (remote work)
Το SOFTONE myWorkplace αποτελεί μια πρωτοποριακή πλατφόρμα αλληλεπίδρασης εργαζομένων και επιχείρησης, η οποία αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, επιτρέποντας την άμεση πρόσβαση κάθε εργαζόμενου σε πληροφορίες καθώς και την εκτέλεση εργασιών που σχετίζονται με το HR. Κάθε εργαζόμενος -και σύμφωνα με το ρόλο του- μπορεί να ανατρέχει άμεσα σε σημαντικές εταιρικές ενημερώσεις ή τα προσωπικά του στοιχεία, να καταχωρεί αιτήματα, να εγκρίνει άδειες υφισταμένων του, να έχει πρόσβαση στο πρόγραμμα εργασίας κα.
Ταυτόχρονα, η εμπλουτισμένη έκδοση της εφαρμογής, ενσωματώνει και τη λειτουργικότητα του myErgani LIVE επιτρέποντας στους εργαζομένους να τρέχουν μέσα από την εφαρμογή myWorkplace και όλες τις εργασίες που σχετίζονται με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας (να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο και μέσα από οποιαδήποτε συσκευή την προσέλευση και αποχώρησή τους από την εργασία).
*Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για ετήσια χρέωση
**Το κόστος της ετήσιας τηλεφωνικής υποστήριξης ανέρχεται στα 100€
***Το κόστος του αρχικού setup ανέρχεται στα 1600€
*Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για ετήσια χρέωση
**Το κόστος της ετήσιας τηλεφωνικής υποστήριξης ανέρχεται στα 200€
***Το κόστος του αρχικού setup ανέρχεται στα 2200€
Διάρκεια Συνδρομής | Έκπτωση |
2 έτη | 20% |
3 έτη | 30% |
4 έτη | 40% |