Η χρήση νέων, καινοτόμων τεχνολογιών παράγει ακόμη μεγαλύτερη αξία για τη σύγχρονη επιχείρηση, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε λειτουργία της.
Η SOFTONE πρωτοπορεί για μία ακόμη φορά και παρουσιάζει το SOFTONE Business Robotics, το SOFTONE Β.Α.Μ (Business Automation Machine) και την EVA, το νέο ψηφιακό βοηθό του SOFTONE ERP, φέρνοντας δυναμικά στο προσκήνιο την επόμενη γενιά της αυτοματοποίησης διαδικασιών, αυτήν του intelligent automation, της τεχνητής νοημοσύνης και του machine learning.
Αυξήστε άμεσα και εύκολα την παραγωγικότητα των ανθρώπων σας, μετατρέποντας τις επαναλαμβανόμενες καθημερινές εργασίες των ομάδων σας, σε τυποποιημένες και απόλυτα αυτοματοποιημένες ροές εργασιών.
Βάλτε τέλος στην πολυπλοκότητα κάθε διαδικασίας και εξαλείψτε κάθε περιττή ενέργεια που σας προσθέτει κόστος. Τυποποιήστε κάθε σημαντική διαδικασία και περιορίστε την πιθανότητα λαθών, αστοχιών και παραλείψεων που σχετίζονται με τον ανθρώπινο παράγοντα.
Δημιουργήστε και τροποποιήστε εύκολα τους κανόνες οποιασδήποτε διαδικασίας ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες σας, αξιοποιώντας το SOFTONE Business Robotics. Χωρίς την ανάγκη χρονοβόρων τεχνικών εργασιών, απλά και μόνο με μερικά κλικ.
Η εύκολη και γρήγορη πλοήγηση μεταξύ των βημάτων μίας διαδικασίας μέσα από τυποποιημένες οθόνες, καθιστά τον προγραμματισμό, την ολοκλήρωση και την παρακολούθηση των ροών εργασιών απλή για όλους τους χρήστες, χωρίς την ανάγκη καμίας εκπαίδευσης.
Εφαρμόστε κοινές αυτοματοποιημένες ροές διαδικασιών μεταξύ διαφορετικών ομάδων ή τμημάτων. Βελτιώστε σημαντικά το επίπεδο συνεργασίας των ανθρώπων σας και βοηθήστε κάθε εργαζόμενο νέο ή παλιό να ενημερώνεται γρήγορα για τον τρόπο εκτέλεσης των καθημερινών εργασιών.
Διασφαλίστε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών σας μέσα από πλήρως αυτοματοποιημένες, ακόμη και διατμηματικές διαδικασίες. Ελέγξτε εύκολα την πρόοδο κάθε σχετικής ροής εργασιών, καθορίζοντας τους κανόνες και τα επιμέρους βήματα μέσα από την αξιοποίηση του SOFTONE Business Robotics.
Αξιοποιώντας τις μοναδικές δυνατότητες του SOFTONE Business Robotics, οποιοδήποτε μέλος της ομάδας σας μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει πλήρως μοντελοποιημένες ροές απλών ή και σύνθετων εργασιών, χωρίς την ανάγκη ούτε μίας γραμμής κώδικα.
Δημιουργήστε ροές εργασίας μέσα από το εντυπωσιακό γραφικό περιβάλλον του SOFTONE Business Robotics, προσθέτοντας εύκολα βήματα με τη λειτουργία drag & drop. Καθορίστε εξίσου εύκολα τόσο την ιεραρχία όσο και τις ιδιότητες κάθε βήματος και τροποποιήστε οποιαδήποτε εργασία με τον ίδιο απλό και γρήγορο τρόπο.
Σχεδιάστε και εκτελέστε γρήγορα οποιαδήποτε διαδικασία, ανεξάρτητα από το πόσο περίπλοκη είναι, μέσα από μία wizard-like πλοήγηση που καθοδηγεί τους χρήστες βήμα-βήμα, εμφανίζοντας τους μόνο τα απαραίτητα -προς συμπλήρωση- στοιχεία για την ολοκλήρωση κάθε βήματος.
