Εταιρεία

Λητώ A.E.

Κλάδος

Βρεφικά - Παιδικά Προϊόντα & Είδη Εγκυμοσύνης

Εφαρμογή που αντικαταστάθηκε

Atlantis & Landsteiner Retail

Λύση SoftOne

SOFTONE 300

Υλοποίηση έργου από

Soft Cell




Η μετάβαση στη λύση της SOFTONE, έδωσε αυτομάτως τέλος σε προβλήματα ταχύτητας και περιορισμούς που εντοπίζονταν στην καθημερινή λειτουργία της λιανικής. Το SOFTONE 300 υποστηρίζει αποτελεσματικά τη διαχείριση προωθητικών και ενεργειών Customer Loyalty, αυτοματοποιώντας παράλληλα την ενημέρωση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Λυκούργος Μαντζουρανίδης, Υπεύθυνος Μηχανογράφησης, ΛΗΤΩ Α.Ε.





Λητώ Βρεφικά Πολυκαταστήματα



Η ΛΗΤΩ Α.Ε. δραστηριοποιείται στην εμπορία και διανομή βρεφικών - παιδικών προϊόντων και ειδών εγκυμοσύνης. Με ένα διευρυμένο δίκτυο 13 καταστημάτων σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και ένα διαρκώς επεκτεινόμενο δίκτυο franchise, καθώς και διάθεση των προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα βρεφικών πολυκαταστημάτων στην εγχώρια αγορά, έχοντας ήδη επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στο εξωτερικό.




  • Συγκέντρωση όλων των λειτουργιών σε ένα ενιαίο σύστημα μηχανογράφησης
  • Αποτελεσματική διαχείριση εξειδικευμένων απαιτήσεων λειτουργίας δικτύου καταστημάτων λιανικής
  • Βελτίωση διαδικασιών ελέγχου αποθηκευτικών χώρων
  • Αναλυτική ενημέρωση λειτουργίας καταστημάτων και εξαγωγή σύνθετων αναφορών
  • Αδιάκοπη λειτουργία ταμείων καταστημάτων
  • Διασύνδεση ηλεκτρονικού καταστήματος με κεντρικό σύστημα μηχανογράφησης

  • Ενιαία κάλυψη όλων των business λειτουργιών από το SOFTONE 300
  • Αξιοποίηση των ισχυρών εργαλείων της ενότητας λιανικής του SOFTONE 300 για υποστήριξη αναγκών όπως loyalty schemes, δωροεπιταγές και προωθητικές ενέργειες
  • Δημιουργία ενοποιημένων λειτουργιών διαχείρισης αποθηκευτικών χώρων και ελέγχου αποθεμάτων
  • Προσθήκη custom αναφορών χρησιμοποιώντας τα εξελιγμένα εργαλεία παραμετροποίησης του SOFTONE 300
  • Διασφάλιση αδιάλειπτης λειτουργίας ταμειακών εργασιών, αξιοποιώντας τις εξελιγμένες front – back office δυνατότητες διασύνδεσης
  • Real-time επικοινωνία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη κεντρική βάση δεδομένων, με άμεση καταχώρηση παραγγελιών και διαχείριση προϊόντων από το SOFTONE 300

  • Σημαντική μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης του συστήματος μηχανογράφησης
  • Αποδοτικότερη λειτουργία συστήματος λιανικής και βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ καταστημάτων
  • Αξιόπιστη διαχείριση αποθηκευτικών χώρων, με πλήρη και άμεση εικόνα των αποθεμάτων της εταιρείας
  • Βελτιωμένη εταιρική οργάνωση και εξαγωγή ποιοτικών αναφορών λειτουργίας
  • Σημαντική εξοικονόμηση χρόνου, ταχύτερη εκτέλεση εργασιών και αύξηση ικανοποίησης πελατών
  • Άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση σχετικά με την κίνηση του ηλεκτρονικού καταστήματος και βελτίωση διαθεσιμότητας των προϊόντων


Δείτε πως μπορεί η επιχείρησή σας να κερδίσει περισσότερα με λιγότερα


Ζητήστε παρουσίαση του SOFTONE ERP