Αποκτήστε διαφάνεια στη ροή των διαδικασιών σας και απόλυτο έλεγχο - σε πραγματικό χρόνο - της προόδου οποιασδήποτε αυτοματοποιημένης ροής εργασιών. Εντοπίστε εύκολα δυσλειτουργίες ή περιττά βήματα και προσαρμόστε γρήγορα τις διαδικασίες σας με μερικά κλικ.
Η αυτοματοποίηση διευκολύνει τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Όσες περισσότερες διαδικασίες τυποποιεί μία εταιρεία, τόσο περισσότερο χρόνο απελευθερώνει για τους ανθρώπους της. Το SOFTONE B.A.M απαλλάσσει τους εργαζόμενους από χρονοβόρες εργασίες, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες πιο σχετικές με τη θέση τους. Την ίδια στιγμή, διασφαλίζει ότι οι εργασίες αυτές εκτελούνται πάντα όπως έχουν οριστεί.
Η μηχανή αυτοματοποίησης του SOFTONE ERP Series 6 βοηθάει τις επιχειρήσεις να εξαλείψουν περιττές χειροκίνητες ενέργειες και ανθρώπινα λάθη, που κοστίζουν σε χρόνο και ανθρώπινους πόρους. Το SOFTONE B.A.M. ενημερώνει το χρήστη για εκκρεμείς ενέργειες, στέλνει υπενθυμίσεις, ελέγχει το status εργασιών και πολλά άλλα. Η χρήση του SOFTONE B.A.M μειώνει τη συνολική προσπάθεια, το χρόνο και το κόστος που απαιτούνται για την επιτυχή εκτέλεση μίας σειράς εργασιών.
Το SOFTONE B.A.M επιτρέπει στα στελέχη των επιχειρήσεων να αναλύουν διεξοδικά αναφορές για τρέχουσες τάσεις, να εντοπίζουν σημαντικά προβλήματα ή καθυστερήσεις και να παρακολουθούν την απόδοση ανθρώπων και διαδικασιών, σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους βοηθάει να σχεδιάζουν και να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, αλλά και να λαμβάνουν έγκαιρα και γρήγορα τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Η μηχανή αυτοματοποίησης του SOFTONE ERP Series 6 επιτρέπει στο χρήστη να σχεδιάσει, να χτίσει (και να τροποποιήσει) οποιαδήποτε εργασία με παράλληλα ή διαδοχικά βήματα, από απλά projects έως πιο σύνθετες διαδικασίες κατά μήκος της επιχείρησης. Χωρίς ειδική εκπαίδευση ή κωδικοποίηση. Απλά, εισάγοντας κάθε βήμα της διαδικασίας με λειτουργία drag & drop.
Με το SOFTONE B.A.M, μπορείτε να ορίσετε κρίσιμες πολιτικές και συνθήκες και να αναπτύξετε αποτελεσματικά μια διαδικασία, εμπλέκοντας τους χρήστες μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Η χορήγηση και η διασφάλιση των δικαιωμάτων πρόσβασης κάθε χρήστη, γίνεται σύμφωνα με το ρόλο του στην επιχείρηση και την υπό διαμόρφωση διαδικασία.
Η μηχανή SOFTONE B.A.M μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε ενότητα, οποιασδήποτε λύσης SOFTONE, συμπεριλαμβανομένων των SOFTONE web και mobile εφαρμογών. Με τον τρόπο αυτό, βοηθάει τις ομάδες να εργάζονται από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή, παρέχοντας ταυτόχρονα δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στους admin των διαδικασιών.
Διαχειριστείτε οποιαδήποτε διαδικασία, απευθείας μέσα από το SOFTONE ERP. Ελέγξτε σε πραγματικό χρόνο κάθε επιμέρους στάδιο, εντοπίστε δυσλειτουργίες που οδηγούν σε καθυστερήσεις και επιλύστε τις πριν γίνουν πρόβλημα. «Ξεφορτωθείτε» κάθε περιττό βήμα, επανασχεδιάστε και βελτιώστε τις διαδικασίες σας σε χρόνο μηδέν. Παρακολουθήστε όλες τις αλλαγές που καταχωρούνται και διασφαλίστε ότι αυτές θα ενσωματώνονται σε κάθε νεότερη έκδοση μιας διαδικασίας.
Ελέγξτε εύκολα την πρόοδο κάθε διαδικασίας -βλέποντας το status της με τη μορφή ενός απλού διαγράμματος- και τις απαιτούμενες ενέργειες των χρηστών. Παρακολουθήστε φόρμες, εργασίες και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εκκρεμεί, σε πραγματικό χρόνο. Κρατήστε ενήμερα όλα τα μέλη της ομάδας που εμπλέκονται στη διαδικασία, διασφαλίζοντας την εκτέλεση των εργασιών τους, στον καθορισμένο χρόνο.
Το SOFTONE B.A.M παρέχει τη δυνατότητα στον υπεύθυνο κάθε διαδικασίας, να δημιουργήσει ειδικά dashboards και εργαλεία gadgets ώστε να μπορεί να μετράει την απόδοσή της, με αναλυτικές real-time πληροφορίες. Η χρήση του B.A.M διευκολύνει την αξιολόγηση σημαντικών δεικτών, υποστηρίζοντας με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, την ευέλικτη λήψη αποφάσεων.
Η EVA -Enterprise Virtual Assistant- είναι ένας καινοτόμος virtual βοηθός που παρέχει στους χρήστες σημαντικές δυνατότητες αυτοματοποίησης μέσα από κάθε έξυπνη συσκευή, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους να ολοκληρώνουν εργασίες, σε λιγότερο χρόνο από ότι πριν. Η EVA προσφέρει στους χρήστες του SOFTONE ERP μία ασύγκριτη και μοναδική εμπειρία, καθώς πλέον μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλοεπιδρούν με το λογισμικό όπως ακριβώς κάνουν και με τους συναδέλφους τους: μέσω της ομιλίας! Για πρώτη φορά, οι εργαζόμενοι μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα και τις πληροφορίες του συστήματος ERP, χωρίς να χρειάζεται καν να συνδεθούν σε αυτό.
Η EVA «ζωντανεύει» μέσα από μία σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν γνωστικές λειτουργίες, λειτουργίες επεξεργασίας ομιλίας, καθώς και ένα έξυπνο conversational user interface. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες λύσεις μηχανικής που διατίθενται σήμερα και αξιοποιεί τις δυνατότητες των cloud τεχνολογιών και των web services της SoftOne στην πλατφόρμα Microsoft Azure. Αποτέλεσμα; Η EVA μπορεί και επεξεργάζεται την ομιλία του χρήστη μέσα από διάφορα κανάλια, καταλαβαίνοντας πλήρως τι ζητάει κάθε φορά, σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Η EVA προσφέρει μία εντυπωσιακή εμπειρία χρήσης, καθώς είναι ο πιο φυσικός, εύκολος και γρήγορος τρόπος λειτουργίας. Αξιοποιώντας τόσο γνωστικές, όσο και δυνατότητες συνομιλίας, η EVA μπορεί να εκτελεί διάφορα tasks και να ανταποκρίνεται άμεσα σε απλά αιτήματα του χρήστη μέσα από το Skype ή το Facebook Messenger.
Με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση του χρήστη σχετικά με οικονομικά ή άλλα στοιχεία, πωλήσεις, παραγγελίες, αγορές, αποθέματα ειδών, εγκρίσεις κα. Παράλληλα, είναι σε θέση να στέλνει και να διαχειρίζεται alerts, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης, είναι απλώς να ρωτήσει την EVA.
Η EVA είναι εδώ και το μέλλον είναι δικό της. Με τη σταδιακή ενσωμάτωση περισσότερων καινοτόμων τεχνολογιών, η EVA θα μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Αξιοποιώντας μελλοντικά ακόμη περισσότερες δυνατότητες machine learning, η EVA θα είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να αυτοματοποιεί τις περισσότερες εργασίες και ενέργειες που πραγματοποιούν καθημερινά οι εργαζόμενοι.
Εμπλέκοντας τους χρήστες με τον πλέον φυσικό τρόπο, τη συνομιλία, η EVA αναμένεται να αποτελέσει στο σύντομο μέλλον, το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας τους με το ERP.
Παρακαλούμε, συμπληρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες. Στο email που θα δηλώσετε, θα λάβετε όλες τις απαραίτητες οδηγίες για την ενεργοποίηση και χρήση της εφαρμογής